V
vierailija
Vieras
Kaikki tuo tapahtui menneisyydessä kun olit lapsi. Nyt olet aikuinen ja vastuu käytöksestäsi on siirtynyt sinulle. Nykyhetkessä ripustaudut toimimattomaan suhteeseen ja teet siitä itsellesi pakkomielteen. Jos äitisi olisi opettanut sinut varastamaan, et voisi sitäkään aikuisena jatkaa sillä perusteella että mutta kun äiti opetti, en minä voi tälle ajattelulla mitään. Aikuisena teet pesäeron epärehellisin ihmisiin ja opettelet paremmat elämäntavat.Ei niin että juutut epäteeseen suhteeseen vaatimaan että kyseinen henkilö muuttuu toisenlaiseksi ihmiseksi ja teet tästä pakkomielteen itsellesi jonka ympärillä elämä pyörii.
Hänhän vaati minua elämään niin, että hän voi kunnioittaa minua. En minä siinä mitään vaatinut. Minä vain oletin, että hän voi sitten kunnioittaa minua, koska se kerran oli kuulemma tärkeää minun elämälleni. Mutta se olikin ansa. Ei hänellä ollutkaan aiettakaan kunnioittaa minua, vaan tuon avulla saada hallita minua ja määräillä elämästäni, etten aiheuta hänelle häpeää olemalla erilainen kuin hän itse. Siis hänestä erillinen ihminen.
ap