V
vierailija
Vieras
Mutta kun tiedän...En tiä. Jotenkin aina karvat nousevat pystyyn kun yhdistetään nuoret, opetus ja uskonto.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta kun tiedän...En tiä. Jotenkin aina karvat nousevat pystyyn kun yhdistetään nuoret, opetus ja uskonto.
Olet aivan oikeassa siinä, että muslimimaissa rasismi on jokapäiväinen ongelma ja siellä on vaikea saada demokratiaa toimimaan. Siksipä en kannata muslimiyhteiskuntien siirtämistä suomeen, koska heidän on kovin vaikea sopeutua suomen demokratiaan ja tasa- arvoiseen yhteiskuntaan.
Se nyt vaan on fakta, ettei länsimaisten arvojen omaksuminen ole mikään tavoite hyvin suurelle osalle maapallon väestöstä.Eli rasistit vihaa demokratiaa ja länsimaista ajattelutapaa. No enpä olisi uskonut sinun sitä ääneen sanovan, mutta venkulointi ja valhein vaikuttaminen on sen kyllä paljastanut kaikille fiksuille jo aikoja sitten.
Paskat, miksi heidän tulisi tehdä kuten sinä sanot. Ei sinuakaan kukaan määrää kuten sinä määräät muita. Vapaus on ilmeisesti sinulle täysin vieras käsite ja se että ihmisellä tulee olla oikeuis päättää itse elämästään.
Shaahin aikana vapaus kuului kaikille Iranissa, mutta sitten te vasemmistolaiset saitte Iranissa valtaan ääriuskonnollisen Khomeinin ja sen jälkeen naiset joutuivat pukeutumaan kaapuun ja homoja hirtetään julkisesti kaduilla. Taidat olla ylpeä itsestäsi...Iranissakin tulee näin olemaan ennen pitkään. Miksi et tahdo edistää sitä? Lietsot vain eripuraa väitteilläsi. Siitä ei pysty hakemalla hakemaan mitään älykästä. Suomen antidemoraattisin ja vapauden vastasin porukka on juuri rasistit joiden mielestä vapaus ei kuulu kaikille Suomessa.
http://www.finbible.fi/Biblia1642/UT/markus_10.htmEn tiä. Jotenkin aina karvat nousevat pystyyn kun yhdistetään nuoret, opetus ja uskonto.
Tuo on puhtaasi sinun kuvitelmaasi jossa ollaan viemässä jotain pois muista maista näinhän ei tapahdu. Kukaan ei ole tulossa tänne mitään viemään vaan sopeutrumaan, ainoa ongelma on se että sinä vastustat sitä kaikin keinoin ilman mitään oikeaa perustelua sinun teoillesi. Ei minun eikä kenenkään muukaan ole tarvinnut omaksua mitään vaan hyväksyä erilaisuus ja antaa ihmiselle se mahdollisuus mitä sinä et halua antaa, Miksi haluat riitaa ulkomaalaisten tai monien monien muiden demokraattisten muita inhimillisemmin kohtelevien länsimaalaisten kanssa? Sehän tarkoitta että haluat, ettei sinuakaan hyväksytä, aikuisten oikeasti. Kuinka lapsellisten ihmisten kanssa tässä nyt keskustellaan. Ihmisellä tulee olla vapaudet jotka on ihmisoikeuksissa määritelty VAIKKA sinä yksinertasena, ne haluat kieltää(eli myös itseltäsi). Et edes huomaa kuinka naurettava perustelusi on.On lapsellista ajatella olevan vapauksia ilman vastuuta.
Sinusta ilmeisesti jokaisella on vapaus kulkea mihin maahan tahansa ja saada ilmainen elatus, koulutus ja sairaanhoito, sekä samaan aikaan olla luopumatta omasta kultuurista ja vääristyneistä ihmisarvokäsityksistä?
Meidän suomalaisten sensijaan kuuluu maksaa kaikkien tänne saapuvien eläminen, koulutus ja sairaanhoito sekä sopeutua heidän kulttuuriinsa.
Korjaa toki, jos tulkitsin sinua väärin?
Oneksi me muut emme ole noin mustavalkoisia ja muita ihmisiä hylkiviä ja ymmärrämme että ihminen tuomitaan tekojensa mukaan eikä lahdata rasistisin syin ilman todisteita kuten sinä teet. Olisko kiva jos sinulle tehtäisin noin kuten haluat muille tehtävän? Ymmärrän sekä huomaan, ettei demokratian ja yksilöiden hyväksyminen ole sinun vahva puolesi.
