Kaukoihastukseni kohde on PipariSuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs mies

Vieras
Näin vain on. Tekstien ja kommentien perusteella poikkeuksellisen viehättävä ihminen. Missä tuollaisia liikuskelee. Missä joku sinkkumies voisi tuollaisen kohdata?

Älkää antako tämän häiritä teistä ketään, ml. PipariSuu.

Menenpä pois taas.

Moi!

Taas täällä,

Olinko häirikkö aiemmin tai olenko yleensä ^retorisen kysymyksen merkki^.

Käytin hakutoimintoa ja etsin tietoa miehistä täällä. Oli nähtävissä selkeää paheksuntaa, ihmettelyä ja jopa miehisyyden kyseenalaistamista sellaisilta , jotka kehtaavat tulla tällaiselle palstalle katsomaan. Vähän ihmettelen noin jyrkkiä asenteita, joista osin paistaa jopa ennakkoasenteellisuus. Täällä voi mielestäni kehittää ihmistuntemustaan ja tavallaan päivittää päänsisäistä naismaalimankarttakirjaansa. Suhteuttaa omaa arkitodellisuuttansa näkemäänsä ja avartaa niitä oksanreikiä, joista maailmaa tarkastelee.

Ajattelen teitä kun kohta käyn kahvilla ja piparilla!

Moi!

J

Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
oisko vinkata jotain kivaa miestenpalstaa?

No vaikka tämä, mutta ei tosiaankaan ole yksin miesten palsta:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewforum.php?f=12&sid=b26fd54f648d155e2adb9f91eeac260d
Tuossa lohkossa keskustellaan usein parisuhdeasioistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
oisko vinkata jotain kivaa miestenpalstaa?

No vaikka tämä, mutta ei tosiaankaan ole yksin miesten palsta:
http://www.tiede.fi/keskustelut/viewforum.php?f=12&sid=b26fd54f648d155e2adb9f91eeac260d
Tuossa lohkossa keskustellaan usein parisuhdeasioistakin.

täytyykin tutustua!

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Kukas sää oot? Tiedänkö/tunnenko sut?

Tietääkseni et tiedä. ;)

Enkä minäkään tunne/tiedä sinua. Siinä mielessä tasatilanne meillä.

Että lepo vaan. Ei tässä ole mitään koiraa haudattuna, eikä mitään haamuja menneisuudestäkään, tai mistään muualtakaan.

"Tututustuinpa" vain sinuun tässä viikon aikana.

Mitään sanomaani (siinä toisessakaan ketjussa, jossa esitit saman kysymyksen) en silti ota takaisin. Minä pysyn kannsassani! Eli siinä mielessä jos ihan rehellisesti sanotaan, niin tunnen kyllä. ;)

Mukavaa päivänjatkoa!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Kukas sää oot? Tiedänkö/tunnenko sut?

Tietääkseni et tiedä. ;)

Enkä minäkään tunne/tiedä sinua. Siinä mielessä tasatilanne meillä.

Että lepo vaan. Ei tässä ole mitään koiraa haudattuna, eikä mitään haamuja menneisuudestäkään, tai mistään muualtakaan.

"Tututustuinpa" vain sinuun tässä viikon aikana.

Mitään sanomaani (siinä toisessakaan ketjussa, jossa esitit saman kysymyksen) en silti ota takaisin. Minä pysyn kannsassani! Eli siinä mielessä jos ihan rehellisesti sanotaan, niin tunnen kyllä. ;)

Mukavaa päivänjatkoa!
*Hymyilee* =)

"Tutustuit" siis näiden viestejen (ja hakutoiminnan) pohjalta muhun?

Ah, joo.
Sinä olit kokeillut varmaankin myös hakutoimintoa.
Tuo tuli mieleeni vasta jäljestäpäin. Tuolta jostain löytyi mustanakin "Eräs mies".
En siis kuitenkaan ole se.
Harmaana täällä olen kirjoitellut vähän tätä viikkoa aikaisemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs :
Ah, joo.
Sinä olit kokeillut varmaankin myös hakutoimintoa.
Tuo tuli mieleeni vasta jäljestäpäin. Tuolta jostain löytyi mustanakin "Eräs mies".
En siis kuitenkaan ole se.
Harmaana täällä olen kirjoitellut vähän tätä viikkoa aikaisemminkin.

En mää ole huomannut tuollaista nickkiä, mutta jos mustenee niin pystyisi katseleen hakutoiminnolla ja oleen varma, että se sama heppu on kirjoittanut ne.

Nythan ei ikinä tiedä, vaikka kolme eri heppua kirjoittelisi harmaana samalla nickillä.

Millä nickeillä olet täällä kirjoittantu harmaana? Tuolla "eräs mies"?

Niin, toki joku häirikkö voi kaapata harmaan nikin,... suosittelisit siis mustumista.

No voinhan senkin joskus tehdä. Esim. vaikka nimmarilla "eräsmies", heh. (teräsmies)

Tai jollain muulla paremmalla..

En tiedä kehtaanko tunnustaa millä muulla harmaalla nikillä olen kirjoittaut. Eräs mies / eräs nimimerkillä muistaakseni kuitenkin ainoastaan sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
En tiedä kehtaanko tunnustaa millä muulla harmaalla nikillä olen kirjoittaut. Eräs mies / eräs nimimerkillä muistaakseni kuitenkin ainoastaan sinulle.

Pitäähän se nyt tunnustaa! :) *utelias*

Noh, jos tahdot. Omalla vaastuulla.

DS

eli se Sussein...

(voidaanko silti olla kavereita)