Se on sit sinipunaviher-hallitus :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä killaa tuota, että yks saa päättää leikkikaverinsa... Mun mielestä se pitäs mennä ihan vaalituloksen perusteella, millanen hallitus muodotuu. Mitä hyötyä esim. tuosta persujen "vaalivoitosta" sitten oli, jos kerran joutuvat kuitenkin jäämään rannalle ruikuttaan ja paljon pienemmän tuloksen saaneet pääsee todelliseen vallankahvaan? En ymmärrä politiikasta mitään (kuten huomaa), mutta mun mielestä tuollasessa ei silllon toteudu kansan tahto. Kansa halus muutosta ja äänesti persut toiseksi korkeemmalle, joten sillonhan heidän kuuluis myös päästä hallitukseen. Muutenhan meni kansan mielipiden asioiden tulevasta suunnasata "hukkaan".
Tuolla selvällä suomenkielellä perusteluita.
http://www.eeropaloheimo.fi/mielipiteita/
 
Halla-aho on sanonut menevänsä hallitukseen kenen kanssa tahansa, mutta ei aio taipua perussuomalaisten arvopohjista niinkuin sun rakas ystävä Soini teki.
Soini oli takinkääntäjä, ei ole mun rakas ystävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En mä ole mies enkä kulje nuorten miesten kanssa mekossa :)

Mutta ei mulla ole mitään homoja vastaan, päinvastoin. Itse asiassa veikkaan, että Jeesus oli ihan hyvä mies, mutta hänen sanomaansa on vääristelty ja pyritty käyttämään sitä hyväksi, mm. muiden sortamisessa.
Onhan persuilla mamujakin kannattajina. On kyse siitä sulkeeko tietty ideologia kokonaan yksittäiset henkilöt, poikkeukset pois vai ei.

Mutta eniten olisin huolissani jos KD:n kansanedustajissa olisi sateenkaarihemmo. Kristillisyys poissulkee homouden harjoittamisen.
 
Muotoile otsikko sitten silleen että vain äänestäneillä on oikeus sanoa sanansa.

Ja minähän en valittanut! Päinvastoin!
Juu saahan jokainen kirjoittaa joka ketjuun.
Mut mä en vaan tajua mitä sun leijuminen "jeee mäpä en äänestäny ollenkaan" nyt oikein tähän aiheeseen liittyy tai auttaa aiheen käsittelyssä.
 
Juu saahan jokainen kirjoittaa joka ketjuun.
Mut mä en vaan tajua mitä sun leijuminen "jeee mäpä en äänestäny ollenkaan" nyt oikein tähän aiheeseen liittyy tai auttaa aiheen käsittelyssä.


Ei se ollut leijumista vaan puolustautumista etten äänestänyt jotain tyyppiä jota en edes tiedä olevan olemassa.


Ja kiinnostaahan politiikka mua vaikka kansanedustuslaitosta pidänkin tehottomana.
 
Ahdasmielisten mielestä.
Raamatun mielestä, sekä Vanha että Uusi Testamentti.
On kaiken lisäksi laitettu kadottavien syntien listaan eli kyseessä ei ole vain joku kulttuurinen "minkävärisen paidan laittaisin".
 

Yhteistyössä