Ketkä "te muut"?
Ja miten rasistisin syin on lahdattu ja ketä minun toimestani?
Mitä olen tehnyt kenelle ilman todisteita?
Ymmärrätkö sinä todella mitä tarkoittaa demokratia?
Ja ei, minun ei tarvitse hyväksyä yhtäkään yksilöä eikä yhteisöä. Minulla on siihen täysi vapaus ja sen vapauden haluan turvata. Niin kauan, kun nämä minun väheksymäni yksilöt tai yhteisöt elävät suomen lakien mukaan ja osallistuvat omalla panoksellaan yhteiskunnan pyörittämiseen, on heidän olemassaolonsa minulle täysin yhdentekevää.
Minä olen oman kulttuurini tuotos kuten muissa kultuureissa kasvaneet ovat oman kultuurinsa tuotoksia. Kaikki kulttuurit eivät yksinkertaisesti voi olla onnellisesti rinnakkaiselossa yhdessä ja samassa yhteisössä, koska moraali, etikka ja arvot ovat täysin erilaiset.
Tuo on puhtaasi sinun kuvitelmaasi jossa ollaan viemässä jotain pois muista maista näinhän ei tapahdu. Kukaan ei ole tulossa tänne mitään viemään vaan sopeutrumaan, ainoa ongelma on se että sinä vastustat sitä kaikin keinoin ilman mitään oikeaa perustelua sinun teoillesi. Ei minun eikä kenenkään muukaan ole tarvinnut omaksua mitään vaan hyväksyä erilaisuus ja antaa ihmiselle se mahdollisuus mitä sinä et halua antaa, Miksi haluat riitaa ulkomaalaisten tai monien monien muiden demokraattisten muita inhimillisemmin kohtelevien länsimaalaisten kanssa? Sehän tarkoitta että haluat, ettei sinuakaan hyväksytä, aikuisten oikeasti. Kuinka lapsellisten ihmisten kanssa tässä nyt keskustellaan. Ihmisellä tulee olla vapaudet jotka on ihmisoikeuksissa määritelty VAIKKA sinä yksinertasena, ne haluat kieltää(eli myös itseltäsi). Et edes huomaa kuinka naurettava perustelusi on.
Olet jokaisessa viestissäsi ollut määrämäässä muita toimimaan haluammallasi tavalla se on demokratian vastaista oman käden oikeutta, mutta et näe sitä että tuomitset sillä juuri pelkästään itsesi. Olet yksinkertaisuuden tuotos. Valheet että täältä tullaan vain varastamaan eivät integroi ketään yhteiskuntaan, vaan aiheuttavat pelkästään sopeutumattomuutta, joka lietsoo ongelmia. Niitä sinun agendasi ajaa. Etkö sinä osaa ymmärtää miten haluat itsesi kohdeltavan. Onko tämä sinusta aivan liian hankala konsepti?
Se että sinä olet heikoilla sekä köyhä jo koet ulkomaalaiset uhaksi ei muutu rasismilla. Ranskassa ja Ruotsissa ollaan asetuttu näiden asioiden yläpuolelle ja alettu vastustamaan jo maassa asuvia kostoksi. Integroituminen RIIPPUU pelkästään asenteista ja sinun asentesi on vastustaa integroitumista sekä synnyttää konfliktia se ei ole viisaan, vaan heikon katkeran sekä köyhän ihmisen kapinaa, jossa ei ole mitään järkeä. Ihmiset kaipaavat hyväksymistä eikä se ole kultturista kiinni kuten esität valhein. Sinäkin sen tiedät oikein hyvin, vaikka olet valinnut tien jossa et tule sitä saamaan, vaan häviät kaiken ihan oman asenteesi takia. Olet puolustuskannalla vaatien minulta selityksiä sinun ongelmiisi se kertoo epärehellisyydestä itseäsikin kohtan et halua käsitelläö omia ongelmiasi.Jokainen tilasto todistaa, että humanitääristenmaahanmuuttajien kyky sopeutua yhteiskuntaamme on olematon. Eikä se johdu meidän yhteiskunnastamme.
Selitä toki, mitä minä vastustan? Ja mille teolleni kaipaan perustelua?
