Sä oot sanonu, et nainen on heikompi ja silleen, ja vissiin vähän sitäkin, et mä oon tyhmä, eli vedät aika henkilöön menevää juttua. Mä vaan tein samoin, älä pillastu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä oot sanonu, et nainen on heikompi ja silleen, ja vissiin vähän sitäkin, et mä oon tyhmä, eli vedät aika henkilöön menevää juttua. Mä vaan tein samoin, älä pillastu.
Kiva et ollaan vielä väleissä. Vuoroduuni kutsuu..
Kai joku instanssi nyt hoitaa tällaista.Olen mäkin saanut huonompaa palkkaa oikeilla perusteilla ja se on ihan fine. Mut sit kun perusteluja ei löydykkään, niin hupsis. Mut niitä perustelujakin ehkä pitää miettiä. Kyllä alhaseen palkkaan perustelut löytyy.
Ja jos sä et tulokeskustelussa tiedä, et mitä toinen saa, niin miten sä voit pyytää samaa? Nojoo, mä pyysin samaa ku muille ja sanottiin, et se on ok, mut ei sit ollu, eli valehdeltiin.
Tottakai voisin viedä liitolle ja vaikka käräjille asti. Jos voittaisin, saattaisin saadakkin jotain. Mutta siitä pitäisikin sitten riittää loppuelämäksi tai vaihtaa suosiolla siihen lastenhoitoon... On parempi, että pysyn erossa siitä lastenhoidostaKai joku instanssi nyt hoitaa tällaista.
Mut pointti on ollut että lain mukaan samasta työstä sama palkka! Laki on tasa-arvoinen mutta onhan rikollisia. Saisit tuntuvat korvaukset!
Viimeaikoina olen keskustellut miesten kanssa feminismistä ja vaikuttaisi että ihan tavallisen suomalaisen miehen mielestä naisilla on liikaa oikeuksia ja miehet poljettuja.