Mä syön sillon mieluummin ruohoaOsa tekee mitä vain selvitäkseen hengissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä syön sillon mieluummin ruohoaOsa tekee mitä vain selvitäkseen hengissä.
Hei mä olen nähnyt sen myös ja kieltämättä sillon tuli yrjön maku suuhun...
Hyiii elä kehtoo..yrjöpurjoYrjön? Pikemminkin Sergein tai Mihailin![]()
demarit?Ja ullatus ketkä taas siirtää aiheen sivuun kun ei osata perustella tekstejään.
Ei sit ollutkaan vaihtoehtoista ratkaisua tarjota
Älä ole tyhmä. Kuinka pitkään noihin maihin pitää miljardeja tunkea kun se ei tähän astikaan ole näkynyt missään?
Onnea ja menestystä mssnsntaihin kun persut perääntyy hallituksesta. Taas. On helppo räkyttää oppositiosta, mut ku pitös päätöksiä ja kompromisseja tehdäSiniset hillotolppalaiset petturitakinkääntäjät pilasi kaiken.
Ja nyt ne maksaa siitä, poliittinen ura ohi useimmillla niistä ketkuista![]()
Mutta eipä huolta. Sunnuntaina Suomen kansa äänestää Suomen takaisin![]()
Onnea ja menestystä mssnsntaihin kun persut perääntyy hallituksesta. Taas. On helppo räkyttää oppositiosta, mut ku pitös päätöksiä ja kompromisseja tehdäSiniset hillotolppalaiset petturitakinkääntäjät pilasi kaiken.
Ja nyt ne maksaa siitä, poliittinen ura ohi useimmillla niistä ketkuista![]()
Mutta eipä huolta. Sunnuntaina Suomen kansa äänestää Suomen takaisin![]()
Onnea ja menestystä mssnsntaihin kun persut perääntyy hallituksesta. Taas. On helppo räkyttää oppositiosta, mut ku pitös päätöksiä ja kompromisseja tehdä
Antti on toisenlainen MESTARI
Tuuliviiri jolla on vähän väliä ympäri pyörähtävä kääntötakki
Todettiin Seiskan uutisissakin äsken. Mielipide vaihtuu harva se päivä.
Nyt tarvitaan talkooapua vihervassareilta, äänilaari alkaa olla jo nyt ihan täynnä![]()
Sittenhän sieltä tulisi vielä epätoivoisempia ihmisiä salaa rajojen yli. Ei ne sinne jää kuolemaan hiljaa poisPuhuinko miljardeista? No en. Periaatteessa paras ilmastoteko olisi olla kokonaan auttamatta näiden maiden ihmisiä. Alkaisi väkimäärä vähentyä, kun kuivuus, nälänhätä ja taudit alkaisivat jylläämään. Avustuksilla edesautetaan ylikansoittumista ja tämä aiheuttaa ilmastonlämpenemistä, kun metsät hakataan pelloiksi, jotta kasvava väkimäärä saa syödäkseen.
Sittenhän sieltä tulisi vielä epätoivoisempia ihmisiä salaa rajojen yli. Ei ne sinne jää kuolemaan hiljaa pois
Sossu pettää aina
Neiti on hyvä ja lahjoittaa vaikka SPR:lle. Tai Kirkon ulkomaanavulle. Tai vaikka seuraavalle lelusalakuljettajalle.Ja omassa maassa autetaan kun persut vie kehitysavun pois? Just.
Neiti on hyvä ja lahjoittaa vaikka SPR:lle. Tai Kirkon ulkomaanavulle. Tai vaikka seuraavalle lelusalakuljettajalle.
Miksi maailmanparantaminen pitää aina tehdä muiden rahoilla?