V
vierailija
Vieras
Tuomittiinko siellä terrori vaalitilaisuutta kohtaan, vai uutisoitiinko se vain kylmän viileästi ottamatta sen enempää kantaa?joka lehdessähän siitä on ollut juttua, perjantaina jo ensimmäisen kerran
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuomittiinko siellä terrori vaalitilaisuutta kohtaan, vai uutisoitiinko se vain kylmän viileästi ottamatta sen enempää kantaa?joka lehdessähän siitä on ollut juttua, perjantaina jo ensimmäisen kerran
Tuomittiinko siellä terrori vaalitilaisuutta kohtaan, vai uutisoitiinko se vain kylmän viileästi ottamatta sen enempää kantaa?
On ja olisi myös "vastuullisen median" mielestä jos kohteena olisi suvakkipuolueen tilaisuus ja puheenjohtaja.Esiteinien pelleily on susta terroria?
On ja olisi myös "vastuullisen median" mielestä jos kohteena olisi suvakkipuolueen tilaisuus ja puheenjohtaja.
Et kirjoittais noin, jos ne räkis sun kannattaman puolueen jäsenen naamalle.Toi teidän uhriutuminen on jo oscar palkinnon arvoista
Et kirjoittais noin, jos ne räkis sun kannattaman puolueen jäsenen naamalle.
Sekä heittelisi pulloilla, löisi nyrkillä ja poliisi vain katselisi vierestä.Et kirjoittais noin, jos ne räkis sun kannattaman puolueen jäsenen naamalle.
On jos kansa niin valitsee. Sun mielestä huonot puheet oikeuttaa hakkaamaan?NUO NEITSYKÄISET TUOSSA.
MITÄ NAISIA NUO OVAT! NAISENKUVATUKSIA!
MINÄ EN YMMÄRRÄ VANHEMPIA JOTKA ANTAA LAPSENSA KULKEA TUOLLAISENA RESUPEKKOINA.
HIUKSET VÄRJÄTTY TIES MINKÄ VÄRISIKSI, VIHREIKSI SINISIKSI. HIUKSET LEIKATTU PÄÄTÄ MYÖTEN. TE OOTTE KUIN VANHOJA UKKOJA JA AKKOJA.
TEHÄN TE OOTTE NIITÄ ANARKISTEJA.
PIDÄS NYT PIKKULIKKA SUUSI JA PANE KUULE TUTTI SUUHUSI, TAI ÄIDIN TISSI, JA OLE HILJAA!
Kansanedustajalle sopivaa kielenkäyttöä?
Ei, mutta silti et kirjoittaisi noin jos sun kannattaman puolueen jäsentä olisi räitty naamalle.Kansanedustajalle sopivaa kielenkäyttöä?
Mikä uhriutuminen? Mulle ois ihan sama mikä puolue on kyseessä niin ei tommonen ole mistään kotosin. Ihan sama onko esiteinejä tai aikuisia, esiteinienkin opit on varmasti kotoaan lähteny. Ihmisten ilmoilla ei heitellä millään kananmunilla tai käydä ihmisten kimppuun vaikka ne olis asioista erimieltä. Menkööt kotioon murjottaan pahaa oloaan.Toi teidän uhriutuminen on jo oscar palkinnon arvoista
Ei, mutta silti et kirjoittaisi noin jos sun kannattaman puolueen jäsentä olisi räitty naamalle.
Eihän se ollut oodini....Kirjoittaisi miten? En ole hyväksynyt teinien tekemisiä, ihmettelen vaan aikuisten suhtautumista alaikäisten typerään käytökseen.
Unohtuiko jo väeltä kuinka itse suhtauduitte Soinin kimppuun käyneeseen oodinin poikaan? Naureskelitte et muovipullo aseena, nyt teinien käsissä se onkin tappava ase.
