Mun mies on mokannut pahan kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellaista rakkautta ei ole joka sut parantaisi. Kuten ei alkoholistiakaan ei voi rakastaa raittiiksi.
No on kyllä. Ei mies oo vielä edes luovuttamassa. siis hylkäämässä. Vaikkei mitään osaakaan, siis tajua tosiaan omia ongelmiaan, ja miten ne vaikuttaa minuun. En itsekään tajunnut, koska vaikka toisella ois aika pieniä ongelmia, niin ne vaikuttaa minuun isosti lapsuuteni takia. Tarttisin kaikin puolin terveen ja tasapainoisen kumppanin. Ymmärrän, että sellaisen löytäminen on erittäin vaikeaa.
ap

Ei, vaan henkinen tunnelukko, estotila luo aina myös estot fyysisyyteenkin. Olet todella hukassa itsessäsi.
Entä sitten? Kaikki se on löydettävissä tuosta noin vain, kun henkinen ongelma poistuu.
ap
Ei, vaan henkinen tunnelukko, estotila luo aina myös estot fyysisyyteenkin. Olet todella hukassa itsessäsi.
eli ei todellakaan ratkea noilla fyysisillä kysymyksillä. Ne ei merkkaa mitään. Ne on jäävuoren huippu, ei mitään. Ne ratkeaa, kun mieli on ok. ei tuollaisia tarvii harjoitella :)
ap

On miehessäkin vikaa, nimenomaan. Tai siis siinä, että mitkä ongelmat ikinä hänellä onkaan, niin hän ei halua nähdä niitä, että se voisi auttaa mua, jos paranisi niistä. Mä olen terapiassa, mutta ei se auta kun toinen ei tajua omia ongelmiaan setviä.
ap
Ei se että sinä käyt terapiassa ja - sellaisen kuvan sinusta saa - et edes sieltäkään osaa ottaa apuja vastaan, vaan hyökkäät negatiivisuudellasi sitäkin vastaan, tilannettasi eikä suhdettasi paranna jos jatkuvasti olet miettimässä ja syyllistämässä miestä ja omaan itseesi keskittymällä keskitytkin toisen (oletettuihin) ongelmiin!

Ei se että sinä käyt terapiassa ja - sellaisen kuvan sinusta saa - et edes sieltäkään osaa ottaa apuja vastaan, vaan hyökkäät negatiivisuudellasi sitäkin vastaan, tilannettasi eikä suhdettasi paranna jos jatkuvasti olet miettimässä ja syyllistämässä miestä ja omaan itseesi keskittymällä keskitytkin toisen (oletettuihin) ongelmiin!
No jos oletetaan, että mies toivoisi minun käyvän terapiassa parantaakseni suhteeni häneen, niin ellei hän ratko omia ongelmiaan, niin en ole varma, haluanko parantaakaan suhdettani ihmiseen, jolla on silti sellaisia ongelmia, joista mä jatkan kärsimistä, kuten se, miten ottaa seksin. Paranen ja siirryn eteenpäin. kiitän ehkä siitä, että välitti sen verran, että sain parantumiseen apua.
ap

Ja sä olet oikea henkilö sen sanoon.. miten sä voit ollakin noin paha.

Itseasiassa arvon palstalaiset, tämä ap taitaa olla ihka oikea narsisti. Lapsuuden traumat lienee hänen narsismin takana
No jos et tajua mille minusta tuntui miesten käytös minua kohtaan, niin heiluttele sä vaan narsistikorttiasi pilluherkkis, jos mikään ei oo sua loukannut koskaan, mitä miehet tekee.
ap

Ois itseasiassa aika järkyttävää, jos mies kehuis mua jossain seksissä. Se ei oo se, mitä mä kaipaan. Tulis vain heti mieleen, että mitä se on vailla? Kyllä mä nauttisin, jos hän tekee asiat oikein, enkä siksi, että joku kehuu.
ap

Entä sitten? Kaikki se on löydettävissä tuosta noin vain, kun henkinen ongelma poistuu.
ap

eli ei todellakaan ratkea noilla fyysisillä kysymyksillä. Ne ei merkkaa mitään. Ne on jäävuoren huippu, ei mitään. Ne ratkeaa, kun mieli on ok. ei tuollaisia tarvii harjoitella :)
ap
Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Ei joko tai. Eli tottakai on myös fysiikkansa tunnettava ja tiedostettava! Ja tiesitko että ihan normaalissa parisuhteessakin masturboidaan ja hyväillään seksuaalisesti itseään. Koska_se_on_normaalia! Ja sitä kannattaa pitää aina yllä, ihminen kun muuttuu koko ajan seksuaalisestikin.

