Isä on kauhea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nimimerkkiä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei nimimerkkiä...

Vieras
Isä haukkuu mua ja huutaa. :(
Hän juuri huusi minulle siitä, kun vähän naurahdin, kun katsoin yhtä sarjaa, missä nyt sattui olemaan hauska kohta. Isä huutaa minulle: "oo hiljaa saatana"..
olen kyllästynyt tähän..
olin eilen ostanut uudet kuulokkeet ja puhuin niistä äidin kanssa keittiössä ja veljeni sanoi jotain että älä tiputa sitten niitä, tmv. vastasin tälle että en tietenkään aijo tiputtaa niitä. no tietenkin isä kommentoi tähän, että olen kuitenkin niin tyhmä että hajotan ne...
nämä eivät ole ainoat kerrat milloin hän on huutanut tai haukkunut...
olen kertonut kahdelle ystävälleni, enkä oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä..
harmittaa vaan, kun en tule isän tai toisen veljeni kanssa toimeen..
(en siis kirjoittanut tähän toisesta veljestäni mitään)

Oletko koulussa? Voisit jutella koulussa terveydenhoitajalle/kuraattorille asiasta tai ottaa yhteyttä perheneuvolaan. Näistä saisit kuuntelijan ja mahdollisesti apua tilanteeseesi. Onko kaupungissasi nuorten turvakotia tms? Toivottavasti saat edes keskusteluapua yllämainituista paikoista. Vaikutat fiksulta ja Toivonkin ettet lannistu isäsi käytöksestä. Taustalla voi olla joku isäsi huono itsetunto tai jotain sellaista johon sinä et ole kuitenkaan syyllinen. :)

Kuulostaa ärsyttävältä.
Yritä vain muistaa, että ongelma on isäsi, eikä mitenkään sinun vikasi.

Isälläsi on jotain ongelmia ja sinä valitettavasti joudut niistä kärsimään. Koita asennoitua niin, että annat mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Niillä sanoilla ei ole mitään merkitystä. Tyhjää puhetta.

Uusimmat

Yhteistyössä