Mitä mieltä olette yh-naisesta kumppanina, jolla on neljä lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sehän on sama ku ilmottas että oon epätoivoinen ja kuka vaan kelpaa joka lämpimän paskan pudottaa

Oletko ajatellut kelpaako meille 4 lapsen yh äiteille ihan kuka vaan?
Ei muutes kelpaa...mieluiten olen yksin kun jonkun haisevan lenkkimakkaran kanssa joka runkkailee ja piereskelee päivät pitkät...
Joten urheilulliset, nauravaiset ja kivat miehet, täältä löytyisi aurinkoinen, hyväkroppainen nainen JOLLA UPEAT LAPSET....jotka myös AIKUISTUU JOSKUS....

Mä varoisin tuota narsisti-diagnoosia. Jotenkin tuntuu että joka toinen parisuhde kaatuu miehen narsismiin. Se on oikeasti ihan paskapuhetta.

Suhde kaatuu ongelmiin joiden taustalla molemmat puolisot. Jo pelkkä "narsistiksi" - leimaaminen ap kertoo minulle että syytät parisuhteen ongelmista vain ex-miestäsi. Toisin sanoen jos löydät uuden, paljon mahdollista että hänkin tulee jossain vaiheessa olemaan narsisti. Koska saatat projisoida omat ongelmasi häneen. Ja vika on taas vain hänessä.

En sano ettei exäsi olisi ollut paska. Mutta keittiöpsykologin diagnoosit sikseen ja mieti mitä itse teit ehkä väärin. Koska vain sitä kautta löydät tien hyvään uuteen suhteeseen.

Tsemppiä vaan ihmisille jotka jää väkivaltaisen narsistin kynsiin... mieluiten yksin kun elämä joka on kurjaa, onnetonta ja jokapäiväistä huutoa, jos et tee sitä mitä ukko pyytää..ja jos oikeasti pitää miettiä mitä tein väärin...olin liian kiltti. T.Ap

Mäoon 3 lasten yhäri. Ej haluu ketään mut en tykää et mulle sanoo et mäk ulen et toi on aika hullu ämmä et älä mee juttelee. No älä tuu jutelee koska mäen haluu ettuu juttelee. silti ei tarvii snoo!! täs meijän baarissa lähiön siis ja mä jodun ulos kosks ja tulee portit vittu!!!

Muuta pois lähiöstäsi ja aloita uus elämä muualla. Ap

Lisäksi mulle ei noin sanottais vaikka olen neljän lapsen äiti, sen verran arvostetaan päätöstäni suvussani, ja jos noin yyhooolle sanottais niin voisin sanoa "olen perhanen onnellinen lapsistani jotka rakastat minua ja annan heille 100% joka päivä"
Jos miehen löytäisin, hän saisi myös 100% rakkauden..

Tsemppiä vaan ihmisille jotka jää väkivaltaisen narsistin kynsiin... mieluiten yksin kun elämä joka on kurjaa, onnetonta ja jokapäiväistä huutoa, jos et tee sitä mitä ukko pyytää..ja jos oikeasti pitää miettiä mitä tein väärin...olin liian kiltti. T.Ap

Tsemppiä oikeen sydämestä sulle :love:

Nyt kaiken kärsimyksen lisänä on nää prkl:een sadistiset palstahyeenat:mad:, jotka käy kimppuusi :cry:

Tsemppiä oikeen sydämestä sulle :love:

Nyt kaiken kärsimyksen lisänä on nää prkl:een sadistiset palstahyeenat:mad:, jotka käy kimppuusi :cry:

Se ei haittaa, kimppuun vaan niin tulee kyllä vastaus takaisin :D sen verran vahvaksi 8 vuoden helv...teki että tää on pientä. Harmittaa se että eka moes kuoli ja tämä toinen nyt oli mitä oli... mietin enkö tosiaan ole ansainnut rakkautta ja onnea... onni taitaa olla vain lapseni :) Ap
Kiitos.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Olin kanssa tulossa kysymään, että mikä ammatti tohtori on. :LOL:
Mutta joo, kaikkien näiden kirjoitusten jälkeen hälytyskellot soi ja lujaa. En alkaisi lähempää tuttavuutta omasta mielestään noin täydellisen ja virheettömän kanssa. :rolleyes: Yleensä suhteen muodostaa kaksi ihmistä ja sen ongelmat johtuvat kahdesta ihmisestä ja heidän kommunikoinnistaan tai sen puutteesta. Ja vakka kantensa valitsee sanotaan.

