Minkälainen vanhempi mies ( noin 50 v ) herättää kiinnostusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauska, kun mä en koe viisikymppistä "vanhemmaksi" henkilöksi.

Mutta ehkä se onkin sit just siinä.

Mieleltään nuori on hyvä. Sellainen, joka on omasta mielestään jo toinen jalka haudassa ei kai ole kenestäkään kovin innostava. Ja kuntoa pitää olla silleen että jaksaa.

Tosin sit taas jos on mieleltään turhan nuori ja havittelee parikymppistä niin eiköhän se oo täys-turnoff kaikille naisille jotka ovat parikymppistä vanhempia.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela

Mutta ehkä se onkin sit just siinä.

Mieleltään nuori on hyvä. Sellainen, joka on omasta mielestään jo toinen jalka haudassa ei kai ole kenestäkään kovin innostava. Ja kuntoa pitää olla silleen että jaksaa.

Tosin sit taas jos on mieleltään turhan nuori ja havittelee parikymppistä niin eiköhän se oo täys-turnoff kaikille naisille jotka ovat parikymppistä vanhempia.
Tarkoitatko ehkä sitä, että eläkevaari vois napata parkymppisen, jos niin tahtois?

Tarkoitatko ehkä sitä, että eläkevaari vois napata parkymppisen, jos niin tahtois?
Mä katsoin juuri jakson jostakin englantilaisesta sarjasta jossa haastateltiin pariskuntia joilla iso ikäero. No siinä oli nainen 29v ja mies 69v. Olivatkohan olleet neljä vuotta yhdessä. Asuivat jossakin eläkeläisen kerrostalossa tms. Nainen kävi totta kai vielä töissä. Mies mietti sitä, että pitäisikö heidän erota niin nainen voi löytää uuden miehen ja saada lapsia. Mies kun ei enää halunnut lapsia koska piti itseään liian vanhana.

Sitten oli pariskunta jossa nainen 60 ja mies 28. Tuo nainen oli jo yhdeksättä kertaa naimisissa. Se mies kyllä vaikutti mun mielestä vähän yksinkertaiselta. Ressukka joka muutti äitinsä luota 32 vuotta vanhemman naisen luokse. Miehen vanhemmat eivät olleet häissä ja miehen välit omaan isään on mennyt poikki tuon parisuhteen takia.

Oli myös homopari jolla 30 vuotta ikäeroa. Olivat menneet Intian reissulla kihloihin ja naimisiin olivat menossa. Nuoremmalla miehellä intialaiset juuret.

Sitten oli muistaakseni 27v jätkä jolla 48v aasialaistaustainen nainen. Se jätkä vaikutti kyllä todella lapselliselta enkä mä jaksaisi ainakaan tuollaista tyyppiä joka päivät pitkät pelaa tietokoneella. No kihloihin hekin menivät kun jätkä kosi avopuolisoaan. Olivat tavanneet netissä sivustolla jossa vanhemmat naiset voivat etsiä toyboyn.

Yksipariskunta oli Yhdysvalloista. Rekkakuskimies 49v ja nainen 23v. Se mies oli kyllä niin ylipainoinen, että en tiedä elääkö tuolla menolla kauaa. Elämä oli pääasiassa tien päällä miehen työ takia ja nainen kulki joka reissussa mukana. Rahasta ei kuulemma ollut kyse koska ei miehellä sitä ole. Siis ihan perusduunari se mies.

Emmäkään.
Rehellinen, huumorintajuinen, haastava ja uskollinen, lupauksensa pitävä ja sellanen joka ei satuta...siinä ne mitä haluan...ja sellanen joka kontrolloi alkoholinkäyttöään eikä anna alkoholin kontrolloida itseään.
Ihminen jonka kanssa voi nyhvätä illalla pimeässä sohvalla suukotellen tai jonka kanssa voi lähteä extempore jonnekin järvenrannalle tai muuhun reissuun.

• Tykkää
Reactions: Aqela
Emmäkään.
Rehellinen, huumorintajuinen, haastava ja uskollinen, lupauksensa pitävä ja sellanen joka ei satuta...siinä ne mitä haluan...ja sellanen joka kontrolloi alkoholinkäyttöään eikä anna alkoholin kontrolloida itseään.
Ihminen jonka kanssa voi nyhvätä illalla pimeässä sohvalla suukotellen tai jonka kanssa voi lähteä extempore jonnekin järvenrannalle tai muuhun reissuun.

Kelpaa! Mistä sinut läuytää?

Itse en juurikaan vanhempien miesten kanssa ole koskaan seurustellut, mutta kerran tapasin eläkkeelle siirtyvän 63v miehen n.10v sitten. Vau, ei näyttänyt yhtään ikäiseltään, vaikutti n.50v mieheltä. Raamit olivat kyllä komiat ja voimaa oli. Jäin vaan hämmentyneenä ihastelemaan, mutta lopulta jatkoin töitäni. :rolleyes: