Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko oma elämäsi niin heikoilla kantimilla, että saat paremman mielen toisten kiusaamisesta?Joo ei anneta palstakiusattujen (noiden onnettomien luusereiden) vaikuttaa elämäämme vaan kiusataan heitä entistä pontevammin ap:n viitoittamalla tiellä.
Se on kateellinen, siksi haukkuu kaikkia.Onko oma elämäsi niin heikoilla kantimilla, että saat paremman mielen toisten kiusaamisesta?
Mutta myöskin niille kiusatuille: älkää paljastako henkilöllisyyttänne, niin ei mene jutut ihon alle.
Älkää pillahtako itkuun jokaisesta tylystä äänensävystä. Mä kirjoitan joskus tiukasti, mut asiani on sama, vaikka kirjoittaisin sen hempeästi ja kukkasin.
Anonyymina voi kirjoittaa lähes kaiken mitä päässään liikkuu.
Mitä väliä sillä, jos itse on vaikka kestovaippailija&asuu vaikka Utsjoella ja sit joku mynämäkeläinen kertakäyttövaippojen kannattaja haukkuu sut lyttyyn? Ei se tiedä kuka sä olet. Ei se tunne sun persoonaa, sun elämää.
No mitäs sä siinä hekotat?
Ei, koska palstakiusaajilla tarkoitetaan yleensä muita kuin mua.Ei kai mennyt ihon alle?
Kuka ap sitten on?Tässä tapauksessa harmaan ap:n tunnistaa jo otsikosta. Näitä nyt on ollut jo pari saman tyyppistä aloitusta melkein peräkkäin ja aivan varmastu yhdeltä ja samalta muka-harmaalta.
Sanoisin tähän ainoastaan sen, että eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista, ei pitäisi olla edes mynämäellä![]()
Kuka ap sitten on?Tässä tapauksessa harmaan ap:n tunnistaa jo otsikosta. Näitä nyt on ollut jo pari saman tyyppistä aloitusta melkein peräkkäin ja aivan varmastu yhdeltä ja samalta muka-harmaalta.
Sanoisin tähän ainoastaan sen, että eri mieltä oleminen ei ole kiusaamista, ei pitäisi olla edes mynämäellä![]()
Itse asiassa se on yksi tosi yleinen ja tavallinen kiusaamisen muoto, näkyy paljon jo koululaisilla.Miten muka kukaan muu voisi vaikuttaa siihen kenestä joku pitää?![]()
Yhtä hyvin toimii niinkin, että B ja C haluavat olla kavereita A:n kanssa, mutta B on mustasukkainen A:stä ja rikkoo A:n ja C:n välit.Itse asiassa se on yksi tosi yleinen ja tavallinen kiusaamisen muoto, näkyy paljon jo koululaisilla.
A ja B haluaa olla kavereita C:n kans, C on hyvää pataa molempien kanssa ja tykkää ensin molemmista.
No sitte A blokkaa B:n pois koska hänen mielestä B on vähän yksinkertainen ja omasta mielestä A itse on se joka ansaitsee kaveruuden C:n kans.
-> A alkaa haukkua ja mustamaalata B:tä C:lle, B jää yksin ja A+C on kavereita.
Itse asiassa se on yksi tosi yleinen ja tavallinen kiusaamisen muoto, näkyy paljon jo koululaisilla.
A ja B haluaa olla kavereita C:n kans, C on hyvää pataa molempien kanssa ja tykkää ensin molemmista.
No sitte A blokkaa B:n pois koska hänen mielestä B on vähän yksinkertainen ja omasta mielestä A itse on se joka ansaitsee kaveruuden C:n kans.
-> A alkaa haukkua ja mustamaalata B:tä C:lle, B jää yksin ja A+C on kavereita.
Mä en kyl tajunnut hölkäyksenpöläystä koko sepustuksesta.
Tai sit tajusin. Että Aa on läheisriippuvainen idiootti ja C laumasieluinen tollo eikä B ainakaan menettänyt mitään.
Ne ääliöt eivät vaikuta mun elämään. Eikä siihen kenestä tykkään.
Antaa heidän purkaa pahaa oloa. Onpahan jotakin vaihtelua. Täällä on muutenkin aika hiljaista.![]()
Olet todella väärässä, kyllä täällä nimenomaan on ollut nettikiusaamista kautta vuosien ja paljon. Todella moni on lopettanut sen takia myös palstalla kirjoittamiset ihan kokonaan. On menty henk.kohtaisuuksiin, lyöty puukolla selkään, rikottu ystävyyssuhteita jne..Hienoa että olet sellaiselta säästynyt, mutta et todellakaan voi sanoa että niin ovat toisetkin säästyneet.Tätä kiusaamisen lajia on koululaisten tai jälkeenjääneiden aikuisten keskuudessa, mutta sitä ei todellakaan esiinny tällä palstalla.
Joku täällä ehkä tuntee joskus, että nyt häntä on kiusattu, koska muut ovat eri mieltä hänen aatteistaan. Isojen maailmassa tätä pidetään on rakentavaa keskusteluna, ja parhaimmillaan sellainen on verrannollista yliopistotason ns. väittely-vastaväittelyyn.
Taidat itse ottaa palstan liian vakavasti. Itse olen entinen vakkari joka sai välillä osakseen todella paljon rumaa kiusaamista, mutta ei se mun elämään vaikuttanut eikä siihen kenestä pidän. Mä vain lopetin lopulta vakituisen käymisen täällä ja pyysin poistamaan mun nimimerkin. Nyt kirjoitan enää satunnaisesti ja täysin anonyymisti.Älkää antako noiden onnettomien luusereiden vaikuttaa elämäänne ja varsinkaan siihen kenestä pidätte!