V
vierailija
Vieras
Jos vain löytyy halua niin kaikki voidaan ottaa pois, jopa se kansalaisuus.
https://intermin.fi/usein-kysytyt-kysymykset-kansalaisuuden-menettamisesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos vain löytyy halua niin kaikki voidaan ottaa pois, jopa se kansalaisuus.
Et ole keskustellut minun kanssa aiemmin, joten et ole selittänyt minulle yhtään mitään ja suomenlaki on tuttu asia, siitä ei tarvitse keskustella. Sinä et halunut keskustella kenenkään kanssa mistään laista vaan yrität jälleen kerran viedä huomion pois tekijästä ja saada leimattua maahanmuuttokriittisiä.Mikä suvakki mä sulle olen, mä koitan selittää sulle miten suomen laki toimii, ei mielipiteillä eikä jalkaa polkemalla, vaan voimassa olevien ohjeistusten mukaan. Ihan turha vedellä itkupotkuraivareita kun se nyt vaan ei auta.
Et ole keskustellut minun kanssa aiemmin, joten et ole selittänyt minulle yhtään mitään ja suomenlaki on tuttu asia, siitä ei tarvitse keskustella. Sinä et halunut keskustella kenenkään kanssa mistään laista vaan yrität jälleen kerran viedä huomion pois tekijästä ja saada leimattua maahanmuuttokriittisiä.
Mistä teitä vierailijoita erottaa meistä muista????Lueppa viesti johon vastasin.
Kyllä sä vaan tunnut olevan suvakki, mustaa yrität pestä valkoiseksi. Rassiksi nimittely ei muuten kuulu Suomen lakiin. Niin, ja en ole se, kenelle vastasit.Mikä suvakki mä sulle olen, mä koitan selittää sulle miten suomen laki toimii, ei mielipiteillä eikä jalkaa polkemalla, vaan voimassa olevien ohjeistusten mukaan. Ihan turha vedellä itkupotkuraivareita kun se nyt vaan ei auta.
Ylpeydestä en tiedä, mutta kyllähän jokainen tällainen uutinen vahvistaa sitä käsitystä, että olen ollut systemaattisesti oikeassa koko aikuisikäni ja hyvin moni muu ihminen on ollut väärässä. Mites itse? Hävettääkö yhtään kun olet osaltasi ollut siunaamassa tällaisten lastenmurhaajien pääsyä maahan?
Kaverin tausta on sinänsä ihan sama. Kyseessä on maahanmuuttopolitiikan virhe. Jos mies olisi Suomessa syntynyt, virhe on tehty vanhempiensa kohdalla. Yhtään ulkomaalaista murhaajaa ei tänne kaivata. Ja käytän tässä termiä ulkomaalainen muussa merkityksessä kuin viittauksena kansalaisuuteen eli ei tarvitse taas alkaa jauhaa siitä.Mä en edelleenkään tiedä onko ko hlö syntynyt suomessa, tai tullut tänne työn perässä, ja työntekijäthän on rasseillekkin soveltuvia maahanmuuttajia, eikö?
Voisko nyt ihan vaan öyhöttämättä odottaa oikeita tietoja eikä vain olettaa?
Ihan sama tuli mieleen kun luin tuon kohdan."– Motiivista ei voi tarkemmin vielä lausua.Epäiltyä on kuultu tässä vaiheessa vain kerran. Hän kertoo harhoista, jotka olisivat voineet johtaa tähän tekoon, Kanth taustoittaa."
Epäillyn murhaajamamun lantussa viiraa hänen oman ilmoituksen mukaan, eli taitaapi selvitä ilman rangaistusta.
Pian tuo koneinssi on taas vapaana ja paapottuna keskuudessammeIhan sama tuli mieleen kun luin tuon kohdan.
Hei kun mulla on siniset silmät..joten ei ainaSinisilmäisiä on niin helppo kusettaa, suvakki puolustusasianajaja tietää mistä narusta vetää![]()
Minä en siitä saa itselleni mitään, mutta toivon että asian pitäminen tapetille johtaa muutoksiin yhteiskunnassa. Eli tässä tapauksessa maahanmuuttopolitiikan tiukentamiseen ja tuomioistuinten linjan kovenemiseen.Niin kuin tapahtunut ei olisi riittävän kamala, mitä te tästä repostelusta itsellenne saatte? Lopettakaa jo!
