Luulit, että puhut aikuisen kanssa, mutta silti puhut kuin teini-ikäinen syyllistäjä

Kannattaa ehkä vähän petrata tuota "aikuisten puheltyyliä".
Mitä tulee tuohon sädekehän kiillotukseesi, niin se on sinun valintasi. Ja todennnäköisesti valinta, joka on tehty puutteellisilla tiedoilla.
Toistan nyt edelleen tätä, kun ei näy menevän perille: valtaosa sairastaa vesirokon lapsuudessa ilman rokotetta. Näin ollen suoja on aivan yhtä hyvä niin rokotteen kanssa kuin ilman rokotetta. Mutta sen sijaan, että annettaisiin luonnon tehdä tehtävänsä, tuikataan lapsiin kalliit rokotteet, joiden mahdollisia pitkäaikaisvaikutuksia ei edes ole voitu käytännössä tutkia.... vaikka olisi haluttu. Mutta eihän sitä haluta.