V
vierailija
Vieras
Sekoilin itseEn löytänyt valk ja ruusu 5 päättyviä. Mitä kohtia tarkoitit?
Siis
JÄRKI ruudusta
ruusu 11
ruusu 8+6
sot ja rau 5+2+6+6
sinin sifo 7+5 sain nyt tuon, mutta jatko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sekoilin itseEn löytänyt valk ja ruusu 5 päättyviä. Mitä kohtia tarkoitit?
Viimeisen jatko on tuon alku ja loppu.Sekoilin itse
Siis
JÄRKI ruudusta
ruusu 11 monikko, ei kesy
ruusu 8+6 alkuun toinen väri
sot ja rau 5+2+6+6 näytelmäsarja, alkuun tuo genetiivissä
sinin sifo 7+5 sain nyt tuon, mutta jatko?
Tuossa vinkkejä.Olen jumissa Mieli ruudussa
päss 6 jos oikealle niin päässä
päss 5 taruolento tai pyhä paikka
purpp 5+3+9+8 fantasiakirja
jospa näillä aukeaisi. Oli muuten kiva rellu ja itsekin olen sijalla 4. en musita koska olisi näin hyvin mennyt![]()
Satu "Ty.. ja hi... hiukset" Kirjasampo osana julkaisua Hiis.. viek..Kiitos lamp
Ainoa mikä ei auennut on Hiis viek 5+5 ja 5+2+6+5, mulla on se tytt sanakin ja hiis viek on joku satukokelma, mutta siitä ei mitään lisäinfoo löydy. Kaikki hiis+kappale, hiis+kirjasampo, hiis imbd ja vastaavatv kokeiltu
KiitosSatu "Ty.. ja hi... hiukset" Kirjasampo osana julkaisua Hiis.. viek..
En löytänyt valk ja ruusu 5 päättyviä. Mitä kohtia tarkoitit?
Juu, tuosta PM:n kirjasta näyttää liikkuvan kolme eri versiota nimenä, Sin sifhuiv, Sin huiv ja pelkästään Sifhuiv riippuen saitista.Se sin sif näköjään mainitaan kirjan nimenä sen toisen äly kirjan selostuksessa, vaikka sitten itse kirjasammon teosluettelossa ei sitä väriä olekaan. On kyllä aika vaikea tuo löytää.
Multa puuttuu vielä Sielu ruudun pääsanasta alas 8 -sta
ja vä 8. -stä
Sit olis valmista![]()
Siksi, koska relaation laatija on huolimatonMiksiköhän tuolla ruudussa Mieli sen kirjailjan G M teoksen nimessä sanat ova toisinpäin kuin esimerkiksi Kirjasammossa? Menee niin lujaa taas arvauksen puolelle![]()
Ahaa, ne selvä sittenSiksi, koska relaation laatija on huolimaton![]()
Yritän nyt ihan meidän laatijoiden puolesta kertoa, että ne kohdat relluissa, mitkä teitä tökkivät ja ottavat ratkoessa päähän sana-, asia- ym. virheineen, eivät ole aina laatijan virheitä. Netissä on lukemattomia saitteja, missä se yksi yksittäinen sana (tai sanat) ovat ilmaistu milloin mitenkin päin. Mä en laatiessani aio koskaan lähteä sille linjalle, että on vain se yksi totuus. Wiki ei ole erehtymätön, ei myöskään Kirjasampo tai IMDd, saati Google.Ahaa, ne selvä sitten![]()
Jospa näilläOllaan aika lailla loppupäässä, mutta joitakin jumeja nyt on.
Järki
Ruu so 8+6 wikin toisessa kappleessa, toinen vastapuoli
Hir 8 hir synonyymi
M A N - So on ra - Rau 10 suomalaisten taiteilijoiden rauhankampanja, kiskoilla liikkui
Muutapa ei enää olisikaan
Tarkoitin sitä ruu so 8+6 vasemmalle, se toinen oli kyllä selvä.Jospa näillä![]()
Eipä mitään, löytyi toista kautta tämä. Kiitos vain vinkeistä ja hyvästä relaatiosta. Lisää saa panna tulemaan. :’Tarkoitin sitä ruu so 8+6 vasemmalle, se toinen oli kyllä selvä.
Multa puuttuu vielä Sielu ruudun pääsanasta alas 8 ja vä 8. Sit olis valmista![]()
Hei,Nää ei nyt aukea. Olen mielestäni kaikki värit käynyt läpi ja sielunliikkeitäkin miettinyt. Varmaan joku nolon yksinkertainen juttu...
Vinkkiä siis kaivataan
Hei, anteeksi kovasti. En mitään pahaa tarkoittanut, ihmettelin vain kun en mistään löytänyt sitä nimeä jossa sanat olisivat olleet noin päin kuin tässä. Uskon kyllä ettei näitä ole helppo laatia ja virheitä helposti sattuu.Yritän nyt ihan meidän laatijoiden puolesta kertoa, että ne kohdat relluissa, mitkä teitä tökkivät ja ottavat ratkoessa päähän sana-, asia- ym. virheineen, eivät ole aina laatijan virheitä. Netissä on lukemattomia saitteja, missä se yksi yksittäinen sana (tai sanat) ovat ilmaistu milloin mitenkin päin. Mä en laatiessani aio koskaan lähteä sille linjalle, että on vain se yksi totuus. Wiki ei ole erehtymätön, ei myöskään Kirjasampo tai IMDd, saati Google.
Eli vähän armoa, please![]()
Hei, anteeksi kovasti. En mitään pahaa tarkoittanut, ihmettelin vain kun en mistään löytänyt sitä nimeä jossa sanat olisivat olleet noin päin kuin tässä. Uskon kyllä ettei näitä ole helppo laatia ja virheitä helposti sattuu.
Koetan tukkia turpani tästä eteenpäin. Anteeksi vielä kerran.
Höpö höpö, ei mitään anteeksipyyntojäHei, anteeksi kovasti. En mitään pahaa tarkoittanut, ihmettelin vain kun en mistään löytänyt sitä nimeä jossa sanat olisivat olleet noin päin kuin tässä. Uskon kyllä ettei näitä ole helppo laatia ja virheitä helposti sattuu.
Koetan tukkia turpani tästä eteenpäin. Anteeksi vielä kerran.
Höpö höpö, ei mitään anteeksipyyntojäIhan asiallinen oli kommenttisi ja aiheesta. Kirjoitin ton ylläolevan ihan yleisesti, sattui nyt vain vastauksena sinulle. Pidemmät kirjojen nimet ovat hankalia, varsinkin jos niissä on joku jatko päänimen lisäksi. Samoin elokuvat, jossain - on korvattu pilkulla jne.
Mut kiva näitä on laatia, ja kiva saada palautetta![]()