V
vierailija
Vieras
en ymmärrä tuota heelituksen valintaa... mä en oo sun kaa, mä ei leiki sun kaa...
vääntäkää mulle rautalangasta miten se menee.saako joku päättää ettei leiki jonkun kanssa
Mikä on "heelitus"?
Ja ei, nyt ei ole kyse lasten leikistä, vaikka välillä toki siltä tuntuu, kun seuraa tiettyjen poliitikkojen touhuja.