V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, samalla lailla kun possu on nautaa.no tottakai on.
usko vaan itse omaan paskaasi äläkä muita hauku. karkin syönti on tainnut pehmittää hampaiden lisäksi sun pään.No on kyllä semmosta potaskaa mut jokainen uskoo mitä uskoo. Ruis on toki hyvä mut kaura on vatsaystävällisempi eikä sitä voi vehnään edes verrata.
usko vaan itse omaan paskaasi äläkä muita hauku. karkin syönti on tainnut pehmittää hampaiden lisäksi sun pään.
No enpä ole haukkunutkaan, ja vaikka asia ei sulle kuulu niin mulla on edelleen ihan hyvät ja vahvat hampaat, ei normaalit hampaat muutamasta karkista pehmiä. Mitä pään pehmiämiseen tulee niin sun juttujes tason perusteella ainakaan sulla ei ole varaa arvostella muiden päitä.usko vaan itse omaan paskaasi äläkä muita hauku. karkin syönti on tainnut pehmittää hampaiden lisäksi sun pään.
Kaikki on mahdollista palstalla. Kyllähän kaurapuuron voi tehdä vehnäjauhoista.Kaura on vehnää?
Eikä tarvi olla edes ylipainoa että paino putoaa..Vähähiilihydraattisella paino tuntuu putoavan kilon, pari viikossa.![]()
No voi ei, nyt mäkin näin sen...sun syyNäinköhän oikein kuvasta, että vessapaperirulla on väärinpäin telineessä...
Näinköhän oikein kuvasta, että vessapaperirulla on väärinpäin telineessä...
Meillä kaveripiirissä kaikki, joilla on kissa, laittavat vessapaperirullan noin päin. Ja ne, joilla ei ole kissaa, laittavat toisin päin.Näinköhän oikein kuvasta, että vessapaperirulla on väärinpäin telineessä...
Miksi? Miten kissa siihen liittyy...Meillä kaveripiirissä kaikki, joilla on kissa, laittavat vessapaperirullan noin päin. Ja ne, joilla ei ole kissaa, laittavat toisin päin.
Häh?Meillä kaveripiirissä kaikki, joilla on kissa, laittavat vessapaperirullan noin päin. Ja ne, joilla ei ole kissaa, laittavat toisin päin.
Meillä on kissa ja paperi tulee päältä kuten kuuluukin. Meillä pidetään vessan ovea kiinni eikä kissa pääse sinne yksin.Meillä kaveripiirissä kaikki, joilla on kissa, laittavat vessapaperirullan noin päin. Ja ne, joilla ei ole kissaa, laittavat toisin päin.
Mun kaverin kissa rullas aina koko rullan lattialle jos paperi tuli päältä. Oma kissa ei sellasta tehnyt joten riippuu katista millasia konnuuksia keksii. Oven kiinni pitäminen ei olis auttanut kun niin kaverin kuin omaki katti osas avata oven.Miksi? Miten kissa siihen liittyy...
Meillä se paperi tulee siitä päältä ja yhden kerran vain kissa oli ottanut koko rullan leikkeihinsä ja vieritellyt olohuoneeseen. Että se on sama kummalta puolelta paperi tulee kun koko rulla lähtee.
Meillä ei kissa osaa avata ovia. Lisäksi meillä on vessassa vanha ovi joka olisi varmaan raskas avattava kissalle kuin kissalle.Mun kaverin kissa rullas aina koko rullan lattialle jos paperi tuli päältä. Oma kissa ei sellasta tehnyt joten riippuu katista millasia konnuuksia keksii. Oven kiinni pitäminen ei olis auttanut kun niin kaverin kuin omaki katti osas avata oven.
Tsemppii! Sama juttu mutta kiloja on 5 ylimääräistä. Löysää on mahassa ja reisissä.
Suosittelen sulle että menet salille sillä se on kallista joten ei haittaa sua? Mä en voi mennä sillä se on liian kallista.
Mä jumppaan kotona 4 päivänä viikossa HIIT-tyylillä.
Ja Venakon kannattaisi kävellä paikasta toiseen eikä käyttää taksia.
Tee sä salilla se mitä private trainer sanoo sulle. Sillä pärjäät.
Ja ruoat... Palkkaa kokki? Se laittaa sopivaa ruokaa. Terveellistä luomua ja kasvispainoitteista, kalaa ja kanaa. Pähkinöitä ja marjoja ja hedelmiä.
Jos teet ruoat silti itse niin ota aina kuva siitä ruoasta ja juomasta minkä aiot syödä. Ja kuvittele, että sun pitäis näyttää ne kivat jollekin. Vaikka blogiin tms että ihmiset näkee. Sitten et kehtaa syödä kokista ja suklaata yms.