V
vierailija
Vieras
On jo päälle puoli vuotta kun erosin exästäni. Meillä oli 2.5v suhde takana ja hän oli ensirakkauteni. Muija petti(pomonsa kanssa)ja jätti mut. Silti mulla on vieläkin ihan helvetin ikävä häntä.. Oon urheillu ja liikkunu tosi paljon ja yrittäny tehä mielekästä tekemistä mut silti ei nuo tuo tarpeeksi mielihyvää.
Oon tavannut tuon eron jälkeen 12 naista.
Parin kanssa on ollut 1.5kk tapailua mutta oman kiinnostuksen takia ne on loppunut.
Muut tapaamiset on jäänyt ekaan tapaamiseen kun eivät ole olleet ollenkaan minun tyyppiä ihmisiä. Ehkä tää on ollu kyl tyhmää tapailla edes nuita naisia kun exä kummitee välillä mielessä..
Milloin oikein unohdan hänet? On niin ikävä niitä yhteisiä hetkiä hänen kanssaan. Elämän halukin on aivan kadonnut.
Oon tavannut tuon eron jälkeen 12 naista.
Parin kanssa on ollut 1.5kk tapailua mutta oman kiinnostuksen takia ne on loppunut.
Muut tapaamiset on jäänyt ekaan tapaamiseen kun eivät ole olleet ollenkaan minun tyyppiä ihmisiä. Ehkä tää on ollu kyl tyhmää tapailla edes nuita naisia kun exä kummitee välillä mielessä..
Milloin oikein unohdan hänet? On niin ikävä niitä yhteisiä hetkiä hänen kanssaan. Elämän halukin on aivan kadonnut.