V
vierailija
Vieras
Mua aina jaksaa huvittaa nämä "mäkin haluaisin lähteä mut"..
Ei kuitenkaan saada muuttoa aikaiseksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua aina jaksaa huvittaa nämä "mäkin haluaisin lähteä mut"..
Rantahurrit eivät osaa vieläkään suomea, vaikka suvut ovat asuneet Suomessa jopa tuhat vuotta.Ja sitten on niitä, jotka muuttavat, mutta eivät vaivaudu opettelemaan uuden kotimaan kieltä. Kuten monet suomalaiset Espanjassa. On omat yhteisöt eikä sulauduta paikalliseen kulttuuriin.
Rantahurrit eivät osaa vieläkään suomea, vaikka suvut ovat asuneet Suomessa jopa tuhat vuotta.
Oliko tuo breitbart.com jonkin sortin valeuutismedia?
No todellakin on.
Ei ole.Oliko tuo breitbart.com jonkin sortin valeuutismedia?
Pakko olla jos siellä kerrotaan totuus.Oliko tuo breitbart.com jonkin sortin valeuutismedia?
Sanotaanko sielläkin, että ruokasooda parantaa syövän?Pakko olla jos siellä kerrotaan totuus.
Ei muuten ole tervetulleita. Rkkaat saksalaiset ja ranskalaiset nostavat kiinteistöjen hintoja ja tavallinen kansa maassa joutuu muuttamaan hunommille alueille/ asuntoihin. Tätä ongelmaa ei olisi, jos rajakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja pysyisivät maassansa. Mutta ei, kuvittelevat olevansa tervetulleita, koska ovat valmiita opettelemaan pari sanaa kiskamyyjälle...He aikovat sopeutua uuteen maahan ja ovat siksi tervetulleita maahan.
Spotlight, et ole katsonut vieläkään?jaa että suomalaiset lähtee toisiin maihin raiskaamaan ja ahdistelemaan ihmisiä ja sillä tavoin levittämään uskontoaan?? Älä nyt unta näe.
Uusi dokumentti kertoo #ranskalaisista, jotka pakenevat haittamaahanmuutolla pilatun maansa #monikulttuuria mukavan rauhalliseen #Budapestiin. Aiemmin on uutisoitu myös saksalaisista, jotka ovat tehneet saman päätöksen. #maahanmuutto #Unkari
https://www.breitbart.com/europe/20...-hungary-to-escape-effects-of-mass-migration/
Mut sehän on vain hyvä, koska ovat sivistyneitä, tahtovat opetella rakkaan kielemme ja alkaa syömään mämmiä.Ehkä me odotellaan, että koska ruotsalaiset pakenee tänne?
Kuka niitä sivistymättömiä raakalaisia tänne haluaa. Mieluummin fiksuja, korkeasti koulutettuja ihmisiä lähi-idästä ja afrikasta.Ehkä me odotellaan, että koska ruotsalaiset pakenee tänne?
Kunpa suvakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja asuisivat mamulähiöissä, niin sitten hekin ehkä tajuaisivat ettei monikulttuuri ole rikkaus ja voimavara.Ei muuten ole tervetulleita. Rkkaat saksalaiset ja ranskalaiset nostavat kiinteistöjen hintoja ja tavallinen kansa maassa joutuu muuttamaan hunommille alueille/ asuntoihin. Tätä ongelmaa ei olisi, jos rajakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja pysyisivät maassansa. Mutta ei, kuvittelevat olevansa tervetulleita, koska ovat valmiita opettelemaan pari sanaa kiskamyyjälle...
Mutta jos ne lähtee, niin nehän on samanlaisia mamuja. Eli ne tekee itsestään sitä, mitä vihaa kotimaassaan. Kaksinaismoralismia?
niin joo. Vissi ero siinä, kuka lyö ketä. Kyllähän kunnon ei-m*slimi saa lyödä, mutta jos se on m*slimi, joka lyö, niin se on terrorismia.Eivät ole samanlaisia, nämä ovat vaarattomia, koska eivät ole m*slimeja
Asun mamulähiössä. Mikä täällä ei ole mielestäsi samalla tavalla kuin suomalaisessa lähiössä?Kunpa suvakit toimisivat oman ideologiansa mukaan ja asuisivat mamulähiöissä, niin sitten hekin ehkä tajuaisivat ettei monikulttuuri ole rikkaus ja voimavara.
Rantahurrit eivät osaa vieläkään suomea, vaikka suvut ovat asuneet Suomessa jopa tuhat vuotta.
niin joo. Vissi ero siinä, kuka lyö ketä. Kyllähän kunnon ei-m*slimi saa lyödä, mutta jos se on m*slimi, joka lyö, niin se on terrorismia.
aikalailla kaikki uskonnonedustajat."jotkut" ne vaan julistaa sinutkin oppinsa mukaan vääräuskoiseksi ja haluavat ja ovat oikeutettuja sen takia l*stimään sinut
En tiedä, mutta olen miettinyt samaa että pitäiskö muuttaa.
Mun sedällä oli kuolemaansa saakka Virossa iso talo maalla, tontti oli iso ja talo keskellä tonttia, eli sai olla ihan rauhassa perheensä kanssa siellä.Mä olen jo valinnut kohteeksi Latvian maaseudun. Tunnin matka Riikaan ja alle päivässä Tallinnan laivaterminaalissa on hyvä sijainti niin voi piipahtaa suomessakin JOS sattuu huvittamaan.