Äänestäminen ei ole koskaan tuntunut näin hyvälle. Ehkä käydään vaalikahvit ja -teet hörppäämässä. Millä fiiliksillä muut on lähdössä äänestämään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miltäs vihreiden equadorilainen luomukahvi maistui?Äänestäminen ei ole koskaan tuntunut näin hyvälle. Ehkä käydään vaalikahvit ja -teet hörppäämässä. Millä fiiliksillä muut on lähdössä äänestämään?
Miltäs vihreiden equadorilainen luomukahvi maistui?![]()
Miltäs vihreiden equadorilainen luomukahvi maistui?![]()
Nam. Kai otit kojusta Voimaantuneet feministit ry:n, Ei stadilaisia luontoon ry:n ja Monikulttuurin Ystävät ry:n lehtisiä?Hyvää oli soijamaidon kanssa![]()
Nam. Kai otit kojusta Voimaantuneet feministit ry:n, Ei stadilaisia luontoon ry:n ja Monikulttuurin Ystävät ry:n lehtisiä?
Äänestäminen ei ole koskaan tuntunut näin hyvälle. Ehkä käydään vaalikahvit ja -teet hörppäämässä. Millä fiiliksillä muut on lähdössä äänestämään?
Mä kävin täs jokunen aika sitten H&M:lla, sovituskopin lattialle oli tippunu vihreiden ehdokkaan esite. Mun oli pakko ottaa se taskuun ja laittaa kotona roskiin.Joku feministien lehti tuli mukaan. Itse asiassa otin niitä monta kymmentä, kun teline oli täynnä. Hyvin syttyivät saunan pesässä![]()
Mä kävin täs jokunen aika sitten H&M:lla, sovituskopin lattialle oli tippunu vihreiden ehdokkaan esite. Mun oli pakko ottaa se taskuun ja laittaa kotona roskiin.
Joo tiedän että oli lapsellista enkä tee tuota koskaan, mutta...
Sen ehdokkaan teesit oli tasoa:
-hyvinvointia kaikille
-rauhaa ja myöskin rakkautta kaikille
-tasa-arvoa jokaiselle...
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/27...vaalirahoista-te-laki-ei-velvoita-vaikenemaanJoku feministien lehti tuli mukaan. Itse asiassa otin niitä monta kymmentä, kun teline oli täynnä. Hyvin syttyivät saunan pesässä![]()
Nuo teesit uppoavat naisiin kuin kuuma veitsi voihin...Mä kävin täs jokunen aika sitten H&M:lla, sovituskopin lattialle oli tippunu vihreiden ehdokkaan esite. Mun oli pakko ottaa se taskuun ja laittaa kotona roskiin.
-hyvinvointia kaikille
Ei minuun eikä varmasti uppoa muihinkaan aivoillaan ajatteleviin naisiinNuo teesit uppoavat naisiin kuin kuuma veitsi voihin...
Olisikin aika outoa haluta tasa-arvoa vain osalle porukkaaMä kävin täs jokunen aika sitten H&M:lla, sovituskopin lattialle oli tippunu vihreiden ehdokkaan esite. Mun oli pakko ottaa se taskuun ja laittaa kotona roskiin.
-hyvinvointia kaikille
Mä kävin täs jokunen aika sitten H&M:lla, sovituskopin lattialle oli tippunu vihreiden ehdokkaan esite. Mun oli pakko ottaa se taskuun ja laittaa kotona roskiin.
-hyvinvointia kaikille
Yleensä naiset äänestää tunteella, mut onneksi sinä järjellä.Ei minuun eikä varmasti uppoa muihinkaan aivoillaan ajatteleviin naisiin![]()
Feministit haluavat.Olisikin aika outoa haluta tasa-arvoa vain osalle porukkaa
On äänestetty. Meilläpäin oli runsaasti nuoria korkeakouluopiskelijoita liikkeellä äänestämässä![]()
Kyllä te nuoret toivot täällä isänmaassa varmasti äänestitte oikein, eli Suomi takaisin suomalaisille <3
Ei noita voi kutsua edes teeseiksi, sitä samaa haluaa varmaan jokainen..teesin pitäisi olla omaperäisempi ennenkun uppoaa minuun.Nuo teesit uppoavat naisiin kuin kuuma veitsi voihin...