V
vierailija
Vieras
Vain välittämällä hän voi välittää minusta. Muu on tekopyhää paskaa.Jankutijankutijankuti.
Sun mies ei ole sun terapeutti. Eikä pidäkään olla.
ap
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vain välittämällä hän voi välittää minusta. Muu on tekopyhää paskaa.Jankutijankutijankuti.
Sun mies ei ole sun terapeutti. Eikä pidäkään olla.
Hohoijaa. No jos ei ole kuin lusikalla älyä annettu niin kauhalla sitä ei voi ottaa...Vain välittämällä hän voi välittää minusta. Muu on tekopyhää paskaa.
ap
Itse sanoit miehesi "alistuneen" sinulle. Ja nyt tuokaan ei häneltä kelpaa?No en mä kaipaa ketään alistujaa tai alostumaan minulle.
ap
No miksi etvsitten jätä mis poloa? Sinä et hänestä,välitä. Saati rakasta.Ei, minä käyn töissä.
ap
Enhän sanonut. En todellakaan sanonut.Itse sanoit miehesi "alistuneen" sinulle. Ja nyt tuokaan ei häneltä kelpaa?
Oikeasti - erotkaa. Se on parasta mitä voit miehellesi tehdä. Hän on liian hyvä sinulle.
Ja sinä - opettele elämään ottamalla vastuu itsestäsi. Se, että kasaat ongelmasi toisen kannettavaksi, ei ole sitä. Ehkä jonakin päivänä ymmärrät miten kohtelet muita ihmisiä.
No miksi etvsitten jätä mis poloa? Sinä et hänestä,välitä. Saati rakasta.Ei, minä käyn töissä.
ap
Kaipaisin sitä, että hän välittää minusta.No miksi etvsitten jätä mis poloa? Sinä et hänestä,välitä. Saati rakasta.
Sinun kannattaisi opetella ottamaan vastuu itsestäsi, jos neuvosi on että mun pitäis jättää mies, koska tämä ei ilmeisesti ole itse vastuussa itsestään, kun sekin ois mun hommani.Itse sanoit miehesi "alistuneen" sinulle. Ja nyt tuokaan ei häneltä kelpaa?
Oikeasti - erotkaa. Se on parasta mitä voit miehellesi tehdä. Hän on liian hyvä sinulle.
Ja sinä - opettele elämään ottamalla vastuu itsestäsi. Se, että kasaat ongelmasi toisen kannettavaksi, ei ole sitä. Ehkä jonakin päivänä ymmärrät miten kohtelet muita ihmisiä.
Mutta sähän sanot toistaen ettei hän välitä susta.Kaipaisin sitä, että hän välittää minusta.
ap
Mies itse suostui "alistumaan".
ap
Tuossa.No en mä kaipaa ketään alistujaa tai alostumaan minulle.
ap
Ei välittänyt siitä, ettei seksi tunnu millekään ja silti itselleen sitä kyllä "otti".Mutta sähän sanot toistaen ettei hän välitä susta.
Voi jestas miten kipeä olet. Voi lapsiparat
En minä ole muokannut häntä alistujaksi!Tuossa.
Itse olet ongelmillasi mukannut jo miehrstäsi alistujan sinulle, hän on y h ä vietelläsi omilla taidoillaan ja heikkouksillaankin ja s i n ä et sitä arvosta vaan lastaat koko paskan olosi ja olemuksesi hänelle. Etkä edes sitäkään itse näe.
Toivottavasti et arvostele miestäsi ja näytä halveksuvaa asennettasi miestäsi kohtaan lastesi läsnäollessa. He ovat fiksuja ja herkkiä aistimaan perheen sisäiset jännitteet joita tuntuu olevan paljon. Pian ei riitä se että teillä oireilee vain kaksi aikuista.
Sinun kannattaisi opetella ottamaan vastuu itsestäsi, jos neuvosi on että mun pitäis jättää mies, koska tämä ei ilmeisesti ole itse vastuussa itsestään, kun sekin ois mun hommani.
ap
No eikö miehesi saisi haluta seksiä ja saada sitä?Ei välittänyt siitä, ettei seksi tunnu millekään ja silti itselleen sitä kyllä "otti".
ap
Mä en ainakaan ois voinut paremmin erossa.nice try!
Tässä on moni muukin vastaaja ollut samaa mieltä asiasta.
Alisteisessa ja arvottomassa suhteessa toisen lyttäämisestä tulee ikään kuin tarve siihen olemiseensa. Ja vaikka kuinka näkee että voisi paljon paremmin erossa, niin jää roikkumaan siihen epäterveeseen suhteeseen koska välittää toisesta negaation kautta. Te kaksi ruokitte toistenne negatiivisuuksia ja se ei ole oikein ketään ihmistä kohtaan.
Mutta turha jatkaa koska et näe metsää puilta.
No ei, jos se ei ole sama asia mulle!No eikö miehesi saisi haluta seksiä ja saada sitä?
Sä käytät p**lua henkisenä aseena ja se on sairasta. Se on henkistä väkivaltaa. Jos seksi ei maistu sinulle, ole vittu silloin yksin. Tai sellaisen ihmisen kanssa joka ei sitä myöskään halua.
Tyhmä saa olla mutta ei idiootti
Jos mies ois halunnut seksiä ja saada sitä, niin miksi halusi minut??? Ei kuitenkaan seksiä naisen joka nauttii kanssa?No eikö miehesi saisi haluta seksiä ja saada sitä?
Sä käytät p**lua henkisenä aseena ja se on sairasta. Se on henkistä väkivaltaa. Jos seksi ei maistu sinulle, ole vittu silloin yksin. Tai sellaisen ihmisen kanssa joka ei sitä myöskään halua.
Itsekäs olet. Erittäin itsekäs. Hae apua.No ei, jos se ei ole sama asia mulle!
ap
Mies käytti kullia henkisenä aseena. Ellei saa sitä mitä haluaa, minussa on vikaa. En alistu sille.No eikö miehesi saisi haluta seksiä ja saada sitä?
Et tietenkään koska silloin oikeasti joudut olemaan itsesi ja ongelmiesi kanssa yksin ja ottamaan itsestäsi vastuuta!Mä en ainakaan ois voinut paremmin erossa.
ap
En ole, mies HALUSI olla minun kanssani.Itsekäs olet. Erittäin itsekäs. Hae apua.