Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mites big Brother, diili, idols, kadonneen jäljillä, supernanny suomi, pelkokerroin, olet mitä syöt..
Mun pitäis opetella kaikki urheilu-uutiset ulkoa. Kuka voitti Sarajevossa pronssia miesten 10 km hiihdossa jne.Haluatko miljonääriksi - tosin varmaan jäisin siihen ensimmäiseen karsintavaiheeseen, kun en kuitenkaan olisi tarpeeksi nopea joukossa. Ja nolona tippuisin jostain populäärikysymyksestä, mitä en tiedä, kuten jotain salkkareista tai game of thronesista, mitä kaikki muut seuraa tai jostain noista muista mainituista ohjelmista.
Kroooh pyyh...Siis tu-tu-tuollaistaskaako ihmiset katsoo?!!!!
Yhtäkään noista en ole katsonut läpi, joitain ehkä minuutteja, suurta osaa en sekuntiakaan
Vähän kyllä säälittää sellainen joutenolija ja vähään tyytyvä ihminen, joka noita katsoo
Alkuperäistä Napakymppiä kyllä silloin nuoruudessa, annan itselleni anteeksi![]()
Puhuinko nyt että jokainen katsoo kaikkia noita? Sen takia laitoin noi, koska realityyn on taviksillakin mahdollisuus päästä.
Olisi huomattavasti vaikeempi päästä tv-ohjelmista vaikka Linnan Juhliin tai elokuvaan.
Mä itse katson telkkaria ehkä kerran viikossa.
Joo, itselläni kosahtaisi juuri noihin urheilukysymyksiin.Mun pitäis opetella kaikki urheilu-uutiset ulkoa. Kuka voitti Sarajevossa pronssia miesten 10 km hiihdossa jne.![]()
Joo, itselläni kosahtaisi juuri noihin urheilukysymyksiin.
Rättis katsoo takuulla IHAN KAIKKI roskaohjelmat samalla kun syö roskaruokaa![]()
Ros voisi mennä kadonneen jäljillä ohjelmaan, eikös ollut jotain sukua hukassa.
Echo laitetaan olet mitä syöt ohjelmaan niin loppuu se napostelu.
...... Sitten supernannyyn
Rättis pelkokertoimeen(välillä nuo ruoka annokset on jo kuin pelkokerroin ohjelmasta)
Elena idolsiin...
Voi elämä... heittäisin varmaan pihalle ennen iltaseitsemää...Lisätään listaan Yökylässä Maria Veitola.
Vaikka ei ollakaan julkkiksia.
Jos semmonen jättimäinen nänni lojahtais pihaan, niin lapset ois siitä möllykästä niin paniikissa että taatusti tottelisivat.Olen peloitellut nyt pari viikkoa jälkikasvua, että jos ei käytös parane, kutsun supernännyn meille.
... mutta tuloksena on vain naurua ”super nänni” hihih hiii![]()
Veitola kuiskailee kameralle pyjamassaan klo 23 meidän vierashuoneessa:
"Olen nyt täällä Echon perheen luona. Äiti tykkää kovasti syömisestä, mutta lipittää itkien vettä aterioiden välillä. Mies sen sijaan popsii kyljyksiä tyytyväisenä.
Lapset koluavat koulun jälkeen herkkupiiloja keittiön kaapeista.
Äidillä selvästi mielialanvaihteluita. Välillä hihittelee iloisena, mutta äänensävy muuttuu jäätävään suuntaan kun löytää vessanpytystä jarrutusjälkiä..."
En mä Elenalle näin surkeeta ruokavaliota haluis kuin mitä mulla on.Ehkä sun kannattaisi hakea dieetit vaihtoon ohjelmaan Elenan kanssa. Käsittääkseni Elena litkii vaan kaffetta.
Mä en avaisi sille edes ovea. Istuisin pimeässä hiljaa ja hengittämättä ettei vain huomaa mua.Voi elämä... heittäisin varmaan pihalle ennen iltaseitsemää...
En mä Elenalle näin surkeeta ruokavaliota haluis kuin mitä mulla on.
Terveellinen-repsahdus-terveellinen-megarepsahdus....
Ai joo! Niihän se menikin!Sehän on helppo korjata. Poistat vaan repsahdukset![]()
olet mitä syöt täti teippaa jesarilla suun kiinni ja kädet selän taakseAi joo! Niihän se menikin!
Eiku...
A, d, e, f, g ja h.a) Selviytyjät
b) Napakymppi
c) Temptation Island
d) Huvila ja Huussi (oletetaan että raha ei ole ongelma)
e) Haluatko miljonääriksi?
f) Poliisit- sarja, jos olisit poliisi
g) Wipe out
h) Leijonan luola
i) Maajussille morsian
j) Unelmien poikamies/poikamiestyttö
Mä oon aina aatellu että voisin pärjätä Haluatko Miljonääriksi -kisassa. Huvila ja Huussi ois kans kiva.
Yllätys ei liene se että Temppareihin ei mua ja miestä sais niiden bimbojen pariin...ja Selviytyjissä mä varmaan itkeskelisin verensokerit alhaalla, kaipaisin ruokaa ja olisin ihan masiksessa, en tajuis annettua tehtävää (ui poijun luo, laita sininen köysi siihen, sit ota sieltä viestikapula ja ui takas jajajaja), en jaksais rehkiä, ja sit joku kieroilis mut ulos.
Mä en ymmärrä kuka pystyy menemään Napakymppiin. Kaikista Suomen miehistä on valikoitunu 3 tai herra x, ja sit juontaja olettaa että kauheesti tykästyis just siihen.
Ros voisi mennä kadonneen jäljillä ohjelmaan, eikös ollut jotain sukua hukassa.
Echo laitetaan olet mitä syöt ohjelmaan niin loppuu se napostelu.
...... Sitten supernannyyn
Rättis pelkokertoimeen(välillä nuo ruoka annokset on jo kuin pelkokerroin ohjelmasta)
Elena idolsiin...