Mä keittelen hernekeiton vasta tiistaina. Syy: unohdin tilata maanantain kuljetukseen herneitä ja kauppaan en vielä uskalla lähteä liukastelemaan![]()
Me ollaan miehen kanssa tiistai keskenämme. Tänään lapsoset olivat kasassa. Siksi siis soppakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä keittelen hernekeiton vasta tiistaina. Syy: unohdin tilata maanantain kuljetukseen herneitä ja kauppaan en vielä uskalla lähteä liukastelemaan![]()
Noh, minä käristin jauhelihaa pannussa ja keitin pottuja, porkkanoita, lanttua ja sipulia kattilassa, sekoitin ne ja maustoin sekoituksen moninaisilla mausteilla ja kutsuin sitä nimella lihapotut.Mitä on lihaperunat?
Noh, minä käristin jauhelihaa pannussa ja keitin pottuja, porkkanoita, lanttua ja sipulia kattilassa, sekoitin ne ja maustoin sekoituksen moninaisilla mausteilla ja kutsuin sitä nimella lihapotut.
Noh, minä käristin jauhelihaa pannussa ja keitin pottuja, porkkanoita, lanttua ja sipulia kattilassa, sekoitin ne ja maustoin sekoituksen moninaisilla mausteilla ja kutsuin sitä nimella lihapotut.
Ääk..liian hyvän näköisiä herkkuja, kateus nostaa päätäänYhdistetty aamiainen& lounas: kahvia, tuoremehua, Catalonian Carlos -makkaraa, valkosipulivoissa paistettu paahtoleipä ja kananmuna, vähän rehuja, jugurttia ja hedelmiä.
Päivälliseksi hirvenpaistia rosepippurikastikkeessa, perunamuusia ja rehuja. Jälkkäriksi laskiaispulla ja espresso.
15 kpl cocktailpiirakoita söin aamupalaksi, tyttöystävä tekee lohikeittoa päivälliseksi ja illalla teen kebabhampurilaisia![]()
Nyt on markkinoille tullut nakki, joka sopii Rättikselle kuin m**a p*****n.
Laitoitko Ananasta?Tein -röyh- pizzaa -örp. Jauheliha-tomaattipizzaa jonka päällä mozzarellaa ja basilikaa, sit tavis kinkkupizzan jossa paprikaa.
Mun laihis/uusi elämäntapa polkee paikallaan...
En muistanu laittaa tuohon kinkkupizzaan.Laitoitko Ananasta?![]()
En muistanu laittaa tuohon kinkkupizzaan.
Lastensuojelu-makaroniloota?Tein tänään lapsille ja puolisolle ls-makaronilaatikkoa.
Jos ette tiedä mikä on ls-makaronilaatikko, niin se on sellainen, missä kaikki ainekset vaan sekotetaan, eikä laiteta kerroksittain![]()
En mä joka pizzaan laita ananasta, vain hawaijilaiseen ja joskus jauhelihaversioon.
No ellu hyppii riemusta ja luulee että käännytystyö on onnistunut.![]()
ei makaronilaatikkoon kuulu laittaa aineksia kerroksittain vaan sekoitetaan kaikki sekaisin.Tein tänään lapsille ja puolisolle ls-makaronilaatikkoa.
Jos ette tiedä mikä on ls-makaronilaatikko, niin se on sellainen, missä kaikki ainekset vaan sekotetaan, eikä laiteta kerroksittain![]()
Joo. Jostakin äidistä oli kuulemma tehty lastensuojeluilmoitus, kun oli menetellyt kuvailemallani tavallaLastensuojelu-makaroniloota?
Mut sit kaikki koulujeni keittäjät on tehneet lasu-lootaa.Joo. Jostakin äidistä oli kuulemma tehty lastensuojeluilmoitus, kun oli menetellyt kuvailemallani tavalla
Mut sit kaikki koulujeni keittäjät on tehneet lasu-lootaa.![]()
curryjauhetta kun lisää ripauksen perus jauhelihakastikkeeseen.. siitä tulee hyvääJa mun mummot. Ja äiti. Ja rippileirin keittäjä joka teki maailman parasta sellaista. (salainen ainesosa oli curryjauhe)