V
vierailija
Vieras
Mikä sinua vaivaa? Kokovartalomulkkuus?@Elena777 miltä tuntuu nähdä vanha ihastus palstalla ja ignooraamassa sua kokonaan?Tuli vonkaamaan p*llua toisilta naikkosilta, nuoremmilta ja näteiltä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä sinua vaivaa? Kokovartalomulkkuus?@Elena777 miltä tuntuu nähdä vanha ihastus palstalla ja ignooraamassa sua kokonaan?Tuli vonkaamaan p*llua toisilta naikkosilta, nuoremmilta ja näteiltä.
Lopetan kun joku todistaa väitteeni vääriksi, joku joka ei kuulu Punanutun alati kuihtuvaan fanikerhoon.Voitko lopettaa, kiitos?
Jos sua noin kovin kiinnostaa päättömän vonkaamiset ja niiden kohteet, niin kysypä asiaa häneltä itseltään.Lopetan kun joku todistaa väitteeni vääriksi, joku joka ei kuulu Punanutun alati kuihtuvaan fanikerhoon.![]()
Mä puhuin tämän ketjun viestistä. Seuraavan kerran kun huomaat minun harmaana kirjoitetun viestin niin huomauta siitä silloin. Katsotaan pitääkö se paikkansa.Aivan varmasti kirjoitat kyllä se on nähty monet kerrat että harmaana kirjoitat vaikka toisin väität.Et kykene olla kirjoittamatta.
Olet väärässä mutta ei se mitään,yritän auttaa häntä en kiusata.Jos sua noin kovin kiinnostaa päättömän vonkaamiset ja niiden kohteet, niin kysypä asiaa häneltä itseltään.
Muutoin voit lopettaa Elenan kiusaamisen.
Eikä tehdä tästä Ketjusta mustien haukkumaketjua sitten!
Jos yrität Elenaa auttaa, niin silloin ymmärrät kunnioittaa hänen toivettaan.Olet väärässä mutta ei se mitään,yritän auttaa häntä en kiusata.
Aina avuntarvitsija ei ymmärrä omaa parastaan,ikävä kyllä Elena on yksi heistä.Jos yrität Elenaa auttaa, niin silloin ymmärrät kunnioittaa hänen toivettaan.
Voitko lopettaa. Kiitos.
Ei sinun pitänyt tähän ketjuun kirjoittaa enää.Mä puhuin tämän ketjun viestistä. Seuraavan kerran kun huomaat minun harmaana kirjoitetun viestin niin huomauta siitä silloin. Katsotaan pitääkö se paikkansa.
Vieläkö olet epekin kanssa?Kiitos ajatuksesta.
Mutta ei tule toteutumaan täällä, johan se on nähty.
Mitä sitte? Vastasin mulle kirjoitettuun viestiin. Huolehdi sinä omista asioista.Ei sinun pitänyt tähän ketjuun kirjoittaa enää.
Mitä sie sillä tievolla tehet?Vieläkö olet epekin kanssa?
Mitä se sulle kuuluu.Vieläkö olet epekin kanssa?
Minähän sanoinLopeta se läyhäminen.
Täh?Mikä on siviilisäätysi?
Vähintään...Puoli Oulua?
No sehän tosissaan kuuluu sulle.Jotakin Een ja Peen välillä on tapahtunut,kumpikaan ei enää peukuttele toistaan eivätkä kirjoittele toisilleen mitään.
Ei kuulu mutta onhan se mielenkiintoista tietää kumpi särki sydämensä ja mistä syystä,eikö?No sehän tosissaan kuuluu sulle.
no eiEi kuulu mutta onhan se mielenkiintoista tietää kumpi särki sydämensä ja mistä syystä,eikö?
Ilmeisesti kun puhutkin jo samalla tavalla ellei epek ite ole tätä kirjoittanut.Sääli että muutut yhtä vittumaiseksi kun epek.Mitä sie sillä tievolla tehet?
Joo ei mietitytä.Sinua ei,meitä muita kyllä.