V
vierailija
Vieras
Mikä merkki on paras rakastaja ja kumppani sinulle? Entä huonoin ja samalla se, mitä et halua enää kokeilla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oinas ja leijona parhaat, neitsyt, rapu ja skorpioni huonoimmat.
Jännää. Ap:lla on toisinpäin, mutta niin me olemme erilaisia. Mikä vika ravuissa?
Kauhean arkoja ja varovaisia ja keskittyneet liikaa omaan kotipesään.Jännää. Ap:lla on toisinpäin, mutta niin me olemme erilaisia. Mikä vika ravuissa?
Mitä ravut jankkaavat? Ei ole kokemusta jankkaavista ravuista, mutta kotipesäänsä ja itseään suojelevia rapuja olen tavannut.Ravut on ihan v*tun ärsyttäviä jankkaajia.
Kuulostaa aidoilta ravuilta, jotka ovat omistavia ja suojelunhaluisia. Sinua ei saa kahlita eikä omistaa?Kauhean arkoja ja varovaisia ja keskittyneet liikaa omaan kotipesään.
Ei kai taas rapu?!Parhaimmat jousimies, neitsyt, vaaka. Huonoin rapu.
Ei kai taas rapu?!Miksi?
Voi voiitsekäs ja omahyväinen sängyssä.... niin ja myös petti entisen tyttöystävän kanssa, tyhmänä myös jäi siitä kiinni.
Muahaha!! Rapuko itsepäinen?Rapu jankkaa ja jankkaa vaikka olisi väärässä.
Rapu on kieltämättä muuttumishaluton ja tasainenRapu jankkaa ja jankkaa vaikka olisi väärässä.
Rapu on kieltämättä muuttumishaluton ja tasainen
No ei, koska rapu on herkkä ja tarvitsee aikaa negatiivisten asioiden käsittelyynEikä kestä yhtään kritiikkiä itsestään.
En tule toimeen teikäläisten kanssa..Minä olen Jousimies.
En tule toimeen teikäläisten kanssa..Jouskarit olette suorasanaisia ja loukkaatte puheillanne, vaikka huumoria tuntuu piisaavan ja menojalka vipattaa..
Oinas ja leijona parhaat, neitsyt, rapu ja skorpioni huonoimmat.
Jotenkin jaksaa häkellyttää, että pistepirkko ( @..... ) tosissaan luettelee noita horoskooppimerkkejä
@..... , heitän haasteen: jos se horoskooppi määrää ihmisen käyttäytymisen (mukaanlukien seksitaidot), voit varmaan kertoa mikä minun horoskooppimerkkini on. Emme tosin ole sekstailleet, mutta kai tuo merkki on näistä ketjukommenteistakin pääteltävissä.
Anna mä arvaan. Sä olet neitsyt!
M1es on horoskoopiltaan skorpioni!
Joo, onneksi emme...Jotenkin jaksaa häkellyttää, että pistepirkko ( @..... ) tosissaan luettelee noita horoskooppimerkkejä
@..... , heitän haasteen: jos se horoskooppi määrää ihmisen käyttäytymisen (mukaanlukien seksitaidot), voit varmaan kertoa mikä minun horoskooppimerkkini on. Emme tosin ole sekstailleet, mutta kai tuo merkki on näistä ketjukommenteistakin pääteltävissä.