Mitkä horoskooppimerkin edustajat ovat olleet huonoimmat ja mitkä parhaimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oinas ja leijona parhaat, neitsyt, rapu ja skorpioni huonoimmat.

Jotenkin jaksaa häkellyttää, että pistepirkko ( @..... ) tosissaan luettelee noita horoskooppimerkkejä :confused:

@..... , heitän haasteen: jos se horoskooppi määrää ihmisen käyttäytymisen (mukaanlukien seksitaidot), voit varmaan kertoa mikä minun horoskooppimerkkini on. Emme tosin ole sekstailleet, mutta kai tuo merkki on näistä ketjukommenteistakin pääteltävissä.

Jotenkin jaksaa häkellyttää, että pistepirkko ( @..... ) tosissaan luettelee noita horoskooppimerkkejä :confused:

@..... , heitän haasteen: jos se horoskooppi määrää ihmisen käyttäytymisen (mukaanlukien seksitaidot), voit varmaan kertoa mikä minun horoskooppimerkkini on. Emme tosin ole sekstailleet, mutta kai tuo merkki on näistä ketjukommenteistakin pääteltävissä.

Anna mä arvaan. Sä olet neitsyt!

Joo, onneksi emme...
Ja kyllä, uskon siinä määrin ”horoskooppeihin”, eli siihen, että tiettyyn aikaan vuodesta syntyneillä on yhtäläisyyksiä perusluonteenpiirteissä.
En tiedä, johtuuko sitten planeettojen asennosta, maan kiertoradasta vai valon määrästä, mutta joku asiaan vaikuttaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä