Kyllä se vaan on niin että mustat kirjoittajat on täällä fiksumpia kuin harmaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä intän mielelläni. :love:
Syy: kun ei harmaille muuten mene mikään jakeluun. Mustat ymmärtää yleensä puolesta sanasta mitä tarkoitan.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
En mä ymmärrä aina mustiin kuuluvan Milannan maailmaa, ja m1es/Rättis pitäs kastroida kemiallisesti, mut heidän varsinainen palstakäyttäytymisensä on ihan ok.

Aloituksesi oli asiaa, mutta älä nyt meitä seksistä kiinnostuneita kastrointiin lähetä :eek:.

Minä ainakin muuttuisin epämiellyttäväksi pikkusieluksi, jos seksiä ei olisi. Jo seksikkäiden naisten katselu rauhoittaa ja antaa levollisemman mielen. Naisen esittämässä musiikissa laulajan ääni tuo usein mukavan lisämausteen (=mielikuvia).

Aloituksesi oli asiaa, mutta älä nyt meitä seksistä kiinnostuneita kastrointiin lähetä :eek:.

Minä ainakin muuttuisin epämiellyttäväksi pikkusieluksi, jos seksiä ei olisi. Jo seksikkäiden naisten katselu rauhoittaa ja antaa levollisemman mielen. Naisen esittämässä musiikissa laulajan ääni tuo usein mukavan lisämausteen (=mielikuvia).
Olisit kuin pikkusieluinen, uskovainen ehco

seksiä on vain silloin, kun on tarkoitus lisääntyä, ja sekin ilman varsinaista seksiä, kuten me muut se ymmärretään

ehkä 2x lifetime riittää noille?

No ny kyllä Echo on täynnä itteään.
En tiedä onko mustissa joku yhdistävä piirre kun mustuvat, itse en ole huomannut.. ai niin omahyväisyys ehkä, joillakin :D
harmaat ainakin on monenlaista sakkia.

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos on tarve päteä ja nostaa itsensä jalustalle ainoana meriittinään se, että on käyttänyt alle minuutin rekisteröityäkseen nettifoorumille ja sisäänkirjautumiseen.

Kyllä täytyy tuossa tilanteessa olla omassa oikeassa elämässä todella ammottava tyhjyys. Vetää melkein surulliseksi toisen puolesta.

Autismin kirjo on paljon laajempi kuin nykytutkimuksilla pystytään selvittämään. Esim. tämä echo vaikuttaa hyvin pitkälti huitelevan täysin omissa maailmoissaan. Ilmeisesti saa perheeltään sen verran huomiota ja riippuvuutta, ettei kokonaan sekoa.

Eikö echon kuuluisi kääntää toinenkin poski meille harmaille pakanille?
78eff87f2c44d813.gif

Yhteistyössä