Mikä olet horoskooppimerkiltä?
Sanotaan näin, että tuossa mun kartassa on paljon skorpionia, vesimiestä ja vaakaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä olet horoskooppimerkiltä?
Kaksonen oli oikeasti kaikista paskoin! Itse kalat
![]()
Ravut on rakkaus. <3 Oletko tyypillinen rapu?Mä olen horoskooppimerkiltäni rapu.
Vissiin erakkorapu.
Kaksonen ei ole paras vaihtoehto herkälle ja haaveilevalle kalalle.Kaksonen oli oikeasti kaikista paskoin! Itse kalat
![]()
Kaksonen ei ole paras vaihtoehto herkälle ja haaveilevalle kalalle.
Päin pe***ttä meni mulla.Tuo oli aika hauska, kävin kokeilemassa. Aika paikkaansapitävä tuli.
Planeetat menneet sekaisin, kun synnyitPäin pe***ttä meni mulla.Olen muka järjestelykykyinen, hah. Hosun oikeasti joka suuntaan.
Sit mä kuulemma etsin parisuhteessa jatkuvaa jännitystä (no en etsi) ja tunneskaala kuulosti joltain bipolaariselta menkkahirviön/vaihdevuosiraivotautisen ja yli-iloisen sekoitukselta. Ei, olen viilipytty.
Mutta kai jos ihmistä kehutaan, niin se ottaa kehut todesta.
Ravut on rakkaus. <3 Oletko tyypillinen rapu?
Ravut on rakkaus. <3 Oletko tyypillinen rapu?
Kuukausi aikaisemmin, niin olisit huomattavasti helpompi tyyppiMä olen tyypillinen mä. Usein kusipää ja usein vittumainen. Usein kaikkea siltä väliltä.
Minä päivänä vanhempieni olis pitäny naida, että mä olisin jotain muuta?
Mäkin olen jousimies, mutta en todellakaan niukkasanainen, valitettavasti.Olen jousimies.
Sinun mottosi lienee: Puhutaan vain silloin kun on asiaa ja silloinkin lyhyesti. Eipä ole ihme, että moni aivan itsestään selvä asia jää muilta ymmärtämättä niukkasanaisuutesi vuoksi.
Sinä se jaksat uskoa parempaan huomiseen vaikka mitä tapahtuisi. Tunteesi eivät tunne pysähtymisen käsitettä ja pettymystenkin keskellä jaksat etsiä valoa tunnelin päästä.
Varmaan pieni pippeli ja yliherkät tunteet sängyssä?Kun sekä @AivanSama että @..... esittivät tuota neitsyttä, olisi kiinnostavaa kuulla perustelut, oliko muutakin kuin "pikkutarkka nillittäminen"?
Mjooo kyllä toi jonkun verran paikkansa pitää.![]()
Sinä olet varsinainen joka paikan höylä, sillä osaat etsiä uusia toimintatapoja siellä missä vanhoilla ei enää päästä eteenpäin. Et menetä uskoasi vaikeuksien edessä vaan suorastaan nautit ratkaisun etsimisestä vaikka viimeiset hetket olisivat käsillä.
Ei ole aina. Vain silloin kun on oikeassa. Mä olen välillä joustava ja mukautuvainen.Kyllä.
Veikkaan, että siittiömies on lukaissut tuon vain hutaisten, pikaisesti silmäillen läpi, sanan sieltä, toisen täältä...Mjooo kyllä toi jonkun verran paikkansa pitää.
mutta joidenkin rapujen on vaikea myöntää olevansa väärässä...Onneks me jouskarit ollaan tuossa asiassa niin helppojaEi ole aina. Vain silloin kun on oikeassa. Mä olen välillä joustava ja mukautuvainen.
Kiltti ja muuta kivaa.![]()
Pyydän anteeksi, että sanon tämän, mutta en tule toimeen äänekkäiden jouskarien kanssa. Työpaikalla on monta jouskaria ja ei hyvää päivää, että meinaa mennä hermo. Tunnistan jouskarit ensi silmäyksellä, mutta onneksi voin valita seurani vapaa-ajalla.mutta joidenkin rapujen on vaikea myöntää olevansa väärässä...Onneks me jouskarit ollaan tuossa asiassa niin helppoja![]()
Mä en ole äänekäs kaikkien seurassa vaan erittäin ujo mutta kavereiden kesken juttelen paljon...en ole niinkään äänekäs = kova ääninen vaan puhelias.Pyydän anteeksi, että sanon tämän, mutta en tule toimeen äänekkäiden jouskarien kanssa. Työpaikalla on monta jouskaria ja ei hyvää päivää, että meinaa mennä hermo. Tunnistan jouskarit ensi silmäyksellä, mutta onneksi voin valita seurani vapaa-ajalla.
Varmaan pieni pippeli ja yliherkät tunteet sängyssä?![]()
En epäilekään, ettäkö suhtautuisin sinuun petipuuhissa nuivasti.Noista ei Pistepirkolle eikä Aivansamallekaan ole voinut muodostua käsitystä - ainakaan minun muistini mukaan. Jos tuollainen tilanne olisi ollut, ei @..... suhtautuisi minuun niin nuivasti vaan.
@AivanSama on jossakin ketjussa ollut autiolle saarelle otettavien listallani. Siellä hän voisi tosiasiat tarkistaa...
Missähän sut tehtiin? Tähtien tuolla puolella muovailtiin huolella. Kaunis pieni ihminen Sä olet ainutlaatuinen Mitä vastaan tuleekaan, toista sua ei milloinkaan.Mä olen tyypillinen mä. Usein kusipää ja usein vittumainen. Usein kaikkea siltä väliltä.
Minä päivänä vanhempieni olis pitäny naida, että mä olisin jotain muuta?
Kokeiles tätä http://www.new-astrology.com/natal-chart.php?command=newhttps://www.astro.fi/astrologia/astrologinen-syntymakartta-ja-sen-merkitys
Eikö tuolla ole mitään selvitystä tuosta kartasta, mä en ainakaan ymmärrä mitään?