Jos on tämänsortin sarjarikollinen ja maahanmuuttaja, niin olisi pitänyt passittaa kotimatkalle jo kauan sitten. Miksi näitä pidetään täällä? Suomen kansalaisuus pois.
En ole tuo, mutta 25 vuotta sitten en saanut vielä äänestää. Äänioikeuden saatuani olen aina äänestänyt maahanmuuttokriittistä ehdokasta. Ja tuonut mielipiteeni esille nettikeskusteluissa ja kahvipöydissä. Sen enempään minusta ei ole. Vastustan suoraa toimintaa ja luotan demokraattiseen prosessiin, vaikka se onkin viime aikoina tuottanut vähemmän optimaalista politiikkaa. Tässä on taustalla kuitenkin heiluriliike ja on oletettavaa, että maailmaa syleilevän sukupolven jälkeen valta alkaa kääntyä konservatiiveille.No mikset ole tehnyt mitään asian eteen ?
Aina ne murhaajat on naapureiden mielestä söpöjä ja ihaniaEikös tämän miehen pitänyt naapureiden mukaan olla niin kivasta ja kohteliaasta perheestä? Koko perhe oli niin iloisia ihmisiä.
Höpö höpö. Ei hulluus estä rankaisua"– Motiivista ei voi tarkemmin vielä lausua.Epäiltyä on kuultu tässä vaiheessa vain kerran. Hän kertoo harhoista, jotka olisivat voineet johtaa tähän tekoon, Kanth taustoittaa."
Epäillyn murhaajamamun lantussa viiraa hänen oman ilmoituksen mukaan, eli taitaapi selvitä ilman rangaistusta.
En ole tuo, mutta 25 vuotta sitten en saanut vielä äänestää. Äänioikeuden saatuani olen aina äänestänyt maahanmuuttokriittistä ehdokasta. Ja tuonut mielipiteeni esille nettikeskusteluissa ja kahvipöydissä. Sen enempään minusta ei ole. Vastustan suoraa toimintaa ja luotan demokraattiseen prosessiin, vaikka se onkin viime aikoina tuottanut vähemmän optimaalista politiikkaa. Tässä on taustalla kuitenkin heiluriliike ja on oletettavaa, että maailmaa syleilevän sukupolven jälkeen valta alkaa kääntyä konservatiiveille.
Höpö höpö. Ei hulluus estä rankaisua
???No ketä äänestit viime vaaleissa? Ketä aiot äänestää seuraavissa?
Rajat kiinni -politiikka johtaa siihen, että apua oikeasti tarvitsevia jää ilman apua.
No ketä äänestit viime vaaleissa? Ketä aiot äänestää seuraavissa?
Kyllä se niin on, että suvakkien kädet ovat veressä. Pitäisi rohkeasti kantaa vastuu siitä asiasta. Rajat auki -politiikka johtaa raiskauksiin ja murhin Suomessa. Rajat kiinni -politiikka johtaa siihen, että apua oikeasti tarvitsevia jää ilman apua. Kun puolensa valitsee pitää se asia tiedostaa ja seistä myöhemminkin mielipiteidensä takana.
Uskoisin että hän tarkoitti molempien ääripäiden olevan perseestä...Heh, joo ei kannata tosiaab rajat kiinni asiaa kannattaa, itsekkin myönnät sen olevan perseestä
Hullu pääsee pakkohoidosta pois heti kun on parantunut ja se paraneminen voi tapahtua nopeastikin.Todennäköisesti hullun rangaistus olisi pidempi, pakkohoitoa lopun ikää, vankilasta pääsee pois ehkä 15v päästä jos edes elinkautista saa.
Niinhän sä voit luullaHullu pääsee pakkohoidosta pois heti kun on parantunut ja se paraneminen voi tapahtua nopeastikin.
Sensuuri näemmä iskee, niin ei mennä sen syvemmälle asiaan. Mutta omalta kohdaltani totean, että suomalaisen lapsen raiskaus Suomessa on minulle epämieluisampi vaihtoehto kuin se, että joku mahdollisesti apua tarvitseva joutuu jäämään pidemmäksi aikaa pakolaisleiriin Turkkiin. Jokaisella valtiolla ja kansalla on ensisijaisesti velvollisuus huolehtia omistaan. Muiden auttaminen on tälle alisteista.Heh, joo ei kannata tosiaab rajat kiinni asiaa kannattaa, itsekkin myönnät sen olevan perseestä