Ranskalaisia ja saksalaisia pakenee haittamaahanmuuttoa Unkariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
He aikovat sopeutua uuteen maahan ja ovat siksi tervetulleita maahan.
Ei muuten ole tervetulleita. Rkkaat saksalaiset ja ranskalaiset nostavat kiinteistöjen hintoja ja tavallinen kansa maassa joutuu muuttamaan hunommille alueille/ asuntoihin. Tätä ongelmaa ei olisi, jos rajakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja pysyisivät maassansa. Mutta ei, kuvittelevat olevansa tervetulleita, koska ovat valmiita opettelemaan pari sanaa kiskamyyjälle...

Ei muuten ole tervetulleita. Rkkaat saksalaiset ja ranskalaiset nostavat kiinteistöjen hintoja ja tavallinen kansa maassa joutuu muuttamaan hunommille alueille/ asuntoihin. Tätä ongelmaa ei olisi, jos rajakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja pysyisivät maassansa. Mutta ei, kuvittelevat olevansa tervetulleita, koska ovat valmiita opettelemaan pari sanaa kiskamyyjälle...
Kunpa suvakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja asuisivat mamulähiöissä, niin sitten hekin ehkä tajuaisivat ettei monikulttuuri ole rikkaus ja voimavara.

Mä olen jo valinnut kohteeksi Latvian maaseudun. Tunnin matka Riikaan ja alle päivässä Tallinnan laivaterminaalissa on hyvä sijainti niin voi piipahtaa suomessakin JOS sattuu huvittamaan.
Mun sedällä oli kuolemaansa saakka Virossa iso talo maalla, tontti oli iso ja talo keskellä tonttia, eli sai olla ihan rauhassa perheensä kanssa siellä.

• Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä