V
vierailija
Vieras
170 ja 55 t. Se nelikymppinen
Perfect, tiedän sanoa
Se kaveri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
170 ja 55 t. Se nelikymppinen
kiva kuulla (se 40 v)Perfect, tiedän sanoa
Se kaveri
Tarkoitatko ehkä sitä, että eläkevaari vois napata parkymppisen, jos niin tahtois?Hauska, kun mä en koe viisikymppistä "vanhemmaksi" henkilöksi.
Mutta ehkä se onkin sit just siinä.
Mieleltään nuori on hyvä. Sellainen, joka on omasta mielestään jo toinen jalka haudassa ei kai ole kenestäkään kovin innostava. Ja kuntoa pitää olla silleen että jaksaa.
Tosin sit taas jos on mieleltään turhan nuori ja havittelee parikymppistä niin eiköhän se oo täys-turnoff kaikille naisille jotka ovat parikymppistä vanhempia.
Seistessä huulet samalla korkeudella, haittaako se?kiva kuulla (se 40 v)
Mä katsoin juuri jakson jostakin englantilaisesta sarjasta jossa haastateltiin pariskuntia joilla iso ikäero. No siinä oli nainen 29v ja mies 69v. Olivatkohan olleet neljä vuotta yhdessä. Asuivat jossakin eläkeläisen kerrostalossa tms. Nainen kävi totta kai vielä töissä. Mies mietti sitä, että pitäisikö heidän erota niin nainen voi löytää uuden miehen ja saada lapsia. Mies kun ei enää halunnut lapsia koska piti itseään liian vanhana.Tarkoitatko ehkä sitä, että eläkevaari vois napata parkymppisen, jos niin tahtois?
Tarkoitatko ehkä sitä, että eläkevaari vois napata parkymppisen, jos niin tahtois?
Luin että savuton/munaton/huumeeton ovat asiat mistä et tingi.Savuton/nuuskaton/huumeeton on asia, mistä en tingi.
Emmäkään.Hauska, kun mä en koe viisikymppistä "vanhemmaksi" henkilöksi.
Emmäkään.
Rehellinen, huumorintajuinen, haastava ja uskollinen, lupauksensa pitävä ja sellanen joka ei satuta...siinä ne mitä haluan...ja sellanen joka kontrolloi alkoholinkäyttöään eikä anna alkoholin kontrolloida itseään.
Ihminen jonka kanssa voi nyhvätä illalla pimeässä sohvalla suukotellen tai jonka kanssa voi lähteä extempore jonnekin järvenrannalle tai muuhun reissuun.
Tjaa..jostain...Häh?..Kelpaa! Mistä sinut läuytää?
Tjaa..jostain...Häh?..![]()
Mä tiedän itseni lisäksi monta naista joilla on ihan kunnollinen tavallinen mies.Harvoin törmää naiseen, joka kaipaa kunnollista tavallista miestä. Itselläni on naisesta samanlaisia haaveita...
Sama täällä.Mä tiedän itseni lisäksi monta naista joilla on ihan kunnollinen tavallinen mies.
Mä tiedän itseni lisäksi monta naista joilla on ihan kunnollinen tavallinen mies.
JOS sellainen tilanne tulee niin minusta ei ole hoitajaksi selkäsairauden takia. On työperäinen sairaus ja joudun vaihtamaan ammatin sen takia.
No sit se hoitaa sutJOS sellainen tilanne tulee niin minusta ei ole hoitajaksi selkäsairauden takia. On työperäinen sairaus ja joudun vaihtamaan ammatin sen takia.