Mihin sinä tarvitset minun hyväksyntääni? Mitä mahdollisuutta en halua antaa ja kenelle? Mistä päättelet, että haluan riitaa ulkomaalaisten kanssa tai muiden demokraattisten kansojen kanssa? Kenen pitäisi hyväksyä minut? Kuka on lapsellinen ja millä perustein? Mitkä vapaudet? Mikä perusteluni on naurettava?
En tiedä onko ongelma nyt se, että suomen kieli ei ole äidinkielesi vai se, että sinulla on jonkilainen lukihäiriö tai kirjoitushäiriö, mutta minulla on vaikeuksia ymmärtää mitä yrität sanoa ja millä perustein. Esität kaikenlaisia väitteitä, joissa ei ole mitään järkeä enkä oikein tiedä mistä ne olet keksinyt? Vaikuttaa myös sille, että sinun on vaikea ymmärtää mitä sinulle on sanottu.
Rasismia ei tule hyväksyä, se on ihmisoikeuksien vastaista, tuomitsemista perusteetta. Se ei johda mihinkään hyvään. Valitettavasti et voi olla hyväksymättä muita ja sanoa että se on ihan okei. Se ei ole Suomen lakienkaan mukaan okei vaikka niin lapsellisena kuvittelet.Ymmärräthän sinä, että sinun sopeutumattomuutesi ei ole minun vikani, eikä minun vastuullani. Minun puolestani voit elää elämääsi valitsemallasi tavalla, kunhan noudatat suomen lakeja ja yleisiä normeja, etkä oleta suomen kansan elättävän itseäsi.
Sinä et tarvitse minun hyväksyntääni eikä minun tarvitse hyväksyä sinua.
Minä en myöskään tarvitse sinun hyväksyntääsi enkä kaipaa sitä.
Se on todellista vapautta, että kukin elää omaa elämäänsä ja on siitä itse vastuussa.
Se että sinä olet heikoilla sekä köyhä jo koet ulkomaalaiset uhaksi ei muutu rasismilla. Ranskassa ja Ruotsissa ollaan asetuttu näiden asioiden yläpuolelle ja alettu vastustamaan jo maassa asuvia kostoksi. Integroituminen RIIPPUU pelkästään asenteista ja sinun asentesi on vastustaa integroitumista sekä synnyttää konfliktia se ei ole viisaan, vaan heikon katkeran sekä köyhän ihmisen kapinaa, jossa ei ole mitään järkeä. Ihmiset kaipaavat hyväksymistä eikä se ole kultturista kiinni kuten esität valhein. Sinäkin sen tiedät oikein hyvin, vaikka olet valinnut tien jossa et tule sitä saamaan, vaan häviät kaiken ihan oman asenteesi takia. Olet puolustuskannalla vaatien minulta selityksiä sinun ongelmiisi se kertoo epärehellisyydestä itseäsikin kohtan et halua käsitelläö omia ongelmiasi.
Huom köyhyytesi ei muutu vastustamalla muita köyhiä.
Kyllä se mamujen integroituminen on kiinni heidän omasta asenteesta.Se että sinä olet heikoilla sekä köyhä jo koet ulkomaalaiset uhaksi ei muutu rasismilla. Ranskassa ja Ruotsissa ollaan asetuttu näiden asioiden yläpuolelle ja alettu vastustamaan jo maassa asuvia kostoksi. Integroituminen RIIPPUU pelkästään asenteista ja sinun asentesi on vastustaa integroitumista sekä synnyttää konfliktia se ei ole viisaan, vaan heikon katkeran sekä köyhän ihmisen kapinaa, jossa ei ole mitään järkeä. Ihmiset kaipaavat hyväksymistä eikä se ole kultturista kiinni kuten esität valhein. Sinäkin sen tiedät oikein hyvin, vaikka olet valinnut tien jossa et tule sitä saamaan, vaan häviät kaiken ihan oman asenteesi takia. Olet puolustuskannalla vaatien minulta selityksiä sinun ongelmiisi se kertoo epärehellisyydestä itseäsikin kohtan et halua käsitelläö omia ongelmiasi.
Huom köyhyytesi ei muutu vastustamalla muita köyhiä.
