Joko se on tiedossa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä kerrotaan vaaleista mm.

"
Sauli Niinistö on voittanut presidentinvaalit.

Suomalaiset äänestivät presidentinvaaleissa sunnuntaina. Melkein 63 prosenttia äänestäjistä äänesti Niinistöä.

Koska Niinistö sai yli 50 prosenttia äänistä, vaaleissa ei tarvita toista kierrosta. Jo nyt on selvää, että Sauli Niinistö jatkaa Suomen presidenttinä vielä 6 vuotta."

Tässä on toinen, jolla on aikoinaan tainnut jäädä "Lähihoitajan yhteiskuntaoppi" lukematta.

Ei juma...a! Mitä hel..ä lähihoitajat tähänkin asiaan taas kuuluu? Mene nyt jo hoitoon, jos sulla on noin paha trauma lähihoitajista. Ei heitä joka asiaan tai ketjuun tarvi sotkee, vaikka kuinka heitä vihaisit. Ymmärrätkö, että ongelma on yksin SUN päässä, ei missään muualla ja siihen kannattaas hakee hoitoa. He kun ei ole tästä maailmasta häviämässä mihinkään - kannattaa se hyväksyä vaan suosiolla, jos meinaat pystyä elämään itses kanssa.

Tässä on toinen, jolla on aikoinaan tainnut jäädä "Lähihoitajan yhteiskuntaoppi" lukematta.
Olipa typerä ja lapsellinen kommentti. Lähihoitajat ei liity mitenkään tähän asiaan joka pitäisi tietää ihan peruskoulun perusteella. Itse olen sekä lähihoitaja että sairaanhoitaja eikä mun älyssä ole mitään vikaa. Sun älystä en kuitenkaan menisi takuuseen kommenttisi perusteella.

Yhteistyössä