Relaatio 353

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen jumissa Mieli ruudussa
päss 6
päss 5
purpp 5+3+9+8

jospa näillä aukeaisi. Oli muuten kiva rellu ja itsekin olen sijalla 4. en musita koska olisi näin hyvin mennyt :)

Kiitos lamp

Ainoa mikä ei auennut on Hiis viek 5+5 ja 5+2+6+5, mulla on se tytt sanakin ja hiis viek on joku satukokelma, mutta siitä ei mitään lisäinfoo löydy. Kaikki hiis+kappale, hiis+kirjasampo, hiis imbd ja vastaavatv kokeiltu

Se sin sif näköjään mainitaan kirjan nimenä sen toisen äly kirjan selostuksessa, vaikka sitten itse kirjasammon teosluettelossa ei sitä väriä olekaan. On kyllä aika vaikea tuo löytää.

En löytänyt valk ja ruusu 5 päättyviä. Mitä kohtia tarkoitit?
Se sin sif näköjään mainitaan kirjan nimenä sen toisen äly kirjan selostuksessa, vaikka sitten itse kirjasammon teosluettelossa ei sitä väriä olekaan. On kyllä aika vaikea tuo löytää.
Juu, tuosta PM:n kirjasta näyttää liikkuvan kolme eri versiota nimenä, Sin sifhuiv, Sin huiv ja pelkästään Sifhuiv riippuen saitista.
Sry, ei ollut tarkoituksellista :)

Miksiköhän tuolla ruudussa Mieli sen kirjailjan G M teoksen nimessä sanat ova toisinpäin kuin esimerkiksi Kirjasammossa? Menee niin lujaa taas arvauksen puolelle :)

Ahaa, ne selvä sitten :)
Yritän nyt ihan meidän laatijoiden puolesta kertoa, että ne kohdat relluissa, mitkä teitä tökkivät ja ottavat ratkoessa päähän sana-, asia- ym. virheineen, eivät ole aina laatijan virheitä. Netissä on lukemattomia saitteja, missä se yksi yksittäinen sana (tai sanat) ovat ilmaistu milloin mitenkin päin. Mä en laatiessani aio koskaan lähteä sille linjalle, että on vain se yksi totuus. Wiki ei ole erehtymätön, ei myöskään Kirjasampo tai IMDd, saati Google.
Eli vähän armoa, please :)

Yritän nyt ihan meidän laatijoiden puolesta kertoa, että ne kohdat relluissa, mitkä teitä tökkivät ja ottavat ratkoessa päähän sana-, asia- ym. virheineen, eivät ole aina laatijan virheitä. Netissä on lukemattomia saitteja, missä se yksi yksittäinen sana (tai sanat) ovat ilmaistu milloin mitenkin päin. Mä en laatiessani aio koskaan lähteä sille linjalle, että on vain se yksi totuus. Wiki ei ole erehtymätön, ei myöskään Kirjasampo tai IMDd, saati Google.
Eli vähän armoa, please :)
Hei, anteeksi kovasti. En mitään pahaa tarkoittanut, ihmettelin vain kun en mistään löytänyt sitä nimeä jossa sanat olisivat olleet noin päin kuin tässä. Uskon kyllä ettei näitä ole helppo laatia ja virheitä helposti sattuu.

Koetan tukkia turpani tästä eteenpäin. Anteeksi vielä kerran.

Hei, anteeksi kovasti. En mitään pahaa tarkoittanut, ihmettelin vain kun en mistään löytänyt sitä nimeä jossa sanat olisivat olleet noin päin kuin tässä. Uskon kyllä ettei näitä ole helppo laatia ja virheitä helposti sattuu.

Höpö höpö, ei mitään anteeksipyyntojä :) Ihan asiallinen oli kommenttisi ja aiheesta. Kirjoitin ton ylläolevan ihan yleisesti, sattui nyt vain vastauksena sinulle. Pidemmät kirjojen nimet ovat hankalia, varsinkin jos niissä on joku jatko päänimen lisäksi. Samoin elokuvat, jossain - on korvattu pilkulla jne.
Mut kiva näitä on laatia, ja kiva saada palautetta :)

Höpö höpö, ei mitään anteeksipyyntojä :) Ihan asiallinen oli kommenttisi ja aiheesta. Kirjoitin ton ylläolevan ihan yleisesti, sattui nyt vain vastauksena sinulle. Pidemmät kirjojen nimet ovat hankalia, varsinkin jos niissä on joku jatko päänimen lisäksi. Samoin elokuvat, jossain - on korvattu pilkulla jne.
Mut kiva näitä on laatia, ja kiva saada palautetta :)
:)

Muutama sana puuttuisi
1.2 ErBo-MoWa 5-9

2.1 Ylälaidassa TapRau-Rak 10
Melko keskellä Mon 12 --- 8-6 RuuSo
Valk-Rau (symboli pitäis olla mutta kyyhky ei käy ja muuta en löydä)
Oikealla JeKa-Apu 5