Rasismia ei tule hyväksyä, se on ihmisoikeuksien vastaista, tuomitsemista perusteetta. Se ei johda mihinkään hyvään. Valitettavasti et voi olla hyväksymättä muita ja sanoa että se on ihan okei. Se ei ole Suomen lakienkaan mukaan okei vaikka niin lapsellisena kuvittelet.
Sinun kyvyttömyytesi sopeutua ja integroitua ei ole minun vastuullani.
Ruotsin humanitääristen maahanmuuttajien kyvyttömyys integroitua ei ole ruotsalaisten vastuulla. Sama pätee Ranskaan.
Katso peiliin ja ota vastuu itsestäsi.
Totuuden julkituominen ja ongelmien myöntäminen ei ole rasismia. Se, että sinä syyttelet surutta rasistiksi jokaista, joka ei jaa sinun näkemyksiäsi on lapsellista ja kertoo siitä, että sinä et ole kyvykäs ottamaan vastuuta itsestäsi.
Ymmärrän toki, että sinusta olisi ihanaa, jos minä olisin köyhä ja heikoilla. Ikäänkuin näkemykseni johtuisivat katkeruudesta ja huono- osaisuudesta. Asia ei kuitenkaan ole siten.
Rikkaat eivät taida tajuta maksavansa joka vuosi miljardeja euroja mamujen elämisestä.Rikkaalla ei olisi mitään syytä vastustaa maahanmuuttoa tai sen kustannuksia tai määräillä nettipalstalla, kun voi ihan oikeassa elämässään tätä toteuttaa. Myöskään älykäs ei inttäsi asioista viisaampien kanssa vain heikoilla oleva köyhän ja yksinkertainen tarvitsee nettipalstan tähän. Tämä ei muutu miksikään sillä että kuvittelet ettei muut (ihmiset jos jälleeen ihmettelet että ketkä) huomaa keskustelupalstoilla näitä asioita toisista keskustelijoista ja osaa vetää johtopäätöksiä heistä jotka eivät sen kummempaa päättelykään edes vadi. Aliarvioit muita sekä kuvittelet itsestäsi liikaa. Todellisuudessa sinä kaipaat syliä jota halata ja senkin puute näkyy kirjoituksisasi.
Missä nämä paikat ovat?Niissä paikoissa joissa integroituminen on tapahtunut on paikalliset ottaneet, ne ihmiset hyvin vastaan.
Rikkaalla ei olisi mitään syytä vastustaa maahanmuuttoa tai sen kustannuksia tai määräillä nettipalstalla, kun voi ihan oikeassa elämässään tätä toteuttaa. Myöskään älykäs ei inttäsi asioista viisaampien kanssa vain heikoilla oleva köyhän ja yksinkertainen tarvitsee nettipalstan tähän. Tämä ei muutu miksikään sillä että kuvittelet ettei muut (ihmiset jos jälleeen ihmettelet että ketkä) huomaa keskustelupalstoilla näitä asioita toisista keskustelijoista ja osaa vetää johtopäätöksiä heistä jotka eivät sen kummempaa päättelykään edes vadi. Aliarvioit muita sekä kuvittelet itsestäsi liikaa. Todellisuudessa sinä kaipaat syliä jota halata ja senkin puute näkyy kirjoituksisasi.
Olet kyllä huippu.
1. En vastusta maahanmuuttoa missään mittakaavassa. Vastusta kyllä humanitääristä maahanmuuttoa.
2. Onko suomessa siis vain rikkaita ja köyhiä? Kumpaan porukkaan itse kuulut?
3. Miten koet minun määräilleen?
4. Älykäs ei inttäisi viisaan kanssa? Koetko itse olevasi älykäs, viisas vai köyhä ja yksinkertainen, kun viihdyt nettipalstalla?
5. Oletko tosiaan sitä mieltä, että köyhä ja tyhmä ovat ominaisuuksia, jotka kulkevat aina käsikädessä?
6. Millaisia johtopäätöksiä olen vetänyt muista, joka ei päättelykykyä edes vaadi?
7. Miten olen aliarvoinut muita?
8. Mistä tiedät mitä "kuvittelen" itsestäni, mitä tiedän olevani ja mitä en kuvittele?
9. Todellisuudessa kaipaan hetkeä, jolloin ei tarvitse halia![]()
http://www.finbible.fi/Biblia1642/VT/psalmit41_601.htmSiis mitä vittua?
Ei rikkaaksi tulla silleen että jaellaan rahoja sinne tänne surutta!