Mun mies on mokannut pahan kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja silti väin väkisin haluat elää miehen kanssa koska???

Voi kyllä vastata sulle, sun narsismi vaatii sitä. Sulla pitää olla joku jota löydä henkisesti jotta voit tuntea itsesi paremmaksi. Ei sinällään ihme että olet narsku kun sua lapsena laiminlyöty. Mutta se ei anna sulle oikeutta henkiseen väkivaltaa toista ihmistä kohtaan
Sanoin sen jo sulle ainakin kahdesti mutta sanotaan nyt vielä kerran: Koska kaipaan sitä, että saan välittämistä. Luulet, että valittamalla seksistä mies ei välitä minusta missään, lainkaan?
ap

Kiitos kysymästä mutta mulla ei ole ongelmia itsessäni eikä parisuhteessani :). Meidän seksielämäkin on enemmän kuin tyydyttävää - jopa kummallekin.

Kyllä tässä tajuamaton on joku muu kuin minä ja moni muu sinulle vastaaja.
Mutta jatka ihmeessä tuolla linjallasi. Pikku vinkki kuitenkin, jota et missään nimessä ota vastaan mutta - yksin eläminen olis sulle kaikista parasta tässä vaiheessa.
No menikö hiukan ohi ylimielinen besserwisser että asun eri asunnossa?
ap

No siis voi alennu nyt vielä vähän enemmän keskustellaksesi kanssani, eikö niin? Ehket itse tajua, että jos ongelma on henkinen niin miksi ihmeessä veivaisin fysiikkaa kanssasi nettipalstalla?
ap
Vain länsimaisessa terveyden huolla henkinen ja fyysinen puoli on erotettu. Itämainen ajatuskanta katsoo ihmistä kokonaisuutena ja sitä me ollaan. Henkistä puolta ei saa irti fyysisestä puolesra ja toistepäin.

Vai väitätkö ettei jännitys saa sun pulsia nousemaan? Tai kipu saa sun ajatuksia sekaisin. Siinä käytännön helpot esimerkit fysiikan ja psyykeen yhdistelmästä.

Vain länsimaisessa terveyden huolla henkinen ja fyysinen puoli on erotettu. Itämainen ajatuskanta katsoo ihmistä kokonaisuutena ja sitä me ollaan. Henkistä puolta ei saa irti fyysisestä puolesra ja toistepäin.

Vai väitätkö ettei jännitys saa sun pulsia nousemaan? Tai kipu saa sun ajatuksia sekaisin. Siinä käytännön helpot esimerkit fysiikan ja psyykeen yhdistelmästä.
Niin? Minähä olin samaa mieltä, mutta MULLA ongelma ei ole fyysinen, jos et nyt tajunnut. En häpeä vartaloani jne, mutta aivot on lukossa kuin pirulauta eikä salli mitään. Miten se aukenis sulle????
ap

Sanoin sen jo sulle ainakin kahdesti mutta sanotaan nyt vielä kerran: Koska kaipaan sitä, että saan välittämistä. Luulet, että valittamalla seksistä mies ei välitä minusta missään, lainkaan?
ap
Sinä sinä sinä. Mikään maailman välittäminen ei edelleenkään paranna sua narsismista tai vähintään tuosta narsistisesta ajattelukehästä. Sä olet henkisesti sairas ihminen - sä voisit parantua mutta et halua koska rakastat sairauttasi joka antaa sulle valtaa.

No siis voi alennu nyt vielä vähän enemmän keskustellaksesi kanssani, eikö niin? Ehket itse tajua, että jos ongelma on henkinen niin miksi ihmeessä veivaisin fysiikkaa kanssasi nettipalstalla?
ap
Et taida "veivata" fysiikkaasi missään muuallakaan - terapiassa, miehesi kanssa - koska et siihenkään kykene.

Ja näemmä et kykene asialliseen keskusteluunkaan edes nettipalstalla saati terapioissakaan koska koet tarpeeksesi hyökätä toisia vastaan ja maalaat kuvitelmia jotka ruokkivat omaa pahaa oloasi.

I rest my case.

Et taida "veivata" fysiikkaasi missään muuallakaan - terapiassa, miehesi kanssa - koska et siihenkään kykene.

Ja näemmä et kykene asialliseen keskusteluunkaan edes nettipalstalla saati terapioissakaan koska koet tarpeeksesi hyökätä toisia vastaan ja maalaat kuvitelmia jotka ruokkivat omaa pahaa oloasi.

I rest my case.
No voi vitun juntti "et kykene", miten sä et tajua, ettei se johdu mistään muusta kuin siitä henkisestä puolesta, etten kykene?
ap

Ei kun ap ei tee virheitä. Hän on täydellinen ja häntä pitää rakastaa ehdoitta. Hän ei oöe mokannut suhteissaan. Kaikki miehet vaan on perseestä ja kykenemättömiä rakkauteen ja korjaamaan ap:n psyykettä.

