Tiedättekö sen ihmistyypin joka hallitsee toisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niino, sun ois pitäny enste täyttää omat tunnevajeesi ennenkuin hommaat muksuja, jotka osaavat laittaa kenen tahansa jaksamisen koville.
Mutta se siitä jälkiviisaudesta...

Mutta -monia lapsia kohdanneena- ei mikään lapsi ole niin riiviö etteikö siinä hyvääkin olisi.
Se voi olla halaus, se että katotte yhdessä piirrettyjä/leffaa sohvalla.
En mä nyt lapsiani riiviöiksi ole sanonutkaan, vammainen pelle. Tai ettei ois jotain hyvää. Tuollainen ei ole mitään hyvää kellekään, enkä varmana katsele mitään piirrettyjä. Ole sä nyt jo vittu hiljaa mun lapsista, kun et mitään takua saaatanan urpo. Sä et tiedä mitään! Et yhtäkään asiaaa, miten olen lasteni kanssa, niin älä neuvo myöskäään tuolla tasolla, saatanan vittupää. Niiden kansssa on jonkatsottu Zootropolikset, Lemmikkien salaiset elämät, Se yksi tunteista ollut vitun juttu ja sata muuta, niin että älä omaa vajukkia huoltasi hoitaaksesi muka välitä siitä, mitä minä kja lapset teeeemmme! Sä et välitä minusta, etkä mun tuntiestani mitään, sä olet täällä neuvomassa vain siksi, ettei itsesi tarttisi itkeä tätä jonkun nobodyn lasten tilannetta! It's all about you! Saatanan itsekeskeinen bitch!

Eli ensiks itket täällä sitä kun äitisi ei huomannu sun tarpeita, ja nyt teet sit saman lapsillesi, right?

Et sä ole ainut tunnevajeesta tai huonosta lapsuudesta kärsivä ihminen tässä maassa. Mutta kas kun suurin osa meistä traumatioiduista lopettaa jossain vaiheessa sen käninän ja keskittyy olemaan läsnäoleva vanhempi, vaikka oma takki olisi tyhjä.

Ahah.
No toivottavasti sun lasten pääasiallisena huoltajana on joku muu kuin sä? Mies/ex-mies, sijaisperhe?

Kieltäydyt äitiyden isoimmasta jutusta eli kohtaamisesta ja läsnäolosta, kun vellot menneessä, joten eiköhän se homma ole siinä.
Sun lapsesi ansaitsee tulla nähdyksi ja kohdatuksi.
Joo, mutta siinä ei mennäkään heidän ehdoillaan, bitch. He ottaa sitä, mitä saavat. Mitä mä jaksan. Syytä vain äitiäni siitä.
ap

Eli ensiks itket täällä sitä kun äitisi ei huomannu sun tarpeita, ja nyt teet sit saman lapsillesi, right?

Et sä ole ainut tunnevajeesta tai huonosta lapsuudesta kärsivä ihminen tässä maassa. Mutta kas kun suurin osa meistä traumatioiduista lopettaa jossain vaiheessa sen käninän ja keskittyy olemaan läsnäoleva vanhempi, vaikka oma takki olisi tyhjä.
Eihän se oma takki silloin ole tyhjä, jos sulla on siellä voimia lapsillesi, perkeleen kääpä.
ap

Joo, mutta siinä ei mennäkään heidän ehdoillaan, bitch. He ottaa sitä, mitä saavat. Mitä mä jaksan. Syytä vain äitiäni siitä.
ap
Lasta tulee kohdata ehdoitta.

Huomaatko että sä sidot jo läsnäolon lapsille johonkin sairaaseen valtataisteluun....eli pallo kiertämään sukupolvesta toiseen.

Okei, mä olen perkeleen kääpä ja aivovammainen, joten ehkä tää oli tässä.

Sen vaan sanon että jos itse valitat äitisi käytöksestä, niin itse olet samanlainen...

Ja mun äitihän siis käytti minua hyväkseen, älä nyt lieventele sitä vain "ei huomannut sun tarpeita", vitut siinä siitä vain kyse oli. Vaan hänen kuului kunnioittaa minua, jotta elämäni ei tuhoutuisi, älä unohda! Mutta sitäpäs ei voinutkaan sitten saavuttaa millään!
ap

Menikö ihan ohi kommenttini merkitys? Haluaisotko tutkiskella sitä, miettiä, miten vastaisit siihen provosoitumati ja jatkaa keskustelua?
ap

Tällaiset väkivaltafantasiat, joita pyörittelet mielessäsi silloin, kun joku ei ole kanssasi samaa mieltä, kertovat hyvin vakavasta ongelmasta. Kehottaisin mitä pikimmin keskustelemaan asiasta ammattilaisen kanssa.

Yhteistyössä