Palstamammojen ykköslomakohteet listattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Tässä suosituimmat kohteet:
Gambia
Senegal
Kenia
Jamaica
Barbados
Dominikaaninen tasavalta
Kuuba
Jordania
Bali, Indonesia
Turkki

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005522721.html

Kohteiden vetonaula, musta mela
W00800161.jpg

Paha juttu - saatat eksyä samaan kohteeseen minun kanssani ;)
Niin nooo, miten tuonkin nyt ottaa ja mistä kuvakulmasta:oops:...mä kun oon sitten se joka menee ihan jokapaikkaan silmät suurina ja suu huokaillen...kun maisemia pitää ahmia ja ihastella ja luonnosta nauttia:)
Että mä en tasan tarkkaan vetoa löisi että hoksaisin sua tai huomaisin:oops: ja varmaan tilanne ois sama toisinpäinkin mutta - onneks on tilaa ainakin meille molemmille ottaa lomareissusta kaikki mahdollinen irti(y)!

Nääh...mä lähtisin mielelläni Australiaan. Hyvässä seurassa olis kiva kiertää rannikkoja pitkin koko se mahtava maa ja sitten käväistä vielä Uudessa Seelannissakin samalla reissulla:)

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Olisikin ollut melkoinen ihme, jos et olisi tuohon uutiseen tarttunut...
Pakko kyllä myöntää, että itsellänikin särähti korvaan, kuinka täysin eri kategorioissa naiset ja miehet huoraamisen suhteen siinä esitettiin.

• Tykkää
Reactions: m1es
Olisikin ollut melkoinen ihme, jos et olisi tuohon uutiseen tarttunut...
Pakko kyllä myöntää, että itsellänikin särähti korvaan, kuinka täysin eri kategorioissa naiset ja miehet huoraamisen suhteen siinä esitettiin.

Kiitos tasa-arvoisesta kommentista (y)

Toimittajan oma maailmankuva näkyy nykyisin huomattavan paljon läpi artikkeleissa, inhimillistä tavallaan. Tämän toimittajan LikedIn-profiilin kuva on saatettu näpätä ... Gambiassa?

AAEAAQAAAAAAAAKfAAAAJDExODhhYTQ0LWRmZDEtNDVkZS04OGQ4LWUyZTc3ZTZhODRlZQ.jpg

Yhteistyössä