"Thaimaalaisen vaimon kanssa on mukavampi elää kuin suomalaisen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten niin? Kontrolloiva, manipuloiva, feministisesti ajatteleva, miestä väheksyvä, kateellinen, itsestään huolta pitämätön ja huomionkipeä suomalaisnainenhan on ihaninta, mitä maa päällään kantaa! Kumma, etteivät kaikki planeetan miehet himoitse itselleen suomalaista naista kumppaniksi!

Silti avioerot on kolme kertaa todennäköisempiä kuin suomalaisissa liitoissa, mitä se kertoo noista suomalaismiehistä? Ei tule toimeen suomalaisnaisten kanssa, eikä mukavempien ulkomaalaisnaisten kanssa, ja peiliinhän noiden miesten ei kannata katsoa:D No onneks on miehiä joiden kanssa hommat menee balanssissa ettei tarvitse "käydä valtataistelua" eikä kummankaan alistua toiselle.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ja sinänsä hauskaa, että täälläkin jatkuvasti jotkut ukot valittavat, kuinka joutuvat elättämään vaimonsa, mutta jostain syystä thaimaalaisen vaimon JA hänen sukunsa elättäminen on ihan vain ilo ja autuus.

niin luolamiehen tasolla olevat suomalais miehet jotka haluaa alistetun vaimon joka siivoo miehenkin jäljet kyin pikku lapsen.

Jotkut ei vaan kykene elämään vahvan suomalaisnaisen kanssa, kun silloin pitäisi a. Olla aikuinen ja siivota omat jälkensä b. Tehdä jotain suhteen eteen.

Thaikuissa nainen on kodinkone. Siitähän ex tykkää, nainen palvelee.

Ois ollut kivaa minunkin kanssa se olis vaan vaatinu aikuista tasavertaista liittoa, eli niiden kotitöiden tekoa ja sitä että ongelmista/tunteista puhutaan. Ja se seksi!! Vitt* 5 min kerran kuussa, ees-taas jyystö. paljonpa naisena kostui. 2-3krt viikossa ois pitänyt olla seksiä ja esileikkeineen ainakin 30min /kerta. Sillä olisit suomalaisnaisen tyydyttänyt!

Ps. Sun jälkeen mulla oli suhde 8vuotta nuorempaan , hän vietti mun kanssa makkarissa seksin merkeissä 2 tuntia , helposti. Kyllä muuten olin aika paljon iloisempi kun sun 5min jälkeen

niin luolamiehen tasolla olevat suomalais miehet jotka haluaa alistetun vaimon joka siivoo miehenkin jäljet kyin pikku lapsen.

Jotkut ei vaan kykene elämään vahvan suomalaisnaisen kanssa, kun silloin pitäisi a. Olla aikuinen ja siivota omat jälkensä b. Tehdä jotain suhteen eteen.

Ois ollut kivaa minunkin kanssa se olis vaan vaatinu aikuista tasavertaista liittoa, eli niiden kotitöiden tekoa ja sitä että ongelmista/tunteista puhutaan. Ja se seksi!! Vitt* 5 min kerran kuussa, ees-taas jyystö. paljonpa naisena kostui. 2-3krt viikossa ois pitänyt olla seksiä ja esileikkeineen ainakin 30min /kerta. Sillä olisit suomalaisnaisen tyydyttänyt!

Ps. Sun jälkeen mulla oli suhde 8vuotta nuorempaan , hän vietti mun kanssa makkarissa seksin merkeissä 2 tuntia , helposti. Kyllä muuten olin aika paljon iloisempi kun sun 5min jälkeen
Katkeraa tilitystä. :(

No naurettaviahan tollaset mies lapset on, pitää hakee alistettu vaimo toiselta puolelta maapalloa, kun ei kykene normaaliin parisuhteeseen. Kun ei ole huomannut että tekemällä oman osansa kotitöistä ja panostamalla parisuhteeseen vois saada aidosti hyvän parisuhteen. Mutta koska aikuistuminen on vaikeaa, haetaan piika ulkomailta
Mutta kun suurin osa maailman naisista toimii miehensä piikana. Sinun mainostamasi "normaali parisuhde" on harvinainen poikkeus maailman mittakaavassa.

Mutta kun suurin osa maailman naisista toimii miehensä piikana. Sinun mainostamasi "normaali parisuhde" on harvinainen poikkeus maailman mittakaavassa.
Mutta sitähän edelleen suomalainen mies haluaa, vain vaimon.
Maailman mittakaavassa vaimon mukana pitää kuitenkin elättää myös vaimon sukulaiset, sukulaiset saattavat jopa muuttaa mukana, anoppi saattaa jopa vedellä ympäri korvia laiskaa vävyä.

Mutta kun ulkomaalainen nainen huomaa ettei suomalainen mies olekaan rikas, eikä fiksu, eikä rahaa riitä sukulaisille, niin hupsheijakkaa!

Kiva nähdä että olet toennut taas sen verran että pystyt kirjoittamaan järkevästi

Yhteistyössä