No onhan noissa rokotteissakin usein jäämiä antibiooteista, kuten nyt esim. tuossa vesirokkorokotteessa, tosin pienen määränä.Taitaa rokote poistua elimistöstä nopeammin kuin mitä ruuansulatus toimii.
Itse olen huomattavasti enemmän huolissani holtittomasta antibioottien käytöstä kuin rokotteista.
Ja kyllä itse ainakin mietin kahteen kertaan, ennen kun annan tuikata elimistööni jotain myrkkyä, esim. kaliumkloridia, jolla voi helposti tappaa ihmisen ja siihen tarkoitukseen myös esim. teloituksissa käytetäänkin.
En ole mikään alan asiantuntija, mutta kuten olen sanonut, niin kauan kun ei mitään puolueetonta tietoa ole saatavilla, niin en nyt ihan sokeasti halua kaikkea mahdollista itseeni tunkea. Kyse on riskiarvioinnista. Otan mielummin helppojen tautien kohdalla sen taudin riskin, kun tungen elmimstööni jotain, jonka pitkäaikaisvaikutuksia en tiedä.