Ap on taivaan ihana lahja miehille. He eivät vaan kykene sitä tajuamaan miten täydellinen ap om
Mun mies on oikeasti sitä mieltä, että jos vain uskoisin itseeni, niin saisin kenet vain. Koska en mä usko. Ja siitä seuraa paljon raivoa muita kohtaan. Koska he ei kannusta mua. Kaiken sen jälkeen mitä lapsena koin. En ole ikinä saanut haluamaani miestä. Olen vain joutunut tyytymään miehiin, jotka tyydyttää minulla itsensä.
ap

Mun mies on oikeasti sitä mieltä, että jos vain uskoisin itseeni, niin saisin kenet vain. Koska en mä usko. Ja siitä seuraa paljon raivoa muita kohtaan. Koska he ei kannusta mua. Kaiken sen jälkeen mitä lapsena koin. En ole ikinä saanut haluamaani miestä. Olen vain joutunut tyytymään miehiin, jotka tyydyttää minulla itsensä.
ap
Yhdenkään miehen tehtävä ei ole korjata sun lapsuuden traumoja.

Meillä on muuten vessan hana rikki. Mun tytär rikkoi sen. Voisitko tulla korjaamaan se kun se kuitenkin on sun vika että mun tyttö sen rikkoi. Eikös niin, sun se pitää korjata.

Tai tätä miestä oisin halunnut siihen saakka kun hän repi vaatteitani itsetyydytystään minulla varten. Sen jälkeen vain alistuin sietämään häntä. Koska muuten ihan ok tapaus ja ongelmahan on mun, ei hänen.
ap

Sitä saat mitä tilaat ehkä opit sen sä nyt...

Tai metsä vastaa kuin sinne huutaa.

Narsismikin on hoidettavissa jos vain haluat. Varsinkin kun sinulla on trauman aiheuttama häiriö. Hae apua.
Mä nimenomaan en ole saanut ainakaan mieheltä sitä mitä tilasin, mä tilasin vittua ja sain huolenpitoa, tosin en seksissä, eikä mies ole mihinkään vastannut katkeruudella vaikka mä oon ollut tosi katkera kaikesta missä se saa ja mä en.
Ja haen apua, toivottavasti se auttaa, mutta on jo tää avautuminenkin ihan toista kun silloin, kun ei kykene edes siihen.
ap

Mää nyt palaisin siihen alkuhetkeen kun aloit miestä vihaamaan ja talveksikaan, siihen hetkeen kun sun mielestä "repi sulta vaatteita tyydyttääkseen itsensä".

Tässä on se sun ongelma. Ja tähän sun elämä tulee aina törmäämään.
Aloitetaan miehen kannalta. Olet sanonut hänelle ettei seksi ole ollut sun juttu. Hän kuitenkin pitää sua viehättävänä ja haluttavana.

Jotenkin? En ymmärrä miten koska sinähän inhoaa seksiä? päädytte läheisiin fyysisiin väleihin. Jotenkin? En ymmärrä miten? Annat miehen riisua itsesi.
Sanotko "Ei". Lähdetkö pois? Lopetatko tilanteen? Seisotko makaatko koko ajan täysin passiivisena reagoimatta millää tapaa mieheen? Sanotko että ei tunnu miltään? Vaikenetko edelleenkin seksin jälkeenkin? Kun näitä mietit täysin rehellisesti, niin et voi syyttää miestä että luuli sinunkin nyt haluavan seksiä. On täysin ymmärrettävää, että jos muuten olet antanut miehen ymmärtää sinun pitävän hänestä yhtä paljon kuin hän sinusta, niin totta kai mies tässä tilanteessa luulee että sinäkin haluat.
Olisi ollut sinun asia sanoa ettet ole vielä valmis. -> ja tämä on se sinun ongelma mihin tarvitset apua. Sinun ne asiat pitää pystyä sanomaan ääneen.
Joo, "testaa" ihmisiä rauhassa ovatko he sinun standardien mittaisia hyvyydessään ja kuuntelevatko sinua. MUTTA kun eivät ymmärrä ongelmaasi, ja petollista sisääsi, niin SINUN on tässä vaiheessa pistettävä peli poikki! Sinun on lopetettava tilanne. Sinun. Ei sitä siinä tilanteessa kukaan muukaan tee. Ei välttämättä sen takia että olisi paha ihminen, vaan ymmärtämättömyyttään ja teidän vajavainen kommunikaation vuoksi.
Ja mitä tapahtuu kun et pistä peliä poikki?
Joo, toisesta tulee se paha Hyväksikäyttäjä sun silmissä. Mutta suurin ongelma on se, että sulla on voimia tehdä vain noita testejä, mutta sulla ei ole voimia, kykyä, selkärankaa, tai tervettä toimintamallia lopettaa tilannetta josta et tykkää, suostut että sulle tehdään vääriä asioita-> jolloin ajaudutkin itse uhriksi. Sulle tulee totta kai paha mieli. Mutta nyt teitä onkin parisuhteessa kaksi uhria. Miehesi ja sinä.

Ja niin kuin itsekin sanoit, sama tilanne on toistunut sun kaikissa miessuhteissa. Miksi? Vain siksi, koska sinä et uskalla olla rehellinen, sanoa ei, lopettaa tilannetta, etkä uskalla keskustella asiasta sillä hetkellä kun asia on tapahtumassa-siinä niitä sun tunnelukkoja, mitkä sun pitää pystyä ihan itse avaamaan. Josset pysty siihen, niin sun on vain opeteltava jo aikaisemmin lopettamaan "testisi", siinä tilanteessa kun vielä pystyt puhumaan.
Sää olet edelleen avain samassa tilanteessa.........

Yhteistyössä