No niin kun mediassa haukuttu minut läskiks niin vinkkejä äkkiä ;-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
usko vaan itse omaan paskaasi äläkä muita hauku. karkin syönti on tainnut pehmittää hampaiden lisäksi sun pään.
No enpä ole haukkunutkaan, ja vaikka asia ei sulle kuulu niin mulla on edelleen ihan hyvät ja vahvat hampaat, ei normaalit hampaat muutamasta karkista pehmiä. Mitä pään pehmiämiseen tulee niin sun juttujes tason perusteella ainakaan sulla ei ole varaa arvostella muiden päitä.

Olisit Milanna laittanut edes vessan oven kiinni ennen kuvan ottoa. Sulle jo eilen sanottiin, että lopeta itse tämän jutun levittely niin tilanne rauhoittuu. Mutta kun ei, sä vain jatkat. No etpä sä ole koskaan neuvoja kuunnellut.

Vähähiilihydraattisella paino tuntuu putoavan kilon, pari viikossa. :)
Eikä tarvi olla edes ylipainoa että paino putoaa..

Mutta voi Milanna, miksi sä lähdit tähän touhuun ja välität ihmisten mielipiteistä, jotka eivät edes ole välttämättä totta?? Siis tarkoitan etteivät he edes tarkoita mitä sanovat.

Meillä kaveripiirissä kaikki, joilla on kissa, laittavat vessapaperirullan noin päin. Ja ne, joilla ei ole kissaa, laittavat toisin päin.
Miksi? Miten kissa siihen liittyy...
Meillä se paperi tulee siitä päältä ja yhden kerran vain kissa oli ottanut koko rullan leikkeihinsä ja vieritellyt olohuoneeseen. Että se on sama kummalta puolelta paperi tulee kun koko rulla lähtee.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Miksi? Miten kissa siihen liittyy...
Meillä se paperi tulee siitä päältä ja yhden kerran vain kissa oli ottanut koko rullan leikkeihinsä ja vieritellyt olohuoneeseen. Että se on sama kummalta puolelta paperi tulee kun koko rulla lähtee.
Mun kaverin kissa rullas aina koko rullan lattialle jos paperi tuli päältä. Oma kissa ei sellasta tehnyt joten riippuu katista millasia konnuuksia keksii. Oven kiinni pitäminen ei olis auttanut kun niin kaverin kuin omaki katti osas avata oven.

Mun kaverin kissa rullas aina koko rullan lattialle jos paperi tuli päältä. Oma kissa ei sellasta tehnyt joten riippuu katista millasia konnuuksia keksii. Oven kiinni pitäminen ei olis auttanut kun niin kaverin kuin omaki katti osas avata oven.
Meillä ei kissa osaa avata ovia. Lisäksi meillä on vessassa vanha ovi joka olisi varmaan raskas avattava kissalle kuin kissalle.

No kun ei.
Missä se itsevarma kaikille huutelijoille vastaansanova itsestään ylpeä 5 lapsen äiti nyt on?

Katopa peiliin kunnolla.
Sä olet kaunis:)
Ei sun tartte laihduttaa.
Puhuit että kiireessäs syöt mitä sattuu. Jos se rassaa, niin ruokavalioon voi aina tehdä parannusmuutoksia. Ja sun kannattaa kiinnittää huomiota siihen säännöllisyyteen, sekin tekee kropalle ihmeitä kun ei enää tankkaamalla tankkaa. Ja liikunta nyt on aina hyväksi niin mielelle kuin kehollekin.

Mutta laihduttaa sun ei tarvitse:)

Tsemppii! Sama juttu mutta kiloja on 5 ylimääräistä. Löysää on mahassa ja reisissä.

Suosittelen sulle että menet salille sillä se on kallista joten ei haittaa sua? Mä en voi mennä sillä se on liian kallista.
Mä jumppaan kotona 4 päivänä viikossa HIIT-tyylillä.

Tee sä salilla se mitä private trainer sanoo sulle. Sillä pärjäät.

Ja ruoat... Palkkaa kokki? Se laittaa sopivaa ruokaa. Terveellistä luomua ja kasvispainoitteista, kalaa ja kanaa. Pähkinöitä ja marjoja ja hedelmiä.

Jos teet ruoat silti itse niin ota aina kuva siitä ruoasta ja juomasta minkä aiot syödä. Ja kuvittele, että sun pitäis näyttää ne kivat jollekin. Vaikka blogiin tms että ihmiset näkee. Sitten et kehtaa syödä kokista ja suklaata yms.

Tsemppii! Sama juttu mutta kiloja on 5 ylimääräistä. Löysää on mahassa ja reisissä.

Suosittelen sulle että menet salille sillä se on kallista joten ei haittaa sua? Mä en voi mennä sillä se on liian kallista.
Mä jumppaan kotona 4 päivänä viikossa HIIT-tyylillä.
Ja Venakon kannattaisi kävellä paikasta toiseen eikä käyttää taksia.
Tee sä salilla se mitä private trainer sanoo sulle. Sillä pärjäät.

Ja ruoat... Palkkaa kokki? Se laittaa sopivaa ruokaa. Terveellistä luomua ja kasvispainoitteista, kalaa ja kanaa. Pähkinöitä ja marjoja ja hedelmiä.

Jos teet ruoat silti itse niin ota aina kuva siitä ruoasta ja juomasta minkä aiot syödä. Ja kuvittele, että sun pitäis näyttää ne kivat jollekin. Vaikka blogiin tms että ihmiset näkee. Sitten et kehtaa syödä kokista ja suklaata yms.

Sun naama näyttää yhtä turvonnelta ku mulla! Ja mulla varmaa se 20kg ylipainoa sekä terveys ongelmaa joka aiheuttaa turvotusta. Kroppa on kuitenkin ihan jees...

Yhteistyössä