Se on sit sinipunaviher-hallitus :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö sun olis kaiken järjen mukaan pitänyt äänestää KD:tä?
Ne on liian laimeita mamuasioissa. Ajatuksena mulla oli näissä vaaleissa että ensin mamut huitsin nevadaan ja SITTEN vasta palataan Suomen omiin asioihin.

Mamujen estäminen pitää tehdä nyt, koska pukkaavat muksuja joka nurkan täyteen, ja 20 vuoden päästä on Fatimaa ja ties mitä.
 
Pukkaa sinipunahallitusta suvakit apupuolueina. Eli sdp, kok, vihr ja rkp.

En usko. SDP ja Kokoomus eivät taida nyt mahtua samaan hallitukseen. Puolueiden arvomaailma ja tavoitteet ovat täysin vastakkaiset.

Joten lähinnä käytettävissä enemmistähallitukseen ovat seuraavat kokoonpanot: (Vihreät ja Perussuomalaiset tuskin haluavat samaan hallitukseen).

1. SDP, Vasemmistoliitto, Perussuomalaiset, RKP ja Kristilliset.

Mutta koska Rinne on sanonut, ettei huoli Perussuomalaisia hallitukseen, seuraava vaihtoehto on:

2. SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät, Keskusta ja RKP.

Tämä vaihtoehto olisi hieman outo, koska hallitukseen otettaisiin vaalien suurin häviäjä Keskusta ja rannalle jätettäisiin suurin voittaja Perussuomalaiset, jonka äänimäärä jäi SDP:stä vain 0,2 prosenttiyksikköä.
 
Muilta puolueilta olisi suuri virhe jättää Perussuomalaiset rannalle hallituksesta. Tämä antaisi persuille 4 vuottaa aikaa räksyttää oppositiosta ja kerätä lisää kannatusta. Seuraavissa eduskuntavaaleissa persujen kannatus olisi sitten todennäköisesti 25% luokkaa.
 
Seuraavissa eduskuntavaaleissa persujen kannatus olisi sitten todennäköisesti 25% luokkaa.
Tai reilusti korkeampi...riippuu siitä miten ahnaasti tuleva hallitus hönkii kansan niskassa ja miten välinpitämättömästi suhtautuvat maahanmuuttoon ja maahanmuuttajien rikoksiin.
 
Ne on liian laimeita mamuasioissa. Ajatuksena mulla oli näissä vaaleissa että ensin mamut huitsin nevadaan ja SITTEN vasta palataan Suomen omiin asioihin.

Mamujen estäminen pitää tehdä nyt, koska pukkaavat muksuja joka nurkan täyteen, ja 20 vuoden päästä on Fatimaa ja ties mitä.
Tiedät varmaan paremmin sen, mitä lähetystyöntekijät ovat siellä paasanneet vuosikymmenet. Ilman niitä ei varmaan olisi lähteneet mihinkään, vaan olisivat oppineet elämään omilla alueillaan ilman kultakruunuja ja helmiportteja?
 
"Onko perussuomalaisten vaalitulos niin iso, että muut puolueet pelkäävät?

”Ilman muuta ne pelkäävät sitä, että niiltä katoaa kannattajia. Ja olisi aika outoa, jos ne eivät millään tavalla pyrkisi tätä huomioimaan”, Halla-aho sanoo.

Sitten hän jatkaa: ”Luulen, että muissa puolueissa on luovuttu siitä toivosta, että perussuomalaiset olisi jokin anomalia, joka katoaa, jos odottaa riittävän pitkään. Se oli ehkä se merkittävin asia tässä tuloksessa: että meistä on tullut normaali osa poliittista järjestelmää.”"
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Epäilen vahvasti, että tämä tulee olemaan hallituspohja. Mutta.

Äänestetään PS voittoon eurovaaleissa. Vaikutusvaltainen ja kansallismielinen oikeisto tarvitaan nyt EU-parlamenttiin.
 
En usko. SDP ja Kokoomus eivät taida nyt mahtua samaan hallitukseen. Puolueiden arvomaailma ja tavoitteet ovat täysin vastakkaiset.

Joten lähinnä käytettävissä enemmistähallitukseen ovat seuraavat kokoonpanot: (Vihreät ja Perussuomalaiset tuskin haluavat samaan hallitukseen).

1. SDP, Vasemmistoliitto, Perussuomalaiset, RKP ja Kristilliset.

Mutta koska Rinne on sanonut, ettei huoli Perussuomalaisia hallitukseen, seuraava vaihtoehto on:

2. SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät, Keskusta ja RKP.

Tämä vaihtoehto olisi hieman outo, koska hallitukseen otettaisiin vaalien suurin häviäjä Keskusta ja rannalle jätettäisiin suurin voittaja Perussuomalaiset, jonka äänimäärä jäi SDP:stä vain 0,2 prosenttiyksikköä.

Keskusta ei ikimaailmassa lähde hallitukseen. Ennemmin uskon, että PS on hallituksessa kuin Kepu.
 

Yhteistyössä