Yle jättää nyt Pekka ja Pätkä neekereinä -elokuvan esittämättä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pekka ja Pätkä moniosaajina?

Pelko estää yleä näyttämästä elokuvaa.

https://www.elokuvauutiset.fi/site/...a-paetkae-neekereinae-elokuvan-esittaemaettae.

Ei ole enää epäilystä mihin suomi suuntautuu.

Anna mun kaikki kestää.
Yle antaa pelolle vallan. Noh, vitsailu sikseen. Yle saanee kipakkaa palautetta myös elokuvan näyttämisen puolusta, joten annettu perustelu on pelkkä tekosyy. Sanoisin, että asiassa on kyse rasismin vastustamiseksi verhoillusta alistamaan pyrkivästä semanttisesta mielivallasta, joka ei kestä keskustelua. Jos Ylen(kin) linjaa noudatettaisiin kaikkeen, olisi Martin Luther Kingin "I have a dream" puhekin rasistinen. "And there will be neither rest nor tranquility in America until the Negro is granted his citizenship rights." Ja päättääpä vielä mokoma negrospirituaaliia lainaten: "Free at last! Free at last! Thank God Almighty, we are free at last!"

Tämän iltapäivän elokuvassa heiluttiin beduiinien vaatteissa.

60616236_141788596963562_5151370391704305664_n.jpg

Palstan logiikan mukaan kaikki muut paitsi persut on suvakkeja niin laske siitä
Mitä tällä persu huutelulla meinataan?
Mä en ole perussuomalaisten (puolueen) jäsen, joten en vissiin ole persu, eli olen sun logiikkasi mukaan suvakki?
Vastustan kuitenkin haittamaahanmuuttoa, eli olen vähintään(kö) rasistinatsi?
Mutta rasistinatsithan lukee mv lehteä ja minä en...eli olenko mä sitten kuitenkin suvakki?

Suvakit on enemmistö :) jaxuhali
Suvakit ovat enemmistö siellä sinun kuplassasi.

Suurin osa suomalaisista kyllä rajoittaisi maahanmuuttoa, mutta ei pidä sitä minkäänlaisena kynnyskysymyksenä ja äänestää sen takia vanhasta muistista Keskustaa, SDP:tä, Kokoomusta... Sitten on niitä, joille rajoittaminen on kynnyskysymys ja he äänestävät Perussuomalaisia. Ja sitten on niitä, joille suvakismi on kynnyskysymys ja he äänestävät Vihreitä tai Vasemmistoa.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä