Mitkä horoskooppimerkin edustajat ovat olleet huonoimmat ja mitkä parhaimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksonen ei ole paras vaihtoehto herkälle ja haaveilevalle kalalle.

Mun nousevamerkki on leijona ja elän enemmän tämän merkin mukaan, toki päiväunelmointi jatkuu. Mut kaksosista ei saa selvää ku he tuppaa vaihtamaan mielipiteensä jo saman lauseen aikana.. ja tämä kenen kanssa löin päätä seinään oli nousevalta merkiltään kalat. Ei kyl toiminu :ROFLMAO:

Tuo oli aika hauska, kävin kokeilemassa. Aika paikkaansapitävä tuli.
Päin pe***ttä meni mulla. :cautious::coffee: Olen muka järjestelykykyinen, hah. Hosun oikeasti joka suuntaan.
Sit mä kuulemma etsin parisuhteessa jatkuvaa jännitystä (no en etsi) ja tunneskaala kuulosti joltain bipolaariselta menkkahirviön/vaihdevuosiraivotautisen ja yli-iloisen sekoitukselta. Ei, olen viilipytty.

Mutta kai jos ihmistä kehutaan, niin se ottaa kehut todesta.

Päin pe***ttä meni mulla. :cautious::coffee: Olen muka järjestelykykyinen, hah. Hosun oikeasti joka suuntaan.
Sit mä kuulemma etsin parisuhteessa jatkuvaa jännitystä (no en etsi) ja tunneskaala kuulosti joltain bipolaariselta menkkahirviön/vaihdevuosiraivotautisen ja yli-iloisen sekoitukselta. Ei, olen viilipytty.

Mutta kai jos ihmistä kehutaan, niin se ottaa kehut todesta.
Planeetat menneet sekaisin, kun synnyit :p
Ei kyllä minullakaan mitään kummoisia kehuja ollut. Kärsimättömäksi, liian suorasanaiseksi ja vaativaksi kuvattiin :D

"Koet luontaista sympatiaa alakynnessä olevia kohtaan ja reagoit joskus hyvinkin voimakkaasti heidän puolestaan"

"Olet elämän pioneeri jonka on jossain vaiheessa pakko vapauttaa itsensä kaikista turhista rajoituksista"

"Mitä oudompi juttu sitä paremmalta se sinusta tuntuu. Olet parhaimmillasi sellaisten asioiden parissa, joita ei ole aikaisemmin päästy kunnolla kokeilemaan. Sinä et epäröi olla ensimmäisenä asialla, sillä vaikeudet on luotu voitettaviksi"

Siis muut olivat kyl turhanpäiväistä puutaheinää mutta olihan tuolla jotain mikä osui ja upposi.

Mutta sit just se rakkausjuttu. Skorpioni ois muka mulle se palavasilmäinen tyyppi jonka kanssa tuntea lujaa ja kovaa. Enkä kyllä muista että olisin ikinä ollut yhdenkään skorpionin kanssa. -Tosin, mistäs mä sen tiedän kun en oo kaikilta syntymäpäivää kysynyt.

Olen jousimies. :unsure:
Sinun mottosi lienee: Puhutaan vain silloin kun on asiaa ja silloinkin lyhyesti. Eipä ole ihme, että moni aivan itsestään selvä asia jää muilta ymmärtämättä niukkasanaisuutesi vuoksi.
Sinä se jaksat uskoa parempaan huomiseen vaikka mitä tapahtuisi. Tunteesi eivät tunne pysähtymisen käsitettä ja pettymystenkin keskellä jaksat etsiä valoa tunnelin päästä.
Mäkin olen jousimies, mutta en todellakaan niukkasanainen, valitettavasti.

astrologinen-tietopaketti-jousimies-0201ad9669.png

Sinä olet varsinainen joka paikan höylä, sillä osaat etsiä uusia toimintatapoja siellä missä vanhoilla ei enää päästä eteenpäin. Et menetä uskoasi vaikeuksien edessä vaan suorastaan nautit ratkaisun etsimisestä vaikka viimeiset hetket olisivat käsillä.
Mjooo kyllä toi jonkun verran paikkansa pitää.

Mjooo kyllä toi jonkun verran paikkansa pitää.
Veikkaan, että siittiömies on lukaissut tuon vain hutaisten, pikaisesti silmäillen läpi, sanan sieltä, toisen täältä...
Että: ”Olet sellainen joka paikassa höylääjä. Etsit uusia tapoja ja asentoja netistä jatkuvasti.
Et menetä uskoasi, vaan etsit rakastelua vaikeuksienkin edessä”.... jne jne

mutta joidenkin rapujen on vaikea myöntää olevansa väärässä...Onneks me jouskarit ollaan tuossa asiassa niin helppoja:oops:
Pyydän anteeksi, että sanon tämän, mutta en tule toimeen äänekkäiden jouskarien kanssa. Työpaikalla on monta jouskaria ja ei hyvää päivää, että meinaa mennä hermo. Tunnistan jouskarit ensi silmäyksellä, mutta onneksi voin valita seurani vapaa-ajalla.

Pyydän anteeksi, että sanon tämän, mutta en tule toimeen äänekkäiden jouskarien kanssa. Työpaikalla on monta jouskaria ja ei hyvää päivää, että meinaa mennä hermo. Tunnistan jouskarit ensi silmäyksellä, mutta onneksi voin valita seurani vapaa-ajalla.
Mä en ole äänekäs kaikkien seurassa vaan erittäin ujo mutta kavereiden kesken juttelen paljon...en ole niinkään äänekäs = kova ääninen vaan puhelias.:)

Varmaan pieni pippeli ja yliherkät tunteet sängyssä?:cool:

Noista ei Pistepirkolle eikä Aivansamallekaan ole voinut muodostua käsitystä - ainakaan minun muistini mukaan. Jos tuollainen tilanne olisi ollut, ei @..... suhtautuisi minuun niin nuivasti vaan :whistle:.

@AivanSama on jossakin ketjussa ollut autiolle saarelle otettavien listallani. Siellä hän voisi tosiasiat tarkistaa...

Noista ei Pistepirkolle eikä Aivansamallekaan ole voinut muodostua käsitystä - ainakaan minun muistini mukaan. Jos tuollainen tilanne olisi ollut, ei @..... suhtautuisi minuun niin nuivasti vaan :whistle:.

@AivanSama on jossakin ketjussa ollut autiolle saarelle otettavien listallani. Siellä hän voisi tosiasiat tarkistaa...
En epäilekään, ettäkö suhtautuisin sinuun petipuuhissa nuivasti.

Ongelmat alkavat vasta siinä vaiheessa kun avaat suusi :p

Yhteistyössä