V
vierailija
Vieras
Mielenkiintoista..![]()
Eikö ookkin...eli mitä mieltä oot 4 lapsen äipästä nyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielenkiintoista..![]()
sehän on sama ku ilmottas että oon epätoivoinen ja kuka vaan kelpaa joka lämpimän paskan pudottaa
Mä varoisin tuota narsisti-diagnoosia. Jotenkin tuntuu että joka toinen parisuhde kaatuu miehen narsismiin. Se on oikeasti ihan paskapuhetta.
Suhde kaatuu ongelmiin joiden taustalla molemmat puolisot. Jo pelkkä "narsistiksi" - leimaaminen ap kertoo minulle että syytät parisuhteen ongelmista vain ex-miestäsi. Toisin sanoen jos löydät uuden, paljon mahdollista että hänkin tulee jossain vaiheessa olemaan narsisti. Koska saatat projisoida omat ongelmasi häneen. Ja vika on taas vain hänessä.
En sano ettei exäsi olisi ollut paska. Mutta keittiöpsykologin diagnoosit sikseen ja mieti mitä itse teit ehkä väärin. Koska vain sitä kautta löydät tien hyvään uuteen suhteeseen.
Mäoon 3 lasten yhäri. Ej haluu ketään mut en tykää et mulle sanoo et mäk ulen et toi on aika hullu ämmä et älä mee juttelee. No älä tuu jutelee koska mäen haluu ettuu juttelee. silti ei tarvii snoo!! täs meijän baarissa lähiön siis ja mä jodun ulos kosks ja tulee portit vittu!!!
Muuta pois lähiöstäsi ja aloita uus elämä muualla. Ap
Haluisin espanjaan. Mäen haluu asuu suomessa. En mä sumessa muuta tää on ihan hyvä paikka.Muuta pois lähiöstäsi ja aloita uus elämä muualla. Ap
Tsemppiä vaan ihmisille jotka jää väkivaltaisen narsistin kynsiin... mieluiten yksin kun elämä joka on kurjaa, onnetonta ja jokapäiväistä huutoa, jos et tee sitä mitä ukko pyytää..ja jos oikeasti pitää miettiä mitä tein väärin...olin liian kiltti. T.Ap
Tsemppiä oikeen sydämestä sulle
Nyt kaiken kärsimyksen lisänä on nää prkl:een sadistiset palstahyeenat, jotka käy kimppuusi
![]()
Haluisin espanjaan. Mäen haluu asuu suomessa. En mä sumessa muuta tää on ihan hyvä paikka.
Täytyy kyllä sanoa, että jos pitää valita nelilapsisen yh:n ja loppuelämän kestävän yksinäisen runkkailun väliltä, niin valitsisin riemumielin jälkimmäisen.
M39
No kai sä peräkammarin poika tyydyt runkkaamiseen kun et mitään muuta oo elämäsi aikana tehnytkään
Paitsi pelännyt naisia![]()
![]()
Mistäs tiedät minkänäköinen olenperse ja tissit ei muutes roiku punttisalin ja pilateksen ansiosta...ja jos olen ammatiltani tohtori, niin penaali ei ole hukassa
![]()
No kai sä peräkammarin poika tyydyt runkkaamiseen kun et mitään muuta oo elämäsi aikana tehnytkään
Paitsi pelännyt naisia![]()
![]()
Tohtori ei ole mikään ammatti.
Ei kukaan ole käskenyt jäädä huonoon suhteeseen. Mutta narsisti ei ole synonyymi paskalle miehelle. Asiantutijoidenkin on vaikea dignosoida narsistia. Ei silloin sinun keittiöpsyka taidot ihan riitä.Tsemppiä vaan ihmisille jotka jää väkivaltaisen narsistin kynsiin... mieluiten yksin kun elämä joka on kurjaa, onnetonta ja jokapäiväistä huutoa, jos et tee sitä mitä ukko pyytää..ja jos oikeasti pitää miettiä mitä tein väärin...olin liian kiltti. T.Ap
Näinhän se olisi mutta on epätodennäköistä että 4 lapsen yyhoo kiinnostaisi ketään kunnon miestä siinä määrin että haluaisi tutustua.Mikäli joku välittää sinusta aidosti, niin on aivan sama vaikka lapsia olisi 40 kpl.
Ja lapsille en tosiaan halua miestä 1/5 runkkareistaAp
Eipä tulisi kyllä mieleenikään kertoa tutustumis vaiheessa olevalle miehelle exästäÄlä nyt ainakaan uudess suhteessa ala heti kertoileen kuinka narsistina pidät exää. Se kyllä saa pakitus-reaktion päälle monessa miehessä. Varmasti jokaiselle on selvää että suhde ei toiminut jos kerta on erottu. Mutta omatoimiset diagnoosit toisesta ei kyllä herätä kiinnostusta. Päinvastoin kumppani ehdokas voi jäädä pohtimaan että olenko minäkin diagnosoinnin alla.
Tuskin ne sentään lastesi nähden runkkaisivat.