"Silloinen liikenne- ja viestintäministeri Sanna Marin tapasi Seiskan toimittaja Eetu Ampujan syyskuussa Eduskuntatalon edustalla."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Outo-...skan-toimittajan-kommentti-paaministeri-Sanna
No onneksi oli ystävällismielinen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää oli varmaan sun omassa mielessä hauska juttu, vähän kuin kaikki muutkin palstaoksennuksesi.
Marin EI ole ystävällismielinen.
"Silloinen liikenne- ja viestintäministeri Sanna Marin tapasi Seiskan toimittaja Eetu Ampujan syyskuussa Eduskuntatalon edustalla."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Outo-...skan-toimittajan-kommentti-paaministeri-Sanna
No onneksi oli ystävällismielinen![]()
Äläs huutele harmaana late.Valehtele vähemmän.
Tää oli varmaan sun omassa mielessä hauska juttu, vähän kuin kaikki muutkin palstaoksennuksesi.
Äläs huutele harmaana late.
Marin EI ole ystävällismielinen.
Valehtele vähemmänNielit syötin. Tiesin
Mä aattelinkin vain ja ainoastaan sinua, arvon Insectus arsenius, kun tämän tänne väänsin
Kiitos tästä mahtavasta hyvänolontunteesta![]()
Joka foorumilla, niin koti- kuin ulkomaisilla on aina joku sunkaltainen tyyppi joka suoltaa pelkkää rasittavaa paskaa näppäimistöltään. Ja aina kun siihen joku tarttuu ja antaa palautetta, niin vastaus on juuri tuo sama ”hähää, mä ihan tarkoituksella trollasin/ärsytin tahallani”.Nielit syötin. Tiesin
Mä aattelinkin vain ja ainoastaan sinua, arvon Insectus arsenius, kun tämän tänne väänsin
Kiitos tästä mahtavasta hyvänolontunteesta![]()
Joka foorumilla, niin koti- kuin ulkomaisilla on aina joku sunkaltainen tyyppi joka suoltaa pelkkää rasittavaa paskaa näppäimistöltään. Ja aina kun siihen joku tarttuu ja antaa palautetta, niin vastaus on juuri tuo sama ”hähää, mä ihan tarkoituksella trollasin/ärsytin tahallani”.
S.ääl.ittävää ap. olet niin yks.inkertainen.
ärsyynnyit kun juttu ei mennytkään kuin luulitAh miten tyhjäpäinen, mitään sanomaton ja turha aloitus.
Ihan kuin aloituksen tekijäkin.
Ap on kyllä s.ä-älittävä tapaus. Kirjoittelee ty_periä aloituksia ja kun joku kommentoi niitä niin heti su-uttuu ja vetää itk.upotkut ja ha!ukkuu kaikki. Kannattaisi pysyä pois palstalta jos ei kr.itiikkiä kestä jota vieläpä itse haluaa kun aina väkisin kaivaa ja provosoi.
No, miksi hän ei sano mitään seiskan toimittajalle.
Sama näemmä tapahtunut jo 2 kertaa.