V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä ymmärrä aina mustiin kuuluvan Milannan maailmaa, ja m1es/Rättis pitäs kastroida kemiallisesti, mut heidän varsinainen palstakäyttäytymisensä on ihan ok.
Olisit kuin pikkusieluinen, uskovainen ehcoAloituksesi oli asiaa, mutta älä nyt meitä seksistä kiinnostuneita kastrointiin lähetä.
Minä ainakin muuttuisin epämiellyttäväksi pikkusieluksi, jos seksiä ei olisi. Jo seksikkäiden naisten katselu rauhoittaa ja antaa levollisemman mielen. Naisen esittämässä musiikissa laulajan ääni tuo usein mukavan lisämausteen (=mielikuvia).
Evvk!Aloituksesi oli asiaa, mutta älä nyt meitä seksistä kiinnostuneita kastrointiin lähetä.
Minä ainakin muuttuisin epämiellyttäväksi pikkusieluksi, jos seksiä ei olisi. Jo seksikkäiden naisten katselu rauhoittaa ja antaa levollisemman mielen. Naisen esittämässä musiikissa laulajan ääni tuo usein mukavan lisämausteen (=mielikuvia).
Ai sillä perusteella muuttuu lesboksi jos ei välitä kuunnella jonkun papparaisen limaisia avautumisia seksimieltymyksistään_joka_vitun_ilta.
selvennä sitten sanomaasiAi sillä perusteella muuttuu lesboksi jos ei välitä kuunnella jonkun papparaisen limaisia avautumisia seksimieltymyksistään_joka_vitun_ilta.![]()
Törkeetä rasismia harmaita kohtaan.![]()
Mä intän mielelläni.
Syy: kun ei harmaille muuten mene mikään jakeluun. Mustat ymmärtää yleensä puolesta sanasta mitä tarkoitan.
Mä intän mielelläni.
Syy: kun ei harmaille muuten mene mikään jakeluun. Mustat ymmärtää yleensä puolesta sanasta mitä tarkoitan.
Puolustuspuhe harmaille:
-ette ole niin jäätävää sakkia kuin vauva.fi:n harmaat. Siellä harmauteen yhdistyy ääretön kiukkuisuus ja tyhmyys.
-on harmaissa kivoja ja asiallisia tyyppejäkin.
Pakana ei ehdota moista. Tuo liittyy uskontoon.Eikö echon kuuluisi kääntää toinenkin poski meille harmaille pakanille?
Pakana ei ehdota moista. Tuo liittyy uskontoon.
Ellet tajunnut niin sinä pakana ehdotit sitä.Ellet tiennyt, niin Echohan on harras kristitty.
Eikö echon kuuluisi kääntää toinenkin poski meille harmaille pakanille?
Ellet tiennyt, niin Echohan on harras kristitty.