Nyt on kyseinen ihminen kuollut. Olen täysin varma, että oli sitä kuoleman hajua. Juuri jotain elintoimintojen heikentymisestä johtuvaa "mädäntymistä" tai muuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisin sanoa että se on hajunenä, joka on ei ole kuoleman merkki.No olen useamman kymmenen kuolevaa ihmistä iältään 0-90v enkä ole lähestyvää kuolemaa haistanut, muuten kyllä nähnyt ja "vaistonnut".
Mutta vainajien säilytystilat haisee mielestäni makealle ohravellille =X
Jospa verenkierto oli jo huonoa osassa ruumista ja jonkunlainen mätäneminen oli jo alkanut?
Mun mies haisee koko ajan voimakkaammin ihan kamalalle. P...skalle tai kalmalle. Illalla yrittää lähennellä nukkumaan mennessä. Yök! Ei oikein huvita. Miten kieltäydyn? ’Anteeksi, haiset paskalle. En pysty.’ Tai mitä sanon? Mies käy suihkussa joka ilta, että siitä ei ole kysymys. Luulen, että kuolema lähestyy.
En uskalla. Kuolee pian liian kovaan ponnistukseen..Hitto, anna sille edes se viimeinen suuri nautinto.
Tai mä kustannan sen huoriin, sinä raakalainen !!
Kuka?Kyllä on keltainen ja ottaa monet päikkärit päivässä. Haisee vahvasti makealle. Aineenvaihdunta ei taida toimia kunnolla. Itse väittää olevansa kunnossa.![]()
[QUOTE="vieras";23120913]Se on ihan selkeä kalman haju. Sen vain tietää. Semmoinen sokerinen, voimakas, tympeä ja paksu haju. Minä haistan sen aina heti. Kaikki ei haista.
Nyt on kyseinen ihminen kuollut. Olen täysin varma, että oli sitä kuoleman hajua. Juuri jotain elintoimintojen heikentymisestä johtuvaa "mädäntymistä" tai muuta.
kummitukset tai tällaiset henkiolennot haisee samalle! siittä on useita raportteja. osa poltergait juttuja. mutta sama ällöttävä haju aina mukana.Nyt on kyseinen ihminen kuollut. Olen täysin varma, että oli sitä kuoleman hajua. Juuri jotain elintoimintojen heikentymisestä johtuvaa "mädäntymistä" tai muuta.
Itse huomannut hajun kuukausia ennen! 2-6kk ennen kuolemaa eikä sitä kaikki haista. ja ei se ole makea, se on ällöttävä! ja tartuu kaikeen.Olen huomannut, että ennen kuolemaansa vanhukset haisevat "makealle. En osaa sanoa mistä johtuu, ilmeisesti jotenkin siitä että elintoiminnot pikkuhiljaa heikkenevät. Kaikki minun hoitamani ihmiset (useita kymmeniä), jotka ovat tällaiselle haisseet, ovat menehtyneet muutamien päivien sisällä.
Osaisiko joku kuvailla millainen haju on ihmisessä, joka on kuolemassa. Kyse siis sairaalassa olevassa vanhuksesta, ei ole mitään syöpää tai muuta, mutta iäkäs vanhus kyseessä.
Mielestäni huoneessa (on siis yksin siellä) on alkanut haista oudolle. Sellainen makean haju koko huoneessa, ei ole mielestäni ennen ollut tällaista. On myös mennyt huonompaan kuntoon, ei ole enää pirteä ja eloisa vaan makaa lähinnä sängyssä ja ei oikein innostu mistään. Hengitys on käynyt raskaammaksi.
Mutta tuosta hajusta olisin kiinnostunut. Onko yleistä, että kuolemassa olevalle muodostuu tietynlainen haju ja jos on, niin millainen se haju on? Haju, jonka haistoin oli tosiaan makea ja jotenkin imelä. En osaa sitä oikein kuvailla, mutta heti haistoin, ettei ole kaikki niin kuin ennen.
Kuinka paljon ennen kuolemaa tätä hajua alkaa ilmestyä? Heti kun astuin huoneeseen niin tunsin sen hajun ja heti tuli sellainen mielikuva, että viimeinen viikko lienee menossa. Muut eivät kuitenkaan ole haistaneet yhtään mitään.
Erilaiset aineenvaihduntatuotteet todellakin voivat tuottaa ihmisen hengitykseen hajuja. Ja ennen kuolemaa aineenvaihdunta voi muuttua monellakin eri tavalla, mikä ei johdu mistään "kuoleman läheisyydestä" vaan kulloisestakin tautiprosessista. Tai pelkästään siitä, että ihminen syö ja juo liian niukasti.
Elävä ihminen ei voi haista "kalmalle", siitä yksinkertaisesta syystä että IHMINEN ON ELÄVÄ. Elävässä ihmisessä ei voi tapahtua kuolemanjälkeistä solujen hajoamista, mikä on sitä oikeaa "kalman hajua". Ihmisruumiissa alkaa mätänemisprosessi siis vasta KUOLEMAN JÄLKEEN.
Samoin ihmiseen EI VOI TULLA LAUTUMIA ennen kuolemaa, sillä lautumat ovat sekundäärisiä kuoleman merkkejä. Veri voi tosin kiertää huonosti kehon ääreisosissa jo ihmisen ollessa vielä elossa mutta sitä sinerrystä ei voida kutsua lautumiksi jos ihminen on vielä elossa.
Kuolema on mielikuvitusta herättelevä juttu mutta silti kannattaa pysyä asiassa eikä kuvitella että potilashuoneessa haisee jokin enteellinen "kalma" tai vastaavaa![]()
Osaisiko joku kuvailla millainen haju on ihmisessä, joka on kuolemassa. Kyse siis sairaalassa olevassa vanhuksesta, ei ole mitään syöpää tai muuta, mutta iäkäs vanhus kyseessä.
Mielestäni huoneessa (on siis yksin siellä) on alkanut haista oudolle. Sellainen makean haju koko huoneessa, ei ole mielestäni ennen ollut tällaista. On myös mennyt huonompaan kuntoon, ei ole enää pirteä ja eloisa vaan makaa lähinnä sängyssä ja ei oikein innostu mistään. Hengitys on käynyt raskaammaksi.
Mutta tuosta hajusta olisin kiinnostunut. Onko yleistä, että kuolemassa olevalle muodostuu tietynlainen haju ja jos on, niin millainen se haju on? Haju, jonka haistoin oli tosiaan makea ja jotenkin imelä. En osaa sitä oikein kuvailla, mutta heti haistoin, ettei ole kaikki niin kuin ennen.
Kuinka paljon ennen kuolemaa tätä hajua alkaa ilmestyä? Heti kun astuin huoneeseen niin tunsin sen hajun ja heti tuli sellainen mielikuva, että viimeinen viikko lienee menossa. Muut eivät kuitenkaan ole haistaneet yhtään mitään.
----Minusta sairaalassa haisee aina juuri tuolle mitä on kuvailtu. Ihmisten normaalia heikompi hygienia, kaikki eritteet jne. kuitenkin sairaalassa soivotaan ja steriloidaan, kaikki yhdessä saa aikaan tuon makean hajun. Vielä sekin että ilmastointi on koneellista ja koskaan ei kunnolla tuuleteta.
Kuoleman haju on asia erikseen.
---Syökö tuo vanhus vielä? Tai saako ravintoliuosta suoneen?
Kun elimistöön päätyvän hiilihydraatin määrä vähenee radikaalisti, ketoositilaan joutuva elimistö alkaa tuottaa imelää hajua elimistöön. Siinä voi olla kauankin, jos ravintoa kuitenkin on elintoimintoihin.
Tai ei keho toki sitä hajua "tuota", mutta sitä tulee väkisinkin. Elimistössä syntyy ketoaineita.
Ihmisethän kuolee yleensä sieni-infektioon, vaihka sitä ei dieknosoidakkaan tai hoideta. Kun poulustuskuky rakaa sienet saa ylivalllan ja ns valkoinen sieni. jota tavataan myös syöjissä ei kelpaa länsimaiseen lääketieteeseen. haju on vähän kannabismaine, sieninen ällöttävä. olen myös haitanut se koirista. ja puhuvat ja kirjoittavat että sama haju on aaveissa!
++Osaisiko joku kuvailla millainen haju on ihmisessä, joka on kuolemassa. Kyse siis sairaalassa olevassa vanhuksesta, ei ole mitään syöpää tai muuta, mutta iäkäs vanhus kyseessä.
++Tästä voisi olla kyse. On kärsinyt aliravitsemuksesta, mutta nyt pääsi vasta kunnon hoitoon, kun pääsi toiseen sairaalaan.