Ap:n pitää laskea tasovaatimuksiaan reippaasti jos haluaa miehen. Vaikka olisi ennen onnistunut saamaan esim. 3/5-tason miehen niin jatkossa 4 lapsen yh-äitinä vain ehkä 1/5-tason mies on realismia. Siinä puhutaan juuri esim. niistä runkkaavista peräkammarinpojista, joista muuten kumpikaan ominaisuus ei tarkoita, että mies olisi sinällään epämiellyttävää seuraa.

Ei kukaan ole käskenyt jäädä huonoon suhteeseen. Mutta narsisti ei ole synonyymi paskalle miehelle. Asiantutijoidenkin on vaikea dignosoida narsistia. Ei silloin sinun keittiöpsyka taidot ihan riitä.

Varmasti olet liian kilttikin. Mutta tuskia virheetön?? Naisten yleisin ongelma on martyyrileikki. Jossa itsellä ei mitään roolia. Kukaan ei kai sinua pakottanut liitoon ko miehen kanssa? Eikä lapsetkaan kai syntynyt sattumalta tai miehen pakottamana? Jos et tutki yhtään virheitäsi, ja syytät pahasta olosta vain muita, niin pian huomaat olevasi suhteessa juuri samanlaisen miehen kansss.

En sano tätä pahalla. Mutta sun oma kehitys tyssää siihen kun matraat vaan tarinaa narsistista. Se on toki trendikästä koska joka toinen liitto päätyy toisen ollessa muka narsisti. Vaikka kyseessä oikeasti itselle sopimaton tyyppi.

Olen lukenut narsismista paljon. Yksi narsistin piirre on nimetä ympärillä olijat kovasn ääneen narsisteiksi...

Älä nyt ainakaan uudess suhteessa ala heti kertoileen kuinka narsistina pidät exää. Se kyllä saa pakitus-reaktion päälle monessa miehessä. Varmasti jokaiselle on selvää että suhde ei toiminut jos kerta on erottu. Mutta omatoimiset diagnoosit toisesta ei kyllä herätä kiinnostusta. Päinvastoin kumppani ehdokas voi jäädä pohtimaan että olenko minäkin diagnosoinnin alla.

Kiitos hyvistä vastauksista. Kukapa nyt olisi se täydellinen. Olen yrittänyt jutella, mutta juttelut ovat yleensä "ole hiljaa, ei kiinnosta" keskusteluita, teen kotona kaiken yksin ja koitan yllättää, koitan tehdä miehen iloiseksi. Mutta valitettavasti teen hänen mielestään kaiken väärin. Olen syyttänyt usein itseäni, mutta enää en syytä, enää en kuuntelemaam jää kun toinen pistää minut maton rajaan joka päivä...lapset kärsivät. Ei enää väkivaltaa, ei enää jokapäivästä huutoa ja haukkumista. Jos en saa miestä niin en saa. Minulla on lapset. Ja lapsille en tosiaan halua miestä 1/5 runkkareista :D Ap

Älä nyt ainakaan uudess suhteessa ala heti kertoileen kuinka narsistina pidät exää. Se kyllä saa pakitus-reaktion päälle monessa miehessä. Varmasti jokaiselle on selvää että suhde ei toiminut jos kerta on erottu. Mutta omatoimiset diagnoosit toisesta ei kyllä herätä kiinnostusta. Päinvastoin kumppani ehdokas voi jäädä pohtimaan että olenko minäkin diagnosoinnin alla.
Eipä tulisi kyllä mieleenikään kertoa tutustumis vaiheessa olevalle miehelle exästä :D vai pitäisikö kysyä mieheltä "millainen sun exä oli"? :D