Kaikenlainen väkivalta ja uhkailu on typerää, teineiltä se voi mennä vielä keskenkasvuiduuden ja idioottimaisuuden piikkiin aikuisilta voi olettaa jo enemmän
Se teinin heittämä pullo ja nyrkki sattuu yhtä paljon kuin aikuisen.Kirjoittaisi miten? En ole hyväksynyt teinien tekemisiä, ihmettelen vaan aikuisten suhtautumista alaikäisten typerään käytökseen.
Unohtuiko jo väeltä kuinka itse suhtauduitte Soinin kimppuun käyneeseen oodinin poikaan? Naureskelitte et muovipullo aseena, nyt teinien käsissä se onkin tappava ase.
Kaikenlainen väkivalta ja uhkailu on typerää, teineiltä se voi mennä vielä keskenkasvuiduuden ja idioottimaisuuden piikkiin aikuisilta voi olettaa jo enemmän
Eihän se ollut oodini....
Ei se ollut pelkästään typerää hyvänen aika, ne räki wittin päälle, vissiin olivat käyneet kiinni jne..en kannata wittiä, hän ei osaa käyttäytyä itsekään vaan alentuu huutelu tasolle aina ja kaikkialla mutta noin ei käyttäydytä.En ole hyväksynyt teinien tekemisiä, ihmettelen vaan aikuisten suhtautumista alaikäisten typerään käytökseen.
Monet ovat epäilleet tuossa asiassa että tekijä oli suvakki, mutta teeskenteli oodinia.Unohtuiko jo väeltä kuinka itse suhtauduitte Soinin kimppuun käyneeseen oodinin poikaan?
Väkivalta ei ole pelkästään typerää vaan rikkoo lakia, jopa se parempi väkivalta.Kaikenlainen väkivalta ja uhkailu on typerää, teineiltä se voi mennä vielä keskenkasvuiduuden ja idioottimaisuuden piikkiin aikuisilta voi olettaa jo enemmän
Se teinin heittämä pullo ja nyrkki sattuu yhtä paljon kuin aikuisen.
Miksi te suvakit kasvatatte lapsenne häiriköimään vaalitilaisuuksia?
Eli alunperinkin sun kysymyksesi oli erittäin typerä?
Koska ennen PS on ollut näin lähellä kakkospaikkaa ennen vaaleja oli kysymys, ja jos viime vaalien PS on eri PS kuin nyt niin koska se olisi voinut olla lähempänä, tai kauempana, tai yhtään missään, jos sitä ei ole ollut olemassakaan ennen.
Hyvät perustelut sulla.
Miten niin? Mulla on mennyt ihan ohi. Naamioitu suvakki vai? Kukas se töni sitä tummaihoista tarramiestä? Suvakki sekin?Eihän se ollut oodini....
Miten niin? Mulla on mennyt ihan ohi. Naamioitu suvakki vai? Kukas se töni sitä tummaihoista tarramiestä? Suvakki sekin?
Nähtävästi ei kukaan, koska kameroista huolimatta poliisi ei ole pystynyt antamaan tekijästä tuntomerkkejä.Kukas se töni sitä tummaihoista tarramiestä?
Nähtävästi ei kukaan, koska kameroista huolimatta poliisi ei ole pystynyt antamaan tekijästä tuntomerkkejä.
No lukemani mukaan ei ollut ainakaan oodini.Miten niin? Mulla on mennyt ihan ohi. Naamioitu suvakki vai? Kukas se töni sitä tummaihoista tarramiestä? Suvakki sekin?
No lukemani mukaan ei ollut ainakaan oodini.
Niin mistä luit?No lukemani mukaan ei ollut ainakaan oodini.
En mä enää muista mikä lehti, il tai is muistaakseni, haastatteli jotain oodinin pääpirua. Sillä tyypillä oli ollut oodinien huppari päällä minkä saa netistä tilattua kuka vaan ja sen perusteella pääteltiin että kyseessä on oodini. Mutta ei ollut heidän jäsen, jäsenillä on kuulemma erilaiset hupparit ja he itse sanoivat että eivät tunne tyyppiä eikä kyseinen henkilö heihin kuulu.Niin mistä luit?