Jo vuosia ollut nilkoissa tuollaiset ihottumaläiskät, alunperin n. 3-4 kertaa isommat kuin nykyisin. Olen käyttänyt monenlaisia perusvoiteita, viimeksi Canodermia, kortisonivoiteista Eloconia. Toisesta nilkasta on parantunut, toisessa edelleen kuvassa näkyvä n. cm halkaisijaltaan oleva läiskä. Samanlainen kyynärpäässä. Millä pääsisin noista eroon?
![IMG_2998[1].JPG IMG_2998[1].JPG](https://keskustelu.kaksplus.fi/data/attachments/5/5920-cab56b2773d49c31384944afd2731b0d.jpg?hash=yrVrJ3PUnD)
![IMG_2999[1].JPG IMG_2999[1].JPG](https://keskustelu.kaksplus.fi/data/attachments/5/5921-1427a803dc6a22ee2fe17bbbe3bab153.jpg?hash=FCeoA9xqIu)