The Ketju-Tervetuloa harmaat ja rekisteröityneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noonniin ,taukoa potunpussituksessa, ootko tuo terkkari?
https://yle.fi/uutiset/3-10401431
Jopa hänen asiakkaat tietää mistä johtuu, mut ei itse tiedä...?
Muuntogeeniset ainekset kaikkialla, vitamiinivalmisteissa ja lääkkeissä, muistutan, mutta hän väittää, ettei syytä tiedetä. Kauhean moni muualla maailmassa tietää ja niin tietää monet suomalaisetkin!
"Joulukuussa 2017 paksusuoli puhkesi, tai siis se, mitä siitä oli enää jäljellä. Suoli poistettiin ja avanteen paikkaa siirrettiin toiselle puolelle.

– Kun palasin kotiin, ajattelin että mitä vielä! Lapsilla kesti kuukausi uskoa, että kun menen käymään sairaalassa, tulen sieltä myös pian takaisin. Olin nimittäin jäänyt päivystyksestä suoraan pariksi viikoksi osastolle, joten he pelkäsivät miten minun käy."
Siellähän tehdään vaan aina niitä samoja tutkimuksia, mitkä eivät ole hoitoa.

Netflix kenkkuilee, kolmatta päivää yritän katsoa samaa ohjelmaa, mutta tuo peijooni ei muista mihin kohtaan olen lopettanut katsomisen ja joudun aina aloittamaan alusta, lisäksi en edes itse muista mihin kohtaan olen jäänyt ku kyseinen ohjelma on ilmeisen paska ku siihen nukahtaa aina, onkohan mulla se narkolepsu, raskasta on, mutta en valita ja en ole katkera prkl :)

OT, mut hankipa sellaisia pyyhkeitä, missä on jotakin öljyä, siis pikkuvauvan peppupyyhkeitä, joita käytetään reissussa, siis niille mopomiehille: lähtee lika samantien, ennen kuin ehti sotkea ovenpielet ym. Ne missä on luukku menevät myös kiinni, kun muuten menee haaskaan monta. Merkit on unohtuneet, mut osta monta pakettia: reppuun aina ne vajaat ja täysinäinen eteiseen, ettei tarvi lompsia peremmältä hakemaan. Annoin kerran Tiepalvelun miehelle sellaisen, toisenkin, kun oli niin mustat kädet: kyllä sitä mustaa riittikin:LOL:

Yhteistyössä