Jos ois pakko, niin mihin realityohjelmaan näistä menisit mieluiten ja mihin et?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluatko miljonääriksi - tosin varmaan jäisin siihen ensimmäiseen karsintavaiheeseen, kun en kuitenkaan olisi tarpeeksi nopea joukossa. Ja nolona tippuisin jostain populäärikysymyksestä, mitä en tiedä, kuten jotain salkkareista tai game of thronesista, mitä kaikki muut seuraa tai jostain noista muista mainituista ohjelmista.

Mites big Brother, diili, idols, kadonneen jäljillä, supernanny suomi, pelkokerroin, olet mitä syöt..

Ros voisi mennä kadonneen jäljillä ohjelmaan, eikös ollut jotain sukua hukassa.
Echo laitetaan olet mitä syöt ohjelmaan niin loppuu se napostelu.
...... Sitten supernannyyn
Rättis pelkokertoimeen(välillä nuo ruoka annokset on jo kuin pelkokerroin ohjelmasta)
Elena idolsiin...

• Tykkää
Reactions: r u u s a
Haluatko miljonääriksi - tosin varmaan jäisin siihen ensimmäiseen karsintavaiheeseen, kun en kuitenkaan olisi tarpeeksi nopea joukossa. Ja nolona tippuisin jostain populäärikysymyksestä, mitä en tiedä, kuten jotain salkkareista tai game of thronesista, mitä kaikki muut seuraa tai jostain noista muista mainituista ohjelmista.
Mun pitäis opetella kaikki urheilu-uutiset ulkoa. Kuka voitti Sarajevossa pronssia miesten 10 km hiihdossa jne. :confused:

Siis tu-tu-tuollaista :poop::poop:skaako ihmiset katsoo?!!!! :X3:

Yhtäkään noista en ole katsonut läpi, joitain ehkä minuutteja, suurta osaa en sekuntiakaan

Vähän kyllä säälittää sellainen joutenolija ja vähään tyytyvä ihminen, joka noita katsoo :cautious:

Alkuperäistä Napakymppiä kyllä silloin nuoruudessa, annan itselleni anteeksi :coffee:
Kroooh pyyh...
Sitä kun väsyneenä iltaisin vihdoin pääsee rojahtamaan sohvalle, on melkeinpä ihan sama, mitä sieltä töllöstä tulee.

Rättis pelkokertoimeen(välillä nuo ruoka annokset on jo kuin pelkokerroin ohjelmasta)
Elena idolsiin...
:LOL: Olen peloitellut nyt pari viikkoa jälkikasvua, että jos ei käytös parane, kutsun supernännyn meille.

... mutta tuloksena on vain naurua ”super nänni” hihih hiii :confused:

Lisätään listaan Yökylässä Maria Veitola. :ROFLMAO:
Vaikka ei ollakaan julkkiksia.

:LOL: Olen peloitellut nyt pari viikkoa jälkikasvua, että jos ei käytös parane, kutsun supernännyn meille.

... mutta tuloksena on vain naurua ”super nänni” hihih hiii :confused:
Jos semmonen jättimäinen nänni lojahtais pihaan, niin lapset ois siitä möllykästä niin paniikissa että taatusti tottelisivat. :confused:

Veitola kuiskailee kameralle pyjamassaan klo 23 meidän vierashuoneessa:
"Olen nyt täällä Echon perheen luona. Äiti tykkää kovasti syömisestä, mutta lipittää itkien vettä aterioiden välillä. Mies sen sijaan popsii kyljyksiä tyytyväisenä.
Lapset koluavat koulun jälkeen herkkupiiloja keittiön kaapeista.
Äidillä selvästi mielialanvaihteluita. Välillä hihittelee iloisena, mutta äänensävy muuttuu jäätävään suuntaan kun löytää vessanpytystä jarrutusjälkiä..."