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Ei joko tai. Eli tottakai on myös fysiikkansa tunnettava ja tiedostettava! Ja tiesitko että ihan normaalissa parisuhteessakin masturboidaan ja hyväillään seksuaalisesti itseään. Koska_se_on_normaalia! Ja sitä kannattaa pitää aina yllä, ihminen kun muuttuu koko ajan seksuaalisestikin.
Ei sitä tartte kysellä kuitenkaan, minulta siis, et nyt tajunnut ettei ongelmaa aleta keriä sieltä auki.
ap

Jos fysiikka on hukassa niin on henkinenkin yhteys itseen sitten. Et vain näytä tajuavan asiaa ja kuvittelet, että ongelma on jossain fysiikassasi.
ap

"Ja tiesitkö.." Hahhahhah, ihan kuin tällaisen ongelman omaaminen tekisi minusta jonkin marsilaisen, jolla ei ois aavistustakaan ihmisten käyttäytymisestä! :D Alennu vähän enemmän nyt vaan...
ap

Ei sitä tartte kysellä kuitenkaan, minulta siis, et nyt tajunnut ettei ongelmaa aleta keriä sieltä auki.
ap
Ihan selkeästi sulla on ongelmia tuossakin kohdassa kun et voi edes siitä keskustella ja asian hyväksymättömyys paistaa läpi.

Ota mahdollisimman moniammatillinen apu vastaan - psykoterapeutti, seksuaaliterapeutti, parisuhdeterapeutti - ja työstä ohessa myös omaa kehonkuvaasi. Tie on pitkä ja kivinen mutta paranemistasi helpottais suuresti oman negatiivisen suhtautumisen häviäminen. Tuo torjuminen ja asioiden kieltäminen estää aika paljon toisten suomaa apua.

No jos et tajua mille minusta tuntui miesten käytös minua kohtaan, niin heiluttele sä vaan narsistikorttiasi pilluherkkis, jos mikään ei oo sua loukannut koskaan, mitä miehet tekee.
ap
Ja silti väin väkisin haluat elää miehen kanssa koska???

Voi kyllä vastata sulle, sun narsismi vaatii sitä. Sulla pitää olla joku jota löydä henkisesti jotta voit tuntea itsesi paremmaksi. Ei sinällään ihme että olet narsku kun sua lapsena laiminlyöty. Mutta se ei anna sulle oikeutta henkiseen väkivaltaa toista ihmistä kohtaan

Ihan selkeästi sulla on ongelmia tuossakin kohdassa kun et voi edes siitä keskustella ja asian hyväksymättömyys paistaa läpi.

Ota mahdollisimman moniammatillinen apu vastaan - psykoterapeutti, seksuaaliterapeutti, parisuhdeterapeutti - ja työstä ohessa myös omaa kehonkuvaasi. Tie on pitkä ja kivinen mutta paranemistasi helpottais suuresti oman negatiivisen suhtautumisen häviäminen. Tuo torjuminen ja asioiden kieltäminen estää aika paljon toisten suomaa apua.
No siis voi alennu nyt vielä vähän enemmän keskustellaksesi kanssani, eikö niin? Ehket itse tajua, että jos ongelma on henkinen niin miksi ihmeessä veivaisin fysiikkaa kanssasi nettipalstalla?
ap

Jos fysiikka on hukassa niin on henkinenkin yhteys itseen sitten. Et vain näytä tajuavan asiaa ja kuvittelet, että ongelma on jossain fysiikassasi.
ap
Kiitos kysymästä mutta mulla ei ole ongelmia itsessäni eikä parisuhteessani :). Meidän seksielämäkin on enemmän kuin tyydyttävää - jopa kummallekin.

Kyllä tässä tajuamaton on joku muu kuin minä ja moni muu sinulle vastaaja.
Mutta jatka ihmeessä tuolla linjallasi. Pikku vinkki kuitenkin, jota et missään nimessä ota vastaan mutta - yksin eläminen olis sulle kaikista parasta tässä vaiheessa.

Yhteistyössä