V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
JepJa sinänsä hauskaa, että täälläkin jatkuvasti jotkut ukot valittavat, kuinka joutuvat elättämään vaimonsa, mutta jostain syystä thaimaalaisen vaimon JA hänen sukunsa elättäminen on ihan vain ilo ja autuus.
Oleskeluluvan takia jotkut miehet ovat valmiita epätoivoiseen tekoon...Kumma, etteivät kaikki planeetan miehet himoitse itselleen suomalaista naista kumppaniksi!
Katkeraa tilitystä.niin luolamiehen tasolla olevat suomalais miehet jotka haluaa alistetun vaimon joka siivoo miehenkin jäljet kyin pikku lapsen.
Jotkut ei vaan kykene elämään vahvan suomalaisnaisen kanssa, kun silloin pitäisi a. Olla aikuinen ja siivota omat jälkensä b. Tehdä jotain suhteen eteen.
Thaikuissa nainen on kodinkone. Siitähän ex tykkää, nainen palvelee.
Ois ollut kivaa minunkin kanssa se olis vaan vaatinu aikuista tasavertaista liittoa, eli niiden kotitöiden tekoa ja sitä että ongelmista/tunteista puhutaan. Ja se seksi!! Vitt* 5 min kerran kuussa, ees-taas jyystö. paljonpa naisena kostui. 2-3krt viikossa ois pitänyt olla seksiä ja esileikkeineen ainakin 30min /kerta. Sillä olisit suomalaisnaisen tyydyttänyt!
Ps. Sun jälkeen mulla oli suhde 8vuotta nuorempaan , hän vietti mun kanssa makkarissa seksin merkeissä 2 tuntia , helposti. Kyllä muuten olin aika paljon iloisempi kun sun 5min jälkeen
Katkeraa tilitystä.![]()
No naurettaviahan tollaset mies lapset on, pitää hakee alistettu vaimo toiselta puolelta maapalloa, kun ei kykene normaaliin parisuhteeseen. Kun ei ole huomannut että tekemällä oman osansa kotitöistä ja panostamalla parisuhteeseen vois saada aidosti hyvän parisuhteen. Mutta koska aikuistuminen on vaikeaa, haetaan piika ulkomailta
Mutta kun suurin osa maailman naisista toimii miehensä piikana. Sinun mainostamasi "normaali parisuhde" on harvinainen poikkeus maailman mittakaavassa.No naurettaviahan tollaset mies lapset on, pitää hakee alistettu vaimo toiselta puolelta maapalloa, kun ei kykene normaaliin parisuhteeseen. Kun ei ole huomannut että tekemällä oman osansa kotitöistä ja panostamalla parisuhteeseen vois saada aidosti hyvän parisuhteen. Mutta koska aikuistuminen on vaikeaa, haetaan piika ulkomailta
Olettaen, että aloittaja on mies, niin mikä on oma kokemuksesi? Vai onko tällainen vaihtoehto vasta suunnitteilla? Jos niin, mikä estää?
Mutta sitähän edelleen suomalainen mies haluaa, vain vaimon.Mutta kun suurin osa maailman naisista toimii miehensä piikana. Sinun mainostamasi "normaali parisuhde" on harvinainen poikkeus maailman mittakaavassa.
niin luolamiehen tasolla olevat suomalais miehet jotka haluaa alistetun vaimon joka siivoo miehenkin jäljet kyin pikku lapsen.
Jotkut ei vaan kykene elämään vahvan suomalaisnaisen kanssa, kun silloin pitäisi a. Olla aikuinen ja siivota omat jälkensä b. Tehdä jotain suhteen eteen.
Thaikuissa nainen on kodinkone. Siitähän ex tykkää, nainen palvelee.
Ois ollut kivaa minunkin kanssa se olis vaan vaatinu aikuista tasavertaista liittoa, eli niiden kotitöiden tekoa ja sitä että ongelmista/tunteista puhutaan. Ja se seksi!! Vitt* 5 min kerran kuussa, ees-taas jyystö. paljonpa naisena kostui. 2-3krt viikossa ois pitänyt olla seksiä ja esileikkeineen ainakin 30min /kerta. Sillä olisit suomalaisnaisen tyydyttänyt!
Ps. Sun jälkeen mulla oli suhde 8vuotta nuorempaan , hän vietti mun kanssa makkarissa seksin merkeissä 2 tuntia , helposti. Kyllä muuten olin aika paljon iloisempi kun sun 5min jälkeen