En ymmärrä miksi muutama natsi on pahempi asia kuin se mitä päättäjät on antaneet Suomelle tapahtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suvaitsevan vasemmiston uhreina on kuollut kymmeniä miljoonia ihmisiä ja tähän lisäksi satojen miljoonien ihmisten eläminen nälkäkurjuuden partaalla.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja

Suvakit tosissaan luulevat muutaman kymmenen natsilipunheiluttelijan kohta taas kaasuttavan miljoonittain juutalaisia...
Vaikka kyseessä olisi mitätön määrä tolloja niin pitääkö aate hyväksyä?

Jospa mä perustaisin koulukiusaajat ry:n niin sehän on perustuslaillinen oikeuteni ja sanan- ja ilmaisunvapautta.
Sinua tosin vedettäis letistä joka välitunti mutta tykkäisit siitä koska se ny vaan kuuluu aatteeseen.

Jospa mä perustaisin koulukiusaajat ry:n niin sehän on perustuslaillinen oikeuteni ja sanan- ja ilmaisunvapautta.
Sinua tosin vedettäis letistä joka välitunti mutta tykkäisit siitä koska se ny vaan kuuluu aatteeseen.
Kultamunafrendisi haluaa murhata kaikki muut kuin musulmaanit vääräuskoisina

koska se ny vaan kuuluu aatteeseen

Ei, natsien aatetta ei tarvitse hyväksyä.
Sinä olet vaarallisempi tolkun ihmisille kuin yksikään suomalainen natsi.

Yhteistyössä