Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pekka ja Pätkä työvoimapulan paikkaajina?Pekka ja Pätkä moniosaajina?
*p*skahalvaus*
Yle antaa pelolle vallan. Noh, vitsailu sikseen. Yle saanee kipakkaa palautetta myös elokuvan näyttämisen puolusta, joten annettu perustelu on pelkkä tekosyy. Sanoisin, että asiassa on kyse rasismin vastustamiseksi verhoillusta alistamaan pyrkivästä semanttisesta mielivallasta, joka ei kestä keskustelua. Jos Ylen(kin) linjaa noudatettaisiin kaikkeen, olisi Martin Luther Kingin "I have a dream" puhekin rasistinen. "And there will be neither rest nor tranquility in America until the Negro is granted his citizenship rights." Ja päättääpä vielä mokoma negrospirituaaliia lainaten: "Free at last! Free at last! Thank God Almighty, we are free at last!"Pelko estää yleä näyttämästä elokuvaa.
https://www.elokuvauutiset.fi/site/...a-paetkae-neekereinae-elokuvan-esittaemaettae.
Ei ole enää epäilystä mihin suomi suuntautuu.
Anna mun kaikki kestää.
Kulttuurista omimista! Heti pois tuollaiset!Tämän iltapäivän elokuvassa heiluttiin beduiinien vaatteissa.
Suvakit tekevät itsestään narreja.
Suvakit on enemmistöPahinta on se että:
A) nämä narrit pitävät kuitenkin sen verran kovaa meteliä, että poliitikot, yle jne kuvittelevat heidän mielipiteensä olevan "enemmistön" mielipide.
B) Suvakit eivät itse edes tajua, kuinka järjetöntä heidän toimintansa on.
Suvakit on enemmistöjaxuhali
Palstan logiikan mukaan kaikki muut paitsi persut on suvakkeja niin laske siitäTodellako?
Onko koko suomen kansalle tehty riippumattoman tahon toimesta tarkka kysely maahanmuutosta ja siihen liittyvistä mielipiteistä?
Oletan että voit linkittää tämän tilaston?
Jostain syystä minua ei ole tilastokeskus tms taho kylläkään asian tiimoilta lähestynyt mutta...
En ole kumpikaan mutta väite on kyllä nurinpäin.Palstan logiikan mukaan kaikki muut paitsi persut on suvakkeja niin laske siitä
Mitä tällä persu huutelulla meinataan?Palstan logiikan mukaan kaikki muut paitsi persut on suvakkeja niin laske siitä
Suvakit ovat enemmistö siellä sinun kuplassasi.Suvakit on enemmistöjaxuhali