Ihottuma nilkassa, millä sen saa pois?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Konstantia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Konstantia

Jäsen
21.02.2018
124
3
18
Jo vuosia ollut nilkoissa tuollaiset ihottumaläiskät, alunperin n. 3-4 kertaa isommat kuin nykyisin. Olen käyttänyt monenlaisia perusvoiteita, viimeksi Canodermia, kortisonivoiteista Eloconia. Toisesta nilkasta on parantunut, toisessa edelleen kuvassa näkyvä n. cm halkaisijaltaan oleva läiskä. Samanlainen kyynärpäässä. Millä pääsisin noista eroon?
14667773.t.jpg
 
Ootko jo käynyt lääkärillä?

Jos, eikä se ole mitään vaarallista niin koettaisin sekä kuoria että kosteuttaa. Eli ostaisin aha-happoja tai vaikka salisyylihappoa sisältävää kosteusvoidetta.

Tai kuorisin itse suolalla ja sitruunalla ja sit litra kosteusvoidetta ja lopuksi vielä vaikka ceralania.
 
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä on aha-hapot?


Älä multa kysy. Jotain mikä kevyesti huorii hapon voimalla.

Mutta täällä esimerkiksi on aha-happoa sisältävä kuoriva yöseerumi joka minusta on kiva ja samassa sepustuksessa näytti olevan joku karbamidipuikko, karbamidi taas on samaa mitä on mainitsemassani ceralanissa elikäs noikin voisivat kimpassa toimia.

https://blogit.terve.fi/karkkipaiva...-karbamidipuikko-superhalpa-aha-happoseerumi/
 

Similar threads

Yhteistyössä