Veitola kuiskailee kameralle pyjamassaan klo 23 meidän vierashuoneessa:
"Olen nyt täällä Echon perheen luona. Äiti tykkää kovasti syömisestä, mutta lipittää itkien vettä aterioiden välillä. Mies sen sijaan popsii kyljyksiä tyytyväisenä.
Lapset koluavat koulun jälkeen herkkupiiloja keittiön kaapeista.
Äidillä selvästi mielialanvaihteluita. Välillä hihittelee iloisena, mutta äänensävy muuttuu jäätävään suuntaan kun löytää vessanpytystä jarrutusjälkiä..."

Ehkä sun kannattaisi hakea dieetit vaihtoon ohjelmaan Elenan kanssa. Käsittääkseni Elena litkii vaan kaffetta.

Ehkä sun kannattaisi hakea dieetit vaihtoon ohjelmaan Elenan kanssa. Käsittääkseni Elena litkii vaan kaffetta.
En mä Elenalle näin surkeeta ruokavaliota haluis kuin mitä mulla on.
Terveellinen-repsahdus-terveellinen-megarepsahdus....

Näitten loskapaska-vesi-räntä kelien aikaan voisin mieluusti valita c:n, naatiskelisin vaan itekseni olostani ja muut säätäköön keskenään mitä haluaa:D
jos olisin sinkku niin sit maajussille morsiammeen voisin mennä jos siellä olis jollain perinteisiä täplälehmiä, ne on ihania:)

• Tykkää
Reactions: Echo
a) Selviytyjät
b) Napakymppi
c) Temptation Island
d) Huvila ja Huussi (oletetaan että raha ei ole ongelma)
e) Haluatko miljonääriksi?
f) Poliisit- sarja, jos olisit poliisi
g) Wipe out
h) Leijonan luola
i) Maajussille morsian
j) Unelmien poikamies/poikamiestyttö

Mä oon aina aatellu että voisin pärjätä Haluatko Miljonääriksi -kisassa. Huvila ja Huussi ois kans kiva.

Yllätys ei liene se että Temppareihin ei mua ja miestä sais niiden bimbojen pariin...ja Selviytyjissä mä varmaan itkeskelisin verensokerit alhaalla, kaipaisin ruokaa ja olisin ihan masiksessa, en tajuis annettua tehtävää (ui poijun luo, laita sininen köysi siihen, sit ota sieltä viestikapula ja ui takas jajajaja), en jaksais rehkiä, ja sit joku kieroilis mut ulos. :D

Mä en ymmärrä kuka pystyy menemään Napakymppiin. Kaikista Suomen miehistä on valikoitunu 3 tai herra x, ja sit juontaja olettaa että kauheesti tykästyis just siihen.
A, d, e, f, g ja h.

Perustelut:

A ja g kaikki tuon tyyppiset kilpailut kiinnostavat, lisäksi selviytyjissä laihtuisin helposti ylimääräiset pois

D No jos olisi varaa huvilaan, niin varmasti sitä pitäisi myös remontoida ja muuten laittaa

E en ole rahanahne normaalisti, mutta kyllä miljoona kelpaisi

F jos olisin poliisi, olisin varmasti mukana ohjelmassa, jos partiokumppani olisi halukas myös lähtemään ko ohjelmaan.

H muutama kehitysrahaa vaativa idea vaan pitäisi ensin keksiä.

Noihin muihin en lähtisi. Ketään ei temppareissa kiinnostaisi keski-ikäiset onnellisesti naimisissa lähes 20 vuotta olleet "Matti ja Maija", eikä parinvaihtojutut muutenkaan kiinnosta. Seksiä ja läheisyyttä vain oman vaimon kanssa on ollut mun motto jo pitkään. Ja noihin sinkkuohjelmiin en edes pääsisi...

• Tykkää
Reactions: Echo
Elena idolsiin...

Jaa joku noista on sellainen että etsitään sukulaisia?

Tunnustan, että on listalla joku muukin ohjelma mistä ei oo hajuakaan mitä siinä edes tapahtuu.

Yhteistyössä