Kertokaa mitä teette puolisonne kanssa kylpylässä??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä aina istun mieheni sylissä jossain poreissa ja suudellaan aina. Olen tosi herkkä kutiamaan ja joskus kun mä istun sen sylissä se tarraa kyljistä D: Joskus se myös houkuttelee mut vesiliukumäkeen ja lasketaan ”junassa” (tiedän rikotaan sääntöjä :D) niin jos mä lasken sen takana niin mä aina kutitan sitä ja se on ihanaa kun se ei pääse siitä pois ja se vaan nauraa siinä kun me lasketaan :D

Mutta kai teilläkin on jotain pientä söpöilyä?!

Miksi joku täysjärkinen yli 16-vuotias mies haluaisi "söpöilyä"? Ymmärrän kyllä, jos nainen sitä haluaa - tarkoitus on pitää huomio poissa muualta...

1.jpg

Miksi joku täysjärkinen yli 16-vuotias mies haluaisi "söpöilyä"? Ymmärrän kyllä, jos nainen sitä haluaa - tarkoitus on pitää huomio poissa muualta...

1.jpg
Kyllä meilläkin välillä tämmöstä pikku söpöilyä löytyy esim saatan hieros naiseni selkää mutta kädet eksyy kyljille tai jotain tällästä ja ollaan mekin oltu jo 26 vuotta naimisissa

Mutta kai teilläkin on jotain pientä söpöilyä?!

Heh. Itse menisin nimenomaan kylpylään uimaan kuntoilumielessä. Vaikea keksiä epäeroottisempaa paikkaa kuin joku uima-allas, joka on täynnä keski-iän ylittäneitä random naisia ja miehiä ja kiljahtelevia lapsia, joista kuitenkin joku on pissannut altaaseen.

Melkein sanoisin, että söpöilyt tulee mieleen todennäköisemmin vaikka lehtiä haravoidessa kotipihassa kuin kylpylässä :D

• Tykkää
Reactions: m1es
Yritän saada vaimon mustasukkaiseksi. Kehun vieraita rouvia seksikkäiksi perään hieman silmäpeliä. Tarjoamassa vieraille naisille juotavaa. Porealtaassa "viatonta" varvaspeliä ...

1.jpg

Sä et vissiin oo ollut kylpyläsä milloinkaan arkipäivänä ja vielä aamulla?

On eläkeläishumppaa ja -jumppaa. Ei tarvitse miehen huomiota edes yrittää suunnata minnekään.

Mutta iltapäivällä altaan valtaavat kiljuvat kouluaiset ja sitä "riemua" kestää iltaan saakka. Joten aamutuimaan on ollut mulla ja miehellä tapana nauttia allasosastosta. Päivällä sit ulkoilemaan ja illalla vaikka punttikselle.

Mutta se, että siellä pitäisi jotenkin erityisesti kuherrella ja söpöillä ei oo meille tarpeen koska kotonakin voi.

